Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация жариялап
2 млн. ₸ табыс табыңыз!
0 / 1
Материалға шағымдану
Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Сіздің сұранысыңыз сәтті жіберілді!
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
1 бонус = 1 теңге
Бонусты сайттағы қызметтерге жұмсай аласыз. Мысалы келесі материалды жеңілдікпен алуға болады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Түсінікті
2024-2025 оқу жылына арналған
қысқа мерзімді сабақ жоспарларын
Жүктеп алғыңыз келеді ме?
Сыныптан тыс «До мажор» вокал ән үйірмесінің жоспары
Материал туралы қысқаша түсінік
Бұл сыныптан тыс әнді орындауды, дауыс жетілдіру жұмыстарына арналған қосымша музыкалық материалдар
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады.
Толығырақ
01 Желтоқсан 2018
4300
32 рет жүктелген
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Сыныптан тыс «До мажор» вокал үйірмесінің жоспары(Музыка пәні 6 – сынып, жылына 34 сағат)
Құрастырған: Еркинова Жанна Еркиновна- музыка пәнінің мұғалімі
Түсінік хатЖасөспірімдерді музыка әлемін түсініп қабылдауға, талғампаздығын, эмоциалық сезімталдығын қалыптастыруда білімді,мәдениетті болып өсуіне мектептегі музыка пәніжәне музыкалық сыныптан тыс үйірме жұмыстарының алатын орны ерекше.Қазіргі қоғам жеке адамнан прогесивті ойлай алатын,белсенді, бәсекеге қаблетті іс әрекетінен нәтижеге бағытталған білімді, өнерлі жастардың болғанын қалайды. «До мажор» үйірмесі музыкалық бағдарламада берілген теориялық білім негіздерінің маңыздылығын сақтай отырып, сол білімді сыныптан тыс кезде қолдана білуге үйретеді. Сонымен қатар сол музыкалық дағдының үнемі қалыптасып, қажеттілікке жаратудың негіздеріне кеңінен жол ашып отырады.Сыныптан тыс «До мажор» үйірмесі жас буынның өнер құндылықтарын жасауына қатыстырып қана қоймай, олардың бойына адамгершілік, эстетикалық мәдениетті, көркемдік талғамын, шығармашылық қаблеттің дамытудың нақты жолдарын қарастырған. «До мажор» музыкалық үйірмесінде әрбір оқушы әсемдік әлеміне үйретіліп қана қоймай, оны рухани мәдени деңгейін көтеруге жағдай жасайды.Сол себепті әрбір қоғам мүшесін өнерпаздыққа тарту музыка мамандарының, көркемдік жетекшілердің обьективті қажеттілігі және заңдылығы болу керек. 6 сыныпқа «До мажор» үйірменің оқушыға үйретер мүмкіндігі зор. Бағдарламадағы алынған музыкалық шығармалар күрделі де, қызықты. Өнерге талпынған таланттың дауыс дағдысын, вокалды жаттығу әдісін кеңінен машықтауға арналған. Олардың музыкаға деген ынталарын қалыптастыруға , түрлі ән жанрлары қамтылған.
Өзектілігі:Осы үйірме жұмысын ұйымдастыруда заманауи техникаларды пайдалана отырып, солармен сүйемелдеген кезде әндердің мағнасын жоғалтпау үшін , әннің сазы мен әуездігін сол қалпында сақтау мақсатында, жасөспірімдердің музыкалық дағдыларын нақты қалыптастыру жолдары қарастырылған.
Мақсаты: сыныптан тысмузыкалықбілім беру арқылы, жеке тұлғаны ән үйрену арқылы, жан- жақты дамыту, көркемдік талғамы мен шығармашылық қабілетін қалыптастыруға, алған білімдерін сабақта және өмірде пайдалана білуіне ықпал жасау;
Міндеттері: 1.лицей оқушыларын ұлтымыздың атадан балаға мирас ұлттық музыкалық өнерімізді , оның ішінде жеке, топтық ән орындау үлгісін үйрету және дамыту үйірме жұмысына қатысу нәтижесінде жас таланттарды қазақтың халық әндерімен балаларға арналған әндердің шығу тарихын және мән-мазмұнытерең түсін сезінуге, музыкалық термин құрылымын меңгерте отырып, әнді шеберлікпен орындауға үйрету;2.үйірмеден тәлім алу барысында ,сахнада ән орындау мәдениетін, техникасын,тәртібін білуге үйрету, оларға ән айту, арқылырухани және эстетикалық тәрбие беру;4.лицей өнерпаздарын мәдени-бұқаралық, тәрбиелік іс-шараларға белсенеқатысуға баулу;5.халықтық музыкалық мұра үлгілерін пайдалану арқылы өскелең ұрпақты жаңа қазақстандық патриотизм рухында тәрбиеленуіне атсалғызу.
