Математика пән мұғалімі: Саменбек Фариза
«Логика ақыл ойдың – ұшқырлығы» математикалық ойыны.
Мақсаты:
-
Білімділік: Оқушылардың математикаға қызығушылығын, ынтасын, зейінін арттыру, алған білімдерін тереңдету.
-
Дамытушылық: Ой-өрісін кеңейту, логикалық ойлау қабілеттерін дамыту, ұжымшылдық қабілеттін дамыту.
-
Тәрбиелік: Окушыларды ұжымшылдыққа, жолдастыққа, алғырлыққа, белсенділікке және жеке тұлға етіп қалыптастыру.
Көрнекілігі: Презентация, безендендірілген кабинет, нақыл сөздер, карточкалық тапсырмалар, логикалық есептер, әр топқа даярланған үстел. .
Түрі: топтық сайыс
сағаты
Типі: ойын
түрінде
Жоспары:
1.Таныстыру. Топтың өзін таныстыруы, амандасу рәсімі;
1-топ Алғырлар (Асау тұлпар желдей ескен арыңды, Оқу менен еңбекке сал барыңды)
2-топ Тапқырлар (Білім алып
бүгін алтын ұяда, Ертең әлі шарықтаймыз қияда)
2. Сиқырлы шаршыларды құрастыру;
3. Геометриялық пішіндегі сұрақтарға жауап
беру;
4. Сандардын орналасу
заңдылығын анықтап келесі сандарды тап
5. Логикалық сұрақтар;
6. Топ басшылар сайысы (Рубик кубик
жинау)
Қолданылған нақыл
сөздер:
1.
“Білімді, интеллектуалды
адамдарсыз, озық ғылымсыз Қазақстанның перспективасы жоқ. Қазір
адамдардың бәсекелестігі, білімнің бәсекелестігі, ғылымның
бәсекелестігі жүруде. Бұған дайындалу
қажет.”
Н.Ә.Назарбаев
2. «Логика өнері - адамның ақыл-парасатын жетілдіруге көмектесетін құрал.»
Әбу Насыр Әл-Фараби
3. «Математика - барлық ғылымдардың тұңғышы және оларға пайдалы да, қажет те»
Р.Бэкон
Барысы:
Құрметті оқушылар! Бүгінгі сайысымызды Н.Ә.Назарбаевтың сөзімен бастайық: “Білімді, интеллектуалды адамдарсыз, озық ғылымсыз Қазақстанның перспективасы жоқ. Қазір адамдардың бәсекелестігі, білімнің бәсекелестігі, ғылымның бәсекелестігі жүруде. Бұған дайындалу қажет.” Осы сайыста көрсеткен білімдерін күнделікті жақсы оқығандарың - өздеріңнің болашаққа алғашқы қадамдарың болып табылады
1.
Таныстыру.Топтың өзін таныстыруы,
амандасу рәсімі;
2. Сиқырлы шаршыны
құрастыр
1-топ
-
11
3
10
7
8
9
6
13
5
2-топ
-
6
11
10
13
9
5
8
7
12
-
Геометриялық пішіндегі сұрақтарға жауап беру
-
Заңдылықты анықтап келесі санды тап
1-топ А) 198, 297, 396, 495, ( )
Ә) 3,6,( ),24, ( ), 96
Б) 2, 5, 11, 23,47, ()
2-топ А) 2, 5, 8, 11, 14 ( )
Ә)5,9,13, ( ),21
Б) 1, 4,9,16,25 () ()
Ж: А)594 Ә)12,48 Б)95
А)8,17 Ә)17 Б)36
-
Логикалық сұрақтар
- Қазір сендерге логикалық сұрақтар қойылады. Кім бірінші қол көтереді, сол жауап береді.
әр дұрыс жауабына – 1 ұпай.
1) Екі әкесі, екі баласы үш алманы қалай бөліп жейді. (атасы, баласы, немересі).
2) Ұшақ А қаласынан В қаласына дейін 1 сағ 20 мин ұшады да, қайтарда 80 минут ұшады. Себебін түсіндір? (Екеуі бірдей 1 сағ 20 мин = 80 мин).
3) 5 жұмыртқа 12 минутта піседі, 10 жұмыртқа ше? ( 12 минута, бәрін бірге саламыз).
4) Бір жанұядағы 5 ұлдың бір бірден қарындасы бар. Жанұяда барлығы қанша бала бар? ( 6 бала ).
5) 1 тонна мақта ауыр ма, 1 тонна темір ауыр ма? (бірдей).
