Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
"Сыныптан тыс іс-шараларды ақпараттық-техникалық жағынан қолдау" тест
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Сыныптан тыс іс-шараларды ақпараттық-техникалық жағынан қолдау
-
Оқу бағдарламаның шеңберіне кірмейтін және оқу кестесінен тыс мектеп өткізетін әртүрлі тәрбиелік- оқытушылық іс-шаралар дегіміз?
-
Сыныптан тыс жұмыс
-
Сабақтан тыс жұмыс
-
Олимпиадалар
-
Мәні кең және бірмағыналы емес, оған мазмұны, қызметі, өткізу әдістемесі, басқару әдістері және формалары бойынша әртүрлі сабақтар кіреді
-
Сыныптан тыс жұмыс
-
Сабақтан тыс жұмыс
-
Сыныптан тыс жұмыс ұғымы
-
Информатика пәні бойынша диспут дегеніміз?
-
оқушылардың бойында шешім қабылдаушы адамның ролінде нақты іс — әрекетті мүмкіндігіншее толық сезінуді туындату үшін нақты зерттеліп отырған нысанның немесе жағдайға ұқсас нұсқасын пайдаланатын белсенді оқыту тәсілі
-
бұл сыныптар арасында сұрақтар мен жауаптар алмасатын өзіндік ойын
-
бұл сыныптың немесе үйірменің жыл бойғы жұмысының қорытындыларын жасаудың өзіндік түрі.
-
Информатика кеші дегіміз?
-
оқушылардың бойында шешім қабылдаушы адамның ролінде нақты іс — әрекетті мүмкіндігіншее толық сезінуді туындату үшін нақты зерттеліп отырған нысанның немесе жағдайға ұқсас нұсқасын пайдаланатын белсенді оқыту тәсілі
-
бұл сыныптар арасында сұрақтар мен жауаптар алмасатын өзіндік ойын
-
бұл сыныптың немесе үйірменің жыл бойғы жұмысының қорытындыларын жасаудың өзіндік түрі.
-
ұжымдық (жеке) талдау кезеңі дегеніміз?
-
Мұнда іс – шараның өтілу барысы мен сәтті және сәтсіз жақтары талқыланады
-
Жұмыс кеңесі эмоциялық қалып, қызығушылық атмосферасын шығармашылықты тудыруы үшін жағдай жасайды.
-
Іс – шараның негізгі қызықты идеялары таңдалынып, оның өтілу түрі мен ұйымдастырылуы айқындалады.
-
Ұжымдық шығармашылық жұмысты өткізудің кезеңдері:
-
4
-
6
-
3
-
Оқудан тыс жұмыс дегеніміз?
-
мақсаты, мазмұны және әдістері бойынша оқу үрдісімен шектеседі, оның сабақтан тыс кезіндегі жалғасы болып табылады және үнемі ерікті түрде бола бермейді.
-
мұғалімдердің, сынып жетекшілерінің бағыттаушы рөлінің арқасында, көбінесе оқушылар ұжымында белсенді және өздерін-өзі басқару негізінде, сыныптан тыс жүргізілетін сабақтар.
-
Іс – шараның негізгі қызықты идеялары таңдалынып, оның өтілу түрі мен ұйымдастырылуы айқындалады.
-
Ұжымдық жоспарлау дегеніміз?
-
Мұнда іс – шараның өтілу барысы мен сәтті және сәтсіз жақтары талқыланады
-
Жұмыс кеңесі эмоциялық қалып, қызығушылық атмосферасын шығармашылықты тудыруы үшін жағдай жасайды.
-
Іс – шараның негізгі қызықты идеялары таңдалынып, оның өтілу түрі мен ұйымдастырылуы айқындалады.
-
Жұмысты жүргізу дегніміз?
-
Мұнда іс – шараның өтілу барысы мен сәтті және сәтсіз жақтары талқыланады
-
Жұмыс кеңесі эмоциялық қалып, қызығушылық атмосферасын шығармашылықты тудыруы үшін жағдай жасайды.