Күтілетін нәтиже:-жаңа есімді әншілерді табуға ,олардың талантын ашуға зор мүмкіндік туады ;-жаңа әншілерді облыстық, республикалық конкурстарға қатыстыру деңгейі артады;-музыкалық сауатты деңгейлері қалыптасады;
«До мажор» үйірмесі бойынша алынатын өнімнің тізімі.1.Халық әндеріне арналған қосымша жинақ топтамасы.2.Қазақстанның балалар компазиторларына арналған өмір дерек кітапшасы.3.Балалар шығармашылығынан шағын көрме ұйымдастыру (альбом, реферат, диск, ән дәптерлері т.б.).4.Ән байқауын ұйымдастыру.5.Әнші, компазиторларға арналған видеороликтер жасау.
6 сыныпқа арналған «До мажор» үйірмесінің күнтізбелік жоспары34 сағат (аптасына 1 рет)
№ | Сабақтың тақырыбы | Сағсаны | Өту мерзімі | Оқытудың түрі мен әдіс-тәсілдері | Оқушылардың өздігінен атқаратын жұмыстары | |
теория | практика | |||||
1 | Кіріспе сабақ.Музыка туралы түсінік | 1 | 04.09. | Музыка жайлы түсінік алады. | Музыка жайлы түсініктер ортаға салады | Жалпы музыка туралы мәлметті толықтырады |
2 | Музыкалық дағдыны қалыптастыру | 1 | 11.09. | Музыкалық дағды жайлы пікір қалыптасады | Музыкалық дағдыны жетік меңгереді | Музыкалық дағдыны қалыптасады |
3 | Вокалдық жаттығулар | 1 | 18.09. | Вокал деген не? Анықтама алады | Вокалды ән айтуды үйренеді | Дауыс жетілдіру жаттығуларын жасайды |
4 | Әуен негіздерін меңгеру | 1 | 25.09. | Ән айту ережесімен танысады | Дұрыс тыныстауды үйренеді | Ән айту ережесін қайталайды |
5 | Аспаптық сүйемелдеуде әуенді үйрету | 1 | 02.10. | Репертуар таңдауға машықтау | Репертуармен жұмыс | Әуенді қайталау |
6 | Ырғақ дегеніміз не? | 1 | 09.10. | Ырғақ туралы түсінік алады | Ырғақтық жаттығу жасау | Ырғақтық жаттығуларды бекіту |
7 | Жеңіл және күрделі ырғақтар | 1 | 16.10. | Күрделі ығақ анықтамасымен танысады | практика | күрделіырғақтық жаттығуларды жасайды |
8 | Музыкалық бояу, оның қасиеттері | 1 | 23.10. | Музыкалық бояу анықтамасымен танысады | Музыкалық бояуды ажыратады | Музыкалық материалдарды қарастыра алады. |
9 | Динамикалық белгілердің негіздері | 1 | 06.11. | Динамикалық белгілер туралы мәлмет алады | Динамика белгі жайлы толық белгілейді | Динамикалық белгілерді жатқа білу |
10 | Ән бойынша дауыс жетілдіру жұмысының негіздері | 1 | 13.11. | Дауыс жетілдіру негіздерін жетілдіреді | Вокалды ән айтуды үйренеді | Дауыс жетілдіру жаттығуларын жасайды |
11 | «Күз келгенде» А.Меңжанова әнді үйрену | 1 | 20.11. | «Күз келгенде» әнімен таныысад | «Күз келгенде»әнін үйренеді | «Күз келгенде»әнін 1 шумағын жаттау |
12 | «Күз келгенде» А.Меңжанова Әні. | 1 | 28.11. | «Күз келгенде» нгігі әуенді пысықтау | «Күз келгенде»2ші шумағын үйренеді | «Күз келгенде»әнін толық жаттайды |
13 | «Күз келгенде»әнін бекіту | 1 | 04.12. | Жетілдіру жұмыстар негіздері | Дауыс жет-іру жаттығуын жасайды | Әнді жатқа жаттайды |
14 | Жаттығу жұмыстары | 1 | 11.12. | Жетілдіру жұмыстар негіздері | Дауыс жет-іру жаттығуын жасайды | Әнді өздігінен орындайды |
15 | «Шаттық Отаным» К.Қуатбаев 1-2 шум. үйрету | 1 | 18.12. | «ШаттықОтаны» әнімен танысады | «ШаттықОтаны»шумақтарын үйренеді | «ШаттықОтаны» 1,2 шумақты жаттау |
16 | «Шаттық Отаным» К.Қуатбаев 1-2 шум. бекіту | 1 | 25.12. | «ШаттықОтаны» әнін жетілдіреді | «ШаттықОтаны» әнін нақышты орындау | «ШаттықОтаны» 1,2 шумақты жаттау. бекіту |
17 | Музыка-халықтың рухани қазынасы | 1 | 08.01. | Халық музыкасы туралы түсінік беріледі | Халық музыкасы(күй) тыңдату | Халық музыкасы туралы ізденіс жасайды |