6) Төрт пен бестің арасында арасына қандай таңба қойылғанда 4-тен артық 5-тен кем сан шығады? (үтір).
7) Үш пар ат 30 км-ге шапса, әр ат қанша км шапқан? (30).
8) Төрт қойдың неше аяғы бар? (16).
9) Үш майшам жанып тұрды, екеуін сөндірсе нешеуі қалады? (екеуі, біреуі сөндірілмегесін жанып кетті).
10) Екі адам 4 сағат шахмат ойнады. Олардың әрқайсысы неше сағат ойнады? (4).
11) Столдың төрт бұрышы бар. Егер бір бұрышты кесіп тастаса, неше бұрыш қалады? ( 5 )
12) Сағат тілі тәулігіне неше рет тік бұрыш жасайды? ( 4 рет)
13). Мектепке келе жатқан 5 балаға қарсы жолда тағы 4 бала жолықты.
Мектепке неше бала барды? ( 5 бала )
14). Екі адам 4 сағат шахмат ойнады. Олардың әрқайсысы неше сағат ойнады? ( 4 сағат)
15) Төрт пен бестің арасында қандай таңба қойылғанда 4-тен артық, 5-тен
кем сан шығады? ( үтір )
16) Жанұяда 2 ұл және әр ұлдың 2 әпкесі, 1әкесі бар. Әр қыздың бір анасы
бар. Жанұяда барлығы қанша адам бар? ( 2ұл, 2 қыз, 1 әкесі, 1 анасы-6адам)
17) Ұшақ Семейден Алматыға дейін 1 сағат 20 минут ұшады, ал кері қарай 80 минут ұшады. Бұл айырмашылықты қалай түсінесің? (екеуі тең)
18) Кім барлық тілде сөйлейді? ( жаңғырық)
19) Қандай жолмен еш уақытта адам жүрмейді? (құс жолымен)
20) 4 ұл да неше саусақ бар? ( 80 )
5. Топ басшылар сайысы (Рубик кубик жинау)
Қорытынды.
Әділқазылар алқасы ойын жеңімпазын анықтап, белсене қатысқан оқушыларды марапаттайды.
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Сыныптан тыс іс-шара 7-сынып "Логика ақыл-ойдығ ұшқырлығы"
Сыныптан тыс іс-шара 7-сынып "Логика ақыл-ойдығ ұшқырлығы"
Математика пән мұғалімі: Саменбек Фариза
«Логика ақыл ойдың – ұшқырлығы» математикалық ойыны.
Мақсаты:
-
Білімділік: Оқушылардың математикаға қызығушылығын, ынтасын, зейінін арттыру, алған білімдерін тереңдету.
-
Дамытушылық: Ой-өрісін кеңейту, логикалық ойлау қабілеттерін дамыту, ұжымшылдық қабілеттін дамыту.
-
Тәрбиелік: Окушыларды ұжымшылдыққа, жолдастыққа, алғырлыққа, белсенділікке және жеке тұлға етіп қалыптастыру.
Көрнекілігі: Презентация, безендендірілген кабинет, нақыл сөздер, карточкалық тапсырмалар, логикалық есептер, әр топқа даярланған үстел. .
Түрі: топтық сайыс
сағаты
Типі: ойын
түрінде
Жоспары:
1.Таныстыру. Топтың өзін таныстыруы, амандасу рәсімі;
1-топ Алғырлар (Асау тұлпар желдей ескен арыңды, Оқу менен еңбекке сал барыңды)
2-топ Тапқырлар (Білім алып
бүгін алтын ұяда, Ертең әлі шарықтаймыз қияда)
2. Сиқырлы шаршыларды құрастыру;
3. Геометриялық пішіндегі сұрақтарға жауап
беру;
4. Сандардын орналасу
заңдылығын анықтап келесі сандарды тап
5. Логикалық сұрақтар;
6. Топ басшылар сайысы (Рубик кубик
жинау)
Қолданылған нақыл
сөздер:
1.
“Білімді, интеллектуалды
адамдарсыз, озық ғылымсыз Қазақстанның перспективасы жоқ. Қазір
адамдардың бәсекелестігі, білімнің бәсекелестігі, ғылымның
бәсекелестігі жүруде. Бұған дайындалу
қажет.”
Н.Ә.Назарбаев
2. «Логика өнері - адамның ақыл-парасатын жетілдіруге көмектесетін құрал.»