-
Іс – шараның негізгі қызықты идеялары таңдалынып, оның өтілу түрі мен ұйымдастырылуы айқындалады.
-
Сыныптан тыс жұмыстың функциялары
-
оқытушылық, тәрбиелік, дамытушылық
-
іс – шара, меңгеру
-
теориялық және тәжірбиелік
-
Қазіргі кезде келеңсіз жағдайларды алдын алуда баланың бос уақытын педагогиканың ұйымдастыру қажет дегеніміз?
-
Танымдық қызығушылықтарды дамыту
-
Оқушылардың бос уақытын ұйымдастыру.
-
Әлемтанудағы адамгершілік эмоциональдық, еріктілік компоненттерін қалыптастыру
-
Сыныптан тыс жұмыстарда рухани адамгершілік қасиеттер мен құндылықтарды дәріптеу жақсы жолға қойылады қай функцияға жатады?
-
Танымдық қызығушылықтарды дамыту
-
Оқушылардың бос уақытын ұйымдастыру.
-
Әлемтанудағы адамгершілік эмоциональдық, еріктілік компоненттерін қалыптастыру
-
Сыныптан тыс жұмыстарды қоғам қажет ететін түрлі қызметттерді ұйымдастыру мүмкіндігі бар, бұл жағдай әсіресе теріс жолға түскен жасөспірімдердің ( алкоголь,нашақорлық, тәртіп бұзушылық т.б.) көбеюімен көкейкесті болып тұр қай фунцияға жатады?
-
Әлеуметтік қызметтер қажеттіліктерін қалыптастыру.
-
Ұжымдық жұмыс жасау тәжірибесі мен серіктестік дағдысын қалыптастыруға жағдай туғызу.
-
Баладан жағымды «Мен» — тұжырымын қалыптастыру
-
Танымдық іс-әрекет дегеніміз?
-
сыныптан тыс жұмыста танымдық қызығушылықтың қалыптасуына, оқудың жағымды мотивациясына, оқу дағдысының жетілдіруіне арналған
-
оқушылардың демалыстарының жақсы өтуін ұйымдастырып, ұжымда жылы ахуал құрып, ашушаңдықты жою үшін керек
-
сыныптан тыс жұмыста еңбектің әртүрлі формаларының мазмұнын көрсетеді
-
Шығармашылық іс-әрекет дегеніміз?
-
сыныптан тыс жұмыста еңбектің әртүрлі формаларының мазмұнын көрсетеді
-
оқушылардың қызығушылығының дамуы мен шығармашылық потенциалдың ашылуын көрсетеді
-
сыныптан тыс жұмыста танымдық қызығушылықтың қалыптасуына, оқудың жағымды мотивациясына, оқу дағдысының жетілдіруіне арналған
-
Еңбек іс-әрекеті дегеніміз?
-
сыныптан тыс жұмыста танымдық қызығушылықтың қалыптасуына, оқудың жағымды мотивациясына, оқу дағдысының жетілдіруіне арналған
-
оқушылардың демалыстарының жақсы өтуін ұйымдастырып, ұжымда жылы ахуал құрып, ашушаңдықты жою үшін керек
-
сыныптан тыс жұмыста еңбектің әртүрлі формаларының мазмұнын көрсетеді
-
Эстетикалық тәрбиелеу дегеніміз?
-
сыныптан және мектептен тыс жұмыста адамгершікке тәрбиелеу басты орын алуы қажет
-
оқушылардың қызығушылығының дамуы мен шығармашылық потенциалдың ашылуын көрсетеді
-
сыныптан тыс жұмысы жеке тұлғаның жан-жақты дамуын қадағалайды
-
Адамгершілік тәрбие дегеніміз?
-
сыныптан және мектептен тыс жұмыста адамгершікке тәрбиелеу басты орын алуы қажет
-
оқушылардың қызығушылығының дамуы мен шығармашылық потенциалдың ашылуын көрсетеді
-
сыныптан тыс жұмысы жеке тұлғаның жан-жақты дамуын қадағалайды
-
Бос уақыттағы іс-әрекет дегеніміз?