18 | Музыка мен әдебиеттің байланысы | 1 | 15.01. | Музыка мен әдебиеттің байланысы туралы түсінік беру | Музыка мен әдебиеттің байланысы туралы ортақ ой салады | Музыка мен әдебиеттің байланысына мәлиеттер іздейді |
19 | Табиғат лирикасының музыкаға арқауы | 1 | 22.01. | Лирикалық ән жайлы мазмұндау | Табиғат лирикасы жайлы біледі | „Желсіз түнде жарық ай“ әнін жатқа жаттау |
20 | «Ауылым» Ә.Бейсеуов 1-ші шум. қайырма үйрену | 1 | 29.01. | «Ауылым» Ә.Бейсеуов мазмұнымен таныстыру | «Ауылым» Ә.Бейсеуов әнді үйрету | «Ауылым» Ә.Бейсеуов 1-ші шум. қайырма үйрену |
21 | «Ауылым» Ә.Бейсеуов 2-3-ші шум. үйрену | 1 | 05.02. | «Ауылым» Ә.Бейсеуов әнін дамыту | «Ауылым» Ә.Бейсеуов 2-3-ші шум. үйрену | «Ауылым» Ә.Бейсеуов 2-3-ші шум. жаттау |
22 | Жаттығу жұмыстары | 1 | 12.02. | Жетілдіру жұмыстар негіздері | Қайталауға арналған дауыс жаттығулары | Жаттығу жұмыстарын бекіту |
23 | Музыкалық терминдер негіздері | 1 | 19.02. | Музыкалық термин дегеніміз не? анықтама беру | Музыкалық терминдерге тоқталу | Музыкалық терминдерді жаттау |
24 | Жәй және күрделі өлшемдер негіздері | 1 | 26.02. | Өлшем туралы мағұлмат беріледі | Музыкалық күрделі өлшемдерді жестпен көрсету | Музыкалық өлшемдерді жатқа айту көрсету2.4 |
25 | Халық әні және оның ерекшеліктері | 1 | 05.03. | Халық әні және оның ерекшеліктеріне тоқталу | Халық әні нің таралу жолдарын қарастыру | Кез келгн халық әнін жатқа білу |
26 | «Тобылғы сай» халық әні, «Тобылғы сай» 1-2 шум. үйрету | 1 | 12.03. | «Тобылғы сай» халық әні, таныстыру | «Тобылғы сай» халық әні, «Тобылғы сай» 1-2 шум. үйрету | «Тобылғы сай» халық әні, «Тобылғы сай» 1-2 шум. жаттау |
27 | «Тобылғы сай» әні | 1 | 19.03. | «Тобылғы сай»ерекшеліктеріне тоқталу. | Әнді аспаппен орындау | «Тобылғы сай» халық әні, «Тобылғы сай» толықжаттау |
28 | «Гүл жайнаған Қазақстан !» Д.Омаров. 1-ші шум. қайырмасын үйрету | 1 | 09.04. | «Гүл жайнаған Қазақстан !» Д.Омаров. мазмұнын ашу | «Гүл жайнаған Қазақстан !» Д.Омаров. 1-ші шум. қайырмасын үйрету | «Гүл жайнаған Қазақстан !» Д.Омаров. 1-ші шум. қайырмасын жаттау |
29 | «Гүл жайнаған Қазақстан !» Д.Омаров. 2-3 шум. үйрету | 1 | 16.04. | «Гүл жайнаған Қазақстан !» Д.Омаров. мазмұнын ашу | «Гүл жайнаған Қазақстан !» жоғарғы ноталармен жұмыс | «Гүл жайнаған Қазақстан !» толық жаттау |
30 | Жаттығу жұмыстары | 1 | 23.04. | Әндердің айтылу ереекшеліктері сипаттама беру | Әуен ырғақтарымен жұмыс жасау | Жаттаған шығармаларды жатқа айту |
31 | Дауыс жетілдіруге арналған жаттығулар | 1 | 30.04. | Жетілдіру жұмыстар негіздері | Дауыс жет-іру жаттығуын жасайды | Жаттығу жұмыстарын бекіту |
32 | «Айгөлек» Б.Жүсібалиев1-2 шум. үйрету | 1 | 07.05. | «Айгөлек» Б.Жүсібалиев әнімен танысады | «Айгөлек» Б.Жүсібалиев1-2 шум. үйретіледі | «Айгөлек» Б.Жүсібалиев1-2 шум. жатқа айту |
33 | «Айгөлек» Б.Жүсібалиев1-2 шум. бекіту | 1 | 14.05. | «Айгөлек» Б.Жүсібалиев танысады | «Айгөлек» Б.Жүсібалиев қайырмасы үйретіледі | «Ай
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация
жариялап табыс табыңыз!
Материалдарыңызды сатып, ақша табыңыз.
(kaspi Gold, Halyk bank)
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз Барлығы 663 959 материал жиналған
Осы аптаның ең үздік материалдары Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін тақырыптармен дайындаймыз Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады Толығырақ |