Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Сыныптан тыс жұмыс "Бизнеске бағыт"
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Жәрдембек Ғалима
Математика пәнінің мұғалімі
Нұр-Сұлтан қаласы
«№71 мектеп-лицей» ШЖҚ МКК
Сынып: 7
Пән: Математика
Мақсаты:
-
Оқушылардың білімдерін жүйелеу.
-
Оқушылардың ойлау, логикалық ойлау қабілеттерін, білім дағдыларын дамыта отырып, интеллектуалдылығын қалыптастыру.
-
Қазіргі инновациялық заманға сай тұлға тәрбиелеу. Өзін-өзі басқаруға, ұйымшылдыққа ұқыптылыққа және дәлдікке тәрбиелеу. Оқушылардың математика пәніне деген қызығушылығын арттыру.
-
Оқушыларды тез ойлана білуге, жылдам шешім қабылдай білуге үйрету.
Көрнекілігі: Безендірілген сынып, карточкалық тапсырмалар, логикалық есептер, әр топқа даярланған үстел.
Түрі: топтық сайыс сағаты
Жоспары:
І. Ойынды өткізуге бағыттама және оның мақсаты (ойының түрі, ережесі т.б. хабарландыру).
а) Сайысқа 6,7-сынып оқушылары қатысады.
1-топ (саны 8)
2-топ (саны 8)
б) Сайыстың шартымен таныстыру.
ІІ. Сайыс барысы.
Жүр. Оқушылардың қазіргі заманға бейімделіп, өмірде алған білімдерін қолдана алуы әлемде болып жатқан өзгеріске, бәсекелестікке дайын болуы біздің басты міндетіміз. Осы жолда үлес қосу үшін «Бизнеске бағыт» атты интеллектуалдық ойынымызды бастаймыз.
Жүр.
1-топ
2-топ
Сайысымызды бастамас бұрын ұстаздар арасынан әділ қазылар алқасын сайлап алайық. Бағалау парағы таратылады.
Ойын барысы:
I. Компаниялардың логотиптері
II. Математикалық тендер
III .Қалалар
IV. Математикалық үлескер
V. Есепші
VI. «Инвестиция». Қорытынды
Сайыстың басталуы
I. «Компаниялардың логотиптері»
Логотипі бойынша суреттегі компанияларды атап көрсетіңдер.
Логотипі |
Компания |
|
Логотипі |
Компания |
|
|
|
||
|
|
|
||
|
|
|
||
|
|
|
||
|
|
|
||
|
|
|
||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||
|
|
|
Жауаптары:
Логотипі |
Компания |
|
Логотипі |
Компания |
McDonalds |
|
Red Bull |
||
Dolce&Gabbana |
|
Adidas |
||
Starbucks |
|
|
Qazaq republic |
|
Hyundai |
|
Mitsubishi |
||
Halyk bank |
|
Chanel |
||
Audi |
|
|
||
Renault |
|
|
Apple |
|
|
|
|
Khabar |
|
Mercedes Benz |
|
Pepsi |
||
Louis Vuitton |
|
Lexus |
Компаниялардың логотиптерін дұрыс тапқан топқа әр дұрыс жауабына
5 ұпайдан.
Т
орлы қағазды пайдаланып, оқушылар өз компанияларына
ат береді және логотипін құрастырады. Сонымен қатар компания
басшысын тағайындайды. (10 мин). Ең әдемі жасалған, аты да логотипі
де мазмұнды топқа әділ қазылардың қалауына қарай 10-30
ұпай.
II. «Математикалық тендер»
Ереже бойынша екі топ оқушылары тендер алуға жарысады. Бізге екі тендер берілген, сұрақтарға жылдам әрі дұрыс жауап беріп көп ұпай алған компания ақша көп бөлінген тендерге ие болады.
Әр дұрыс жауапқа 10 ұпайдан.
1-топ
1. Жазыңқы бұрыш неше градусқа тең? 180°
2. Радиусты қандай әріппен белгілейміз? R
3. Тік төртбұрыштың периметрінің формуласы
4. у=х2 функциясының графигі. (парабола)
5. Тіктөртбұрыштың қабырғалары 4см және 6см. Ауданы неге тең? ( )
6. 144 саны нешенің квадраты? (12)
7. Бір нүктеден шығып екі сәуледен құралатын геометриялық фигура? (бұрыш)
8. Үш пар ат 30км-ге шапса, әр ат қанша км-ге шапқан? (30 км)
9. Бір-бірінен тек қана таңбаларымен ажыратылатын сандар. (Қарама-қарсы сандар)
10. Ұшақ Семейден Алматыға дейін 1сағат 20минут ұшады, ал кері қарай 80минут ұшады.Бұл айырмашылықты қалай түсінесің? (екеуі тең)
2-топ
1. Квадраттың периметрінің формуласы
2. Толық бұрыш неше градусқа тең? 360°
3. Диаметр қандай әріппен белгіленеді? D
4. Бұрышты градус есебімен өлшеу үшін қандай құрал қолданылады?
транспортир
5. у=х3 функциясының графигі.(кубтық парабола)
6. Тіктөртбұрыштың қабырғалары 10см және 8 см. Периметрі неге тең? (36см)
7. Бүтін сандар жиынын қандай әріппен белгілейді? Z
8. Екі ғасырда неше жыл?(200)
9. 1 тонна мақта ауырма, әлде1тонна темір ауыр ма?(бірдей)
10. Кез келген екі нүкте арқылы нені жүргізуге болады?(түзу)
Қосымша сұрақтар:
1. Тышқанның соңынан не қалмай жүреді? (құйрығы)
2. Алманың жартысы неге ұқсайды? (алманың жартысына)
3. Қандай жағдайда қойған сұраққа жауап ала алмаймыз? (адам ұйықтап жатқанда)
4. Адам қандай жолмен жүрмейді? (құс жолы)
III. «Қалалар»
-
Бизнесті енді ғана бастап жатқан жас компаниялар өз қалаларында дамып, ары қарай басқа қалаларға да өз бизнестерін аша бастайды.
-
«Қалалар» (ол дөңгелекшелер) мен оларды қосатын жолдар-кесінділер белгіленген «жол картасы» көрсетіледі.
-
Жүру - өз түсімен қалалар арасындағы жолдардың бірін бояу арқылы жүзеге асырылады. Қала боялса, ол қала жеңілген болып саналып, жеңімпаз топ оны өз түсіне бояйды.
-
Көп қаланы жаулап алған топ жеңеді. Жеңімпаз топқа 20 ұпай.
№ |
Қысқаша көбейту формулалары |
Жауабы: |
1 |
||
2 |
||
3 |
||
4 |
||
5 |
770 ₸ - Сатып алу
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация
жариялап табыс табыңыз!
Материалдарыңызды сатып, ақша табыңыз.
(kaspi Gold, Halyk bank)
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз Барлығы 663 959 материал жиналған
Осы аптаның ең үздік материалдары Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін тақырыптармен дайындаймыз Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады Толығырақ |