-
сыныптан тыс жұмыста танымдық қызығушылықтың қалыптасуына, оқудың жағымды мотивациясына, оқу дағдысының жетілдіруіне арналған
-
оқушылардың демалыстарының жақсы өтуін ұйымдастырып, ұжымда жылы ахуал құрып, ашушаңдықты жою үшін керек
-
сыныптан тыс жұмыста еңбектің әртүрлі формаларының мазмұнын көрсетеді
-
Жеке тұлғаны сыйлау және талап қою бірлігі принципі атаңыз?
-
сыныптан тыс жұмыс жасау үрдісінде оқушы мен мұғалімнің арасындағы қарым-қатынасты анықтайды және оқушылардың салмақты қасиеті көрініс табатын қызығушылықтарын айқындауға мүмкіндік береді
-
сыныптан тыс жұмыста осы жасқа тән мүмкіндіктері мен күшіне байланысты құрылуы керек және әрбір оқушының алдағы дамуына ықпал ету керек.
-
сыныптан тыс жұмыс оқушылардан белсенділікті талап етеді және олардың дербестігін көрсету үшін жағдай жасайды
-
Оқу-тәрбиелік процестің тұтастық және бірлестік принципі қайсы?
-
тікелей оқыту және тәрбиелеу мақсаттарынан туындайды, себебі тұлға ұжымда өзінің қасиеттерінің жан-жақты даму мүмкіндігін алады
-
ең алдымен оқу және сыныптан тыс жұмыстың үйлесімді бірлесуін білдіреді
-
сыныптан тыс жұмыс оқушылардан белсенділікті талап етеді және олардың дербестігін көрсету үшін жағдай жасайды
-
Ұжымда және ұжым арқылы тәрбиелеу принципі?
-
тікелей оқыту және тәрбиелеу мақсаттарынан туындайды, себебі тұлға ұжымда өзінің қасиеттерінің жан-жақты даму мүмкіндігін алады
-
ең алдымен оқу және сыныптан тыс жұмыстың үйлесімді бірлесуін білдіреді
-
сыныптан тыс жұмыс оқушылардан белсенділікті талап етеді және олардың дербестігін көрсету үшін жағдай жасайды
-
Жас және жеке дара ерекшеліктерін ескеру принципін ата?
-
сыныптан тыс жұмыс жасау үрдісінде оқушы мен мұғалімнің арасындағы қарым-қатынасты анықтайды және оқушылардың салмақты қасиеті көрініс табатын қызығушылықтарын айқындауға мүмкіндік береді
-
сыныптан тыс жұмыс оқушылардан белсенділікті талап етеді және олардың дербестігін көрсету үшін жағдай жасайды
-
сыныптан тыс жұмыста осы жасқа тән мүмкіндіктері мен күшіне байланысты құрылуы керек және әрбір оқушының алдағы дамуына ықпал ету керек.
-
Сыныптан тыс оқу барысында «кітап сыйлау» немесе «кітап алмастыру» әдісін өткізу өте тиімді өткізіледі. Әдістің негізгі атауы қандай
-
Буккроссинг
-
Еркін
-
Эксерсис
-
Жоба қорғау дегеніміз?
-
Ерекше психологиялық атмосфера құру, қарым-
-
қатынасты жұмсарту
-
oрындалған жұмысқа талдау жасау қабілеттілігі, жаңа идеялар ұсыну, дауыстап әлеуметтік сөйлеу дағдыларын дамыту
-
Қоғамдық қатынас пен құбылыс құрылымында өзін түсіну
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
13 |
14 |
15 |
16 |
17 |
18 |
19 |
20 |
21 |
22 |
23 |
24 |
25 |
a |
c |
b |
c |
a |
b |
b |
c |
b |
a |
b |
c |
a |
a |
b |
c |
c |
a |
b |
a |
b |
a |
c |
a |
b |