Сабақтың
басы
Сабақтың
ортасы
Сабақтың
соңы
|
Оқушылармен
амандасу.
Оқушыларды
түгендеу.
Қызығушылықты
ояту.
Бірінші
мамыр!
Достықтың ұлы
мейрамы
Тоғысар сенде жандардың ізгі
ойлары
Татулық пенен бірлікке
ынтымақ, адамзат,
Өзіңді сәнмен қошемет етіп
тойлайды!
(1 мамырға арналған
видео-көрініс)
1 мамыр Қазақстан халықтарының
бірлігі күніне арналған «Ұлттар достастығы!» - атты тәрбие сағатына қош
келдіңіздер! Қазақстан Республикасын мекен еткен 130 дан астам ұлт
өкілі күні бүгінге дейін ынтымақтастыққа, бір үйдің баласындай
тату-тәтті жарасымды тіршілік кешіп келеді. Жүзі басқа болғаны мен
жүрегі бір, тілі басқа болғаны мен тілегі бір, мақсат-мүддесі
ортақ, бірлігі мықты, достығы берік ұлттар қазақ елінің
салт-дәстүріне, ұлттық құндылықтарына құрметпен қарайды, сондай-ақ
қазақ халқының қарапайымдылығы, қонақжайлылығы, бауырмалдылығы үшін
ерекше бағалайды, бастысы өздері қоныс тепкен Қазақстан жерінің
барлық ұланымен ауыз бірлікте, туыс болуды көздейді. Бүгінгі
шараның да мақсаты халықтар арасындағы достықты нығайту, осы
мақсатта оқушылардың достық қарым-қатынастарын қалыптастыруды
жалғастыру, Қазақстанның өркендеуіне достық арқылы өз үлестерін
қосуға баулу.
«Сергіту
сәті»
-Дөңгелене тұрайық
Керегені құрайық
Уық болып иіліп,
Шаңырақ болып киіліп
Достық үйін құрайық
Хормен: Ақпыз, қара,
сарымыз, Ағайынбыз
бәріміз. Ортақ болсын асар
тау, Жеміс толы бақша-
бау. Болсын жер мен су
ортақ, Болсын бізге ну
ортақ. Ақпыз, қара,
сарымыз, Ағайынбыз
бәріміз!
«Дәйек
сөз»
«Ынтымақ бар жерде бақыт
бар» деген мақал сөз бар.
Ынтымақ деген таулық, достық,бірілік
Жер бетіндегі халық бір- бірімен дос,туыс, бауыр
Біздің елімізде 1- мамыр ынтымақ, достық,бірілік мерекесі болып
тойланады.
«Құпия
хаттарға» жауап беру
Әр топқа құпия хаттар жазылған конверттер таратылып беріледі.
Жауабын әр топ ойланып, ақылдаса отырып
айтады.
Соңғы тыныштық
сәтi.
Балалар,бүгінгі сабағымыз
аяқталды.
«Туған еліме
тілегім»
Қазақстан картасының суретін тақтаға іледі.
Балалар алдына гүл, күн, көгершін және шаңырақ суреттерін
үлестірмелі түрде тастайды. Өздері таңдаған суретті Қазақстан
картасының бетіне жапсырып не себепті сол суретті таңдағанын тілегі
арқылы және ризашылықтарын білдіреді.
Сабақтан алған әсерлеріңізді
стикерге жазып тақтаға жабыстырамыз.
Деп сабағымызды аяқтаймыз!
Қош, сау
болыңыздар!
|
Монолог
«Бір кісі бармақтай құсты
ұстап алып торға қамап қояды. Тұтқын құс күні-түні дамыл көрмей
«Отан, Отан, Отан ...» деп шырылдай береді. Құстың иесі: «Мұнің да
Отаны болғаныма, ал Отаны болса қайда екен?» құсты ұшырып жіберейін
де, ұшқан жағына қарап, ғажайып елге апаратын жолды біліп алайын
деп» деп ойлайды. Сөйтіп торды ашып, құсты босатып жібереді. Құс
ұшып шығып бар болғаны 10 қадам жердегі тастақты тақырдың арасында
өскен жалғыз түп тікенге барып қонады. Сөйтсе, әлгі бұтада ұясы бар
екен «Демек құстың Отаны – ұя салған жері болды ғой» деп ойлайды
жаңағы адам. Шынында да адам түгілі құстарда ұя салып, мекендеген
жеріне бауыр басып кетеді екен! Міне, тыңдарман қауым сөзімнің
соңын мына бір өлең жолымен
қорытындылаймын.
Туған жердей жат елдің
болмайтыны ақиқат
Оған көңіл толмайтыны
ақиқат.
Алтын торда алтын құс өсірсең
де, бұлбұл құс
Өскен бағы болмаса, қонбайтыны
ақиқат!
Оқушыларға сұрақтар
ұсынылады:
Оқушылар хатты талдап сабақты
қорытындылайды.
|
Плакаттар
Презентация
Таратпа
қағаздар
Таратпа
қағаздар
Стикерлер
|