«Жаңақала аудандық білім беру бөлімі»
«№3 жалпы орта білім беретін мектебі» коммуналдық мемлекеттік мекемесі
«Бекітемін»
Мектеп директоры:
_________ Л.А.Диярова
«Сыныптағы қарым - қатынас»
(әлеуметтік көмек қажет ететін оқушыларға арналған тренинг)
Әлеуметтік педагог: Н.Туралиева
2024-2025 оқу жылы
|
Тақырыбы: |
«Сыныптағы қарым - қатынас» |
|
|
Мақсаты: |
1. Сынып ұжымын біріктіру. |
|
|
Нәтижесі: |
Сыныптың ахуалын жақсартады, оқушылардың бір – біріне деген достық сезімін арттырады |
|
|
Ресурстар: |
Слайд, плакаттар, қарым қатынас туралы қанатты сөздер, презентация. |
|
|
Өту кезеңдері: Негізгі бөлім Қорытынды |
Кіріспе.
Оқушылар
шеңберге жиналады.
1. «Екеуміздің
ұқсастығымыз сонда...»
жаттығуы. 1-ден білім алу үшін, 2-ден балалармен араласуға. Бұл басты себептер. Кейбір бала сыныптастарымен қарым - қатынасты орната алмағандықтан мектепке барғысы келмейді. Қазір сендермен сыныпта әр бала өзін жақсы сезіну үшін, сыныпта қандай қасиеттер болу керектігі туралы әңгімелесеміз. Сыныпта барлығына жайлы болу үшін қандай қасиеттер болу керек деп ойлайсыңдар? Парақта 12 бөлікке бөлінген шеңбер салынған. Психолог әр радиусты шеңбердің сыртқы жағынан сыныпта жайлы қарым - қатынас орнататын
қасиеттерді жазады.
Ол қасиеттер жайлы оқушыларға түсіндіріп, әр қасиет жөнінде түсінік
қалыптастырады. Берілген қасиеттер төмендегідей болуы мүмкін: тең
құқылық, мейірімділік, өзара көмек, сыпайылылық, достық, тыңдай
білу, топқа қабылдау, эмпатия, альтруизм, құрметтеу, жақсылық,
көңілділік, сөз бостандығы, жауапкершілік, ұйымшылдық, татулық т.
б. Әрбір шеңбер радиусы 10 ұпай жүйесімен бөлінеді. Бұл шкаламен әр
қасиетті бағалаймыз.
5. «Тілектер»
жаттығуы. |
Амандасу. Оқушылар 4 топқа бөлінеді. Жаттығулар Қоштасу |
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Сыныптағы қарым - қатынас, тренинг
Сыныптағы қарым - қатынас, тренинг
«Жаңақала аудандық білім беру бөлімі»
«№3 жалпы орта білім беретін мектебі» коммуналдық мемлекеттік мекемесі
«Бекітемін»
Мектеп директоры:
_________ Л.А.Диярова
«Сыныптағы қарым - қатынас»
(әлеуметтік көмек қажет ететін оқушыларға арналған тренинг)
Әлеуметтік педагог: Н.Туралиева
2024-2025 оқу жылы
|
Тақырыбы: |
«Сыныптағы қарым - қатынас» |
|
|
Мақсаты: |
1. Сынып ұжымын біріктіру. |
|
|
Нәтижесі: |
Сыныптың ахуалын жақсартады, оқушылардың бір – біріне деген достық сезімін арттырады |
|
|
Ресурстар: |
Слайд, плакаттар, қарым қатынас туралы қанатты сөздер, презентация. |
|
|
Өту кезеңдері: Негізгі бөлім Қорытынды |
Кіріспе.
Оқушылар
шеңберге жиналады.
1. «Екеуміздің
ұқсастығымыз сонда...»
жаттығуы. 1-ден білім алу үшін, 2-ден балалармен араласуға. Бұл басты себептер. Кейбір бала сыныптастарымен қарым - қатынасты орната алмағандықтан мектепке барғысы келмейді. Қазір сендермен сыныпта әр бала өзін жақсы сезіну үшін, сыныпта қандай қасиеттер болу керектігі туралы әңгімелесеміз. Сыныпта барлығына жайлы болу үшін қандай қасиеттер болу керек деп ойлайсыңдар? Парақта 12 бөлікке бөлінген шеңбер салынған. Психолог әр радиусты шеңбердің сыртқы жағынан сыныпта жайлы қарым - қатынас орнататын
қасиеттерді жазады.
Ол қасиеттер жайлы оқушыларға түсіндіріп, әр қасиет жөнінде түсінік
қалыптастырады. Берілген қасиеттер төмендегідей болуы мүмкін: тең
құқылық, мейірімділік, өзара көмек, сыпайылылық, достық, тыңдай
білу, топқа қабылдау, эмпатия, альтруизм, құрметтеу, жақсылық,
көңілділік, сөз бостандығы, жауапкершілік, ұйымшылдық, татулық т.
б. Әрбір шеңбер радиусы 10 ұпай жүйесімен бөлінеді. Бұл шкаламен әр
қасиетті бағалаймыз.
5. «Тілектер»
жаттығуы. |
Амандасу. Оқушылар 4 топқа бөлінеді. Жаттығулар Қоштасу |
шағым қалдыра аласыз













