Сабақтың басы
10
мин
|
Ұйымдастыру
кезеңі.
1.Сәлемдесу.
Білім алушыларды түгелдеу.
2.Білім
алушыларды топқа бөлу.
3.Психологиялық ахуал орнату. «Барабан»
әдісі
4. «Сұрақ-жауап» әдісі арқылы өткен тақырыпқа
шолу жасау.
5.Жаңа
тақырыпты ашу.«Мобