Материалдар / Сыныптан тыс "Білім байлықтың кеңі"
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Сыныптан тыс "Білім байлықтың кеңі"

Материал туралы қысқаша түсінік
Бастауыш сынып
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
19 Мамыр 2021
410
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Page 1

Сабақтың тақырыбы:
«Білім-байлықтың кені»
Машықкердің аты-жөні: Хамитова Эльмира
Күні: 20.11.2020
СЫНЫП: 4 Қатыспаған оқушылар саны:
Қатысқан оқушылар саны:
Сабақ негізделген оқу
мақсаттары:
**1.математика сабағында алған білімдерін тереңдету
2.Тез ойлауға , шапшаң есептеуге баулу, ой өрісінкеңейту,
3.Ұжымдылыққа, ептілікке тәрбиелеу
Сабақ нәтиж есі: Оқушылардың барлығы мынаны орындай алады:тапсырмалар
орындау барысында оқушылардың ақыл - ой өрісі дамиды.
Оқушылардың көбісі мынаны орындай алады:оқушылар
тапқырлыққа, алғырлыққа тәрбиелене ді.
Оқушылардың кейбіреуі мынаны орындай алады: алғанбілімдерін
өмірде қолдана алады.
Бағалау критерийі:Топта берілген логикалық есептерді шеше алады.
Проблемалық жағдайлардан шыға алады.
Жұмбақтарды дұрыс әрі ша пшаң орындай алады.
Тілдік мақсаттар: Санау, қосу, шарты, сұрағы, шешуі, жауабы.
Құндылықтарды дарыту:Сабақ барысында тапсырмаларды орындау үшін топта,жұпта бірігіп
жұмыс істеу арқылы ынтымақтастық, ашықтық, еңбек және
шығармашылық құндылықтарды дарыту.
Пәнаралық байланыс:АКТ пәнімен байланысты
Дене шынықтыру жатттығуларын кіріктіру
Дүниетану және музык а пәнімен байланысты
Алдыңғы менгерілген білім:Есептерді әртүрлі әдістермен шығара алады.
Сабақтың жоспары
Берілген уақытЖоспарланған жаттығулар: Ресурстар
Сабақтың
басы
5 минут
Ұйымдастыру кезеңі:
Психологиялық дайындық
Жұмыс ережесін келісу.(топтар,жұпта)
Математика керек әр күнг е,
Математика керек әркімг е.
Есеп қажет өмірде,
Есепсіз білім білім бе?!
- Саламатсыздар ма, 4-сынып оқушылары! Бүгінгі м атематикадан
сыныптан тыс сабағымызға қош к елдіңіздер!
Қайырлы күн,достар!
Бүгінгі күн, міне,
Сәттілікке толсын!
Біздің алар бағамыз
Кілең бестіктер болсын!!!
-Үй жұмысын тексеру
-Сабақтың тақырыбы мен мақсатымен таныстыру.
Бір, екі, үш,
Отырамыз тып – тыныш .


Page 2

Жалқаулықты тастаймыз,
Сабақты біз бастаймыз!
Ортасы
30минут
ІІ Негізгі бөлім
Қызығушылықты ояту тапсырмалары:
Логикалық есептер
Мадина мен Зарина апалы-сіңілі. Мадинаның екі ағасы,Заринаның екі
ағасы бар. Олардың отбасында неше бала бар? (4)
Аулада өсіп тұрған биік ағашқа 2 торғай және 4 көб елекұшып келіп
қонды. Барлығы неше құс болды? (2)
Бес жарым таяқтың неше ұшы бар? (12)
1 шоколадты 100 теңгег сатып аламыз, бір жарым шоколадтыше?
(200)
Егер үстел бұрышының біреуін кесіп тастаса неше бұрышы
қалады? (5)
ҚБ: Отшашу арқылы бір-бірін бағалау.
Салыстыру
1382м >1328м 1га > 1000м
2
9 км 7м < 90 007м 14а = 1400м
2
Дәптермен жұмыс
а) Көркем жазу минуты 6 мен 9 сандарын көркем жазу
ә) Математикалық диктант
1) х пен 9-дың қосындысын 3-ке бөл
2) а-ны 615 пен217-нің айырмасына қос
3) 47 мен 19-дың көбейтіндісінен 2400-дің 80-ге бөліндісіназайт
4) 53 пен 7-нің көбейтіндісін 815 пен793-тің айырмасынакөбейт
Дескриптор:
-логикалық сұрақтарға жауап береді
-салыстыру жұмысы орындайды
- көркем жазу минуты 6 мен 9 сандарын көркем жазады
- математикалық диктант
Логикалық есептер
Оқушы мектептен үйге дейінгі жолдың 2/5 бөлігін 10минутта жүріп
өтеді. Осындай жылдамдықпен үйіне неше минутта үйінежетеді? (25
минут)
Ағаштың алғаш отырғызылған кездегі биіктігі 75 см.Ол әр жыл сайын
өзінің ұзындығынан 1/5 –іне өседі. 3 жылдан соң оныңбиіктігі қанша
болады? (120 см)
Ағаш үстінде 100 торғай отырған, аңшы 10 торғайдыатып алды.
Нешеуі қалды? (10 торғай)
Анасы қызынан 20 жас үлкен. Қызы ұлынан 3 жас үлкен.Анасы 40-та
болса, қызы неше жаста? (20 жаста)
ҚБ:«Жапондық әдіс» арқылы баға лау
Ооо- керемет
Еее - жақсы
Ммм – толықтыру керек
Графикалық диктант
Ауызша
логикалық
сұрақтар
Дәптермен
жұмыс
Ауызша
логикалық
сұрақтар


Page 3

Нүктелерді сызықшалардың бағыты бойынша бір-бірімен
байланыстыр. Қызыл нүктеден баста. Ненің суреті салынды? Сурет
рамадағы қай суретке тиесілі?
Нүктелерді сызықшалардың бағыты бойынша бір-бірімен
байланыстыр. Қызыл нүктеден баста. Пайда болған пішіндерді
рамадағы пішіндердің түсіндей етіп боя.
Тест
1. Кему ретінде көрсетілген сандар:
а) 98,72,83,11,24. ә) 1 1, 24, 72, 83, 98  б) 98, 83,72, 24, 11
2. Дұрыс жауабын көрсет: 40+7∙3
а) 141 ә) 61 б) 121
3. 45 пен 5-тің айырмасына 32 мен 2-нің бөліндісінқосу:
а)74 ә)72  б)56
4. Бір баланың дене салмағы 36 кг, ал екіншісінің27 кг. Екінші
баланың дене салмағы біріншісінен неше кг жеңіл?
а) 9 кг ә)1 1 кг б) 63 кг
Көңілді санау
2 оқушыдан 4 оқушы шығады, 1 оқушы оқиды, екіншісібақылап
тұрады
Суретте қанша зат бейнеленген? (12 зат)
Дескриптор:
-графикалық диктантты орындайды
-тест сұрақтарына жауап береді
-көңілді санау жұмысын орындайды
-суретке қарап заттардың бейнелерінің санын табады.
ҚБ: «Смайликтермен»


Page 4

Сабақтың
соңы
5 минут
Оқушылар «Кемпірқосақ» әдісі бойынша сабаққа керібайланысты
ауызша айтады.
Рефлексия (жеке,жұпта,топта, ұжымда)
Кері байланыс парағы. «Бағдаршам» әдісі бойынша.
Жақсы қатысқан оқушыларды мадақтау.


Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!