Күні:Сынып: 1 | Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны: |
Сабақтың тақырыбы | Сыныптағы танысу. Сөйлем. |
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) | 1.1.7.1 тыңдалған мәтінге өз көзқарасын жай сөйлеммен білдіру (ұнайды/ ұнамайды) 2.1 Оқу түрлерін қолдану |
Сабақтың мақсаттары | Барлығы: Жаңа білімді меңгереді.Көбі: Тақырыпты түсініп, тыңдап, жетекші сұрақтар арқылы талқылайды.Кейбірі: Алған білімді өмірде қолдана алады. |
Жетістік критерийлері | Айтылған сөздер мен сөйлемдердің көпшілігін дұрыс қайталай алады. Нақты сөйлеу арқылы, мәселені түсінгенін көрсете алады. |
Құндылықтарды дарыту | Оқушыларды бір-біріне деген құрмет көрсетуіне тәрбиелеу. |
Пәнаралық байланыс | Өнер, ана тілі сабағы |
АКТ қолдану дағдылары | Аудиожазба , таныстырылым. |
Тілдік құзыреттілік | Сөйлем-Предложение-Sentence |
Сабақ барысы |
Сабақтың жоспарланған кезеңдері | Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет | Ресурстар |
Сабақтың басыЫнтымақтастық атмосферасын қалыптастыру5 минут | Өсемiз бiз күлiп-ойнап,Он саусақтың саласындай,Өсемiз бiз күлiп-ойнап,Бiр адамның баласындай.– Балалар, бір-біріміздің қолымыздан ұстап, алақан арқылы жүректің жылуын сезініп үйренген қандай тамаша, қандай қуаныш! |
Шаттық шебері
|
Сабақтың ортасы8 минут
| №1 Суреттің көмегімен сыныптасыңмен танысып көр.
№2 Сызба арқылы танысып көр.Дәптермен жұмыс. |
Таныстырылым, оқулықпен жұмысСөйлеуде дауыстың өзгеруі жазуда арнайы белгілермен белгіленеді..?! |
Сергіту сәті1 минут | Орнымыздан тұрамыз,Алақанды ұрамыз.Бiр отырып, бiр тұрып,Тез шынығып шығамыз. | Сергіту сәтіне арналған жинақ |
Қызықты тапсырма8 минут | Сурет бойынша тапсырма. Суретті сөйлет. | Түрлі тапсырмалар. Сурет. |
Аяқталуы
16 минут
|
№3 Берілген заттардың алғашқы әріптерінен балалардың есімін тауып,олармен таныса аласыңдар.Бұлар сендер сияқты 1-сынып оқушылары. (Әли,Мерей)Тапсырма:Өз есіміңді суреттердің көмегімен шығарып көр.
|
Оқулық, дәптерлер.
|
Сабақтың соңы2 минут
| РефлексияБүгінгі сабақта болған көңіл – күйді бет – әлпеті салынған суреттерді таңдау.Түсінбедім Сұрағым бар Түсіндім
|
Смайликтер |
Дифференциация – оқушыларға көбірек қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай тапсырмалар қоюды жоспарлап отырсыз? |
Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін тексеру жоспарыңыз?
| Пәнаралық байланыс Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы АКТ Құндылықтармен байланыс (тәрбие) |
Қолдау көрсету.Қабілеті жоғары оқушылар айтылған сөздер мен сөйлемдердің көпшілігін дұрыс қайталай алады. |
Оқушылар өздері жасаған бет-бейнелеріне қарап бір-біріне көңіл- күйлерін айтады. (қуанышты, көңілді, көңілсіз, ашулы)
| Өнер, ана тілі сабағыОқушыларды бір-біріне деген құрмет көрсетуіне тәрбиелеу. |