Әбу Насыр Әл-Фараби
3. «Математика - барлық ғылымдардың тұңғышы және оларға пайдалы да, қажет те»
Р.Бэкон
Барысы:
Құрметті оқушылар! Бүгінгі сайысымызды Н.Ә.Назарбаевтың сөзімен бастайық: “Білімді, интеллектуалды адамдарсыз, озық ғылымсыз Қазақстанның перспективасы жоқ. Қазір адамдардың бәсекелестігі, білімнің бәсекелестігі, ғылымның бәсекелестігі жүруде. Бұған дайындалу қажет.” Осы сайыста көрсеткен білімдерін күнделікті жақсы оқығандарың - өздеріңнің болашаққа алғашқы қадамдарың болып табылады
1.
Таныстыру.Топтың өзін таныстыруы,
амандасу рәсімі;
2. Сиқырлы шаршыны
құрастыр
1-топ
-
11
3
10
7
8
9
6
13
5
2-топ
-
6
11
10
13
9
5
8
7
12
-
Геометриялық пішіндегі сұрақтарға жауап беру
-
Заңдылықты анықтап келесі санды тап
1-топ А) 198, 297, 396, 495, ( )
Ә) 3,6,( ),24, ( ), 96
Б) 2, 5, 11, 23,47, ()
2-топ А) 2, 5, 8, 11, 14 ( )
Ә)5,9,13, ( ),21
Б) 1, 4,9,16,25 () ()
Ж: А)594 Ә)12,48 Б)95
А)8,17 Ә)17 Б)36
-
Логикалық сұрақтар
- Қазір сендерге логикалық сұрақтар қойылады. Кім бірінші қол көтереді, сол жауап береді.
әр дұрыс жауабына – 1 ұпай.
1) Екі әкесі, екі баласы үш алманы қалай бөліп жейді. (атасы, баласы, немересі).
2) Ұшақ А қаласынан В қаласына дейін 1 сағ 20 мин ұшады да, қайтарда 80 минут ұшады. Себебін түсіндір? (Екеуі бірдей 1 сағ 20 мин = 80 мин).
3) 5 жұмыртқа 12 минутта піседі, 10 жұмыртқа ше? ( 12 минута, бәрін бірге саламыз).
4) Бір жанұядағы 5 ұлдың бір бірден қарындасы бар. Жанұяда барлығы қанша бала бар? ( 6 бала ).
5) 1 тонна мақта ауыр ма, 1 тонна темір ауыр ма? (бірдей).
6) Төрт пен бестің арасында арасына қандай таңба қойылғанда 4-тен артық 5-тен кем сан шығады? (үтір).
7) Үш пар ат 30 км-ге шапса, әр ат қанша км шапқан? (30).
8) Төрт қойдың неше аяғы бар? (16).
9) Үш майшам жанып тұрды, екеуін сөндірсе нешеуі қалады? (екеуі, біреуі сөндірілмегесін жанып кетті).
10) Екі адам 4 сағат шахмат ойнады. Олардың әрқайсысы неше сағат ойнады? (4).
11) Столдың төрт бұрышы бар. Егер бір бұрышты кесіп тастаса, неше бұрыш қалады? ( 5 )
12) Сағат тілі тәулігіне неше рет тік бұрыш жасайды? ( 4 рет)
13). Мектепке келе жатқан 5 балаға қарсы жолда тағы 4 бала жолықты.
Мектепке неше бала барды? ( 5 бала )
14). Екі адам 4 сағат шахмат ойнады. Олардың әрқайсысы неше сағат ойнады? ( 4 сағат)
15) Төрт пен бестің арасында қандай таңба қойылғанда 4-тен артық, 5-тен
кем сан шығады? ( үтір )
16) Жанұяда 2 ұл және әр ұлдың 2 әпкесі, 1әкесі бар. Әр қыздың бір анасы
бар. Жанұяда барлығы қанша адам бар? ( 2ұл, 2 қыз, 1 әкесі, 1 анасы-6адам)
17) Ұшақ Семейден Алматыға дейін 1 сағат 20 минут ұшады, ал кері қарай 80 минут ұшады. Бұл айырмашылықты қалай түсінесің? (екеуі тең)
18) Кім барлық тілде сөйлейді? ( жаңғырық)
19) Қандай жолмен еш уақытта адам жүрмейді? (құс жолымен)
20) 4 ұл да неше саусақ бар? ( 80 )
5. Топ басшылар сайысы (Рубик кубик жинау)
Қорытынды.
Әділқазылар алқасы ойын жеңімпазын анықтап, белсене қатысқан оқушыларды марапаттайды.
шағым қалдыра аласыз













