Тақырыбы: «Көңілді
старт»
1. Спорттық сайыстың
мақсаты:
Мұғалімдер арасында көңілді
старттар ойынын өткізу арқылы, мұғалімдердің көңіл күйлерін
көтеріп, спортқа деген қызығушылыққа, шығармашылыққа үйрету. Өз
командасы үшін жанкүйер болып, командалық көңіл-күйге, бір-біріне
деген ынтымақтастыққа, бірлікке
тәрбиелеу.
2. Спорт мерекесінің қорытындысын шығару.
Қатысушыларды марапаттау.
Құрметті әріптестер мектеп ұжымы арасында
өткелі отырған «Көңілді старт» спорттық ойын-сайысына қош
келдіңіздер!
Бізде үш команда бар
«___________»,
«_____________» және «_____________».
Осы үш
команданың өнерін тамашалайтын боласыздар. Ал,
олай болса үш
команданы ортаға шақырайық. Сайыс алаңына қош
келдіңіздер!
Жүргізуші: Әділ қазы ақ қазыға бір
сәлем,
Әділдікке бас иеді күллі
әлем
Жүйрік озар сараптарда неше
бір
Сарапқа сал әділдікпен шеше
біл
деп бүгінгі жарысымызда әділ баға беріп, төрелік
ететін әділқазыларды сайлаймыз.
-
___________________________________________
-
___________________________________________
-
___________________________________________
-
___________________________________________
«Көңілді
старт» спорттық сайысының
бағдарламасы:
-
Таныстыру /топтың аты, ұраны,
эмблема/
-
Кім жылдам /математикалық
сайыс/
-
Кедергілерден өту
/балота/
-
«Қаппен
секіру»
-
«Епті де, жүйрік» сайысы.
/Жұмыртқа, қасық, сурет
салу/
-
Арқан
тартыс
-
Бұқа тартыс /Команда
копитандарының сайысы/
- Рахмет, ойыншылар.
Барлық жарыс шарттарын орындадық.
Өнерге биік сеніңіз
Думанға қызық келіңіз
Әділқазы ел сенген
Сайысқа баға беріңіз!
(Әділқазылар сайыстың шарттары бойынша қорытынды шығарып,
жеңімпаздарды жариялай отырып,
марапаттайды)
«Көңілді
старт» спорттық сайысының
бағдарламасы:
р/с
|
Топтың аты
|
Таныстыру
/топтың аты, ұраны,
эмблема/
|
Кім
жылдам /математикалық сайыс/
|
Кедергілерден
өту /балота/
|
«Қаппен
секіру»
|
«Епті де, жүйрік»
сайысы. /Жұмыртқа, қасық, сурет
салу/
|
Арқан
тартыс
|
Бұқа
тартыс /Команда копитандарының
сайысы/
|
Ұпай
саны:
|
|
|
|
|
|
|
|
1.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3
топ
-
25 + (2*2) – 20 +
15 =
-
(у + 18) – 20 +
99 =
104
-
5*5 – 8:4
=
-
(18 + 25) +
(100*0) =
-
(12 + 12) * 2 –
3 =
-
82 – (65 + 2) +
15 =
-
(х + 8)*(х +
9) =
72
-
999 – (861 +
138) =
-
111 + 111 *
2 =
-
18 + 18 + 18 + 18 –
33 =
-
25 + 2 + 2 –
(3*3) =
-
(99 * 12) +
102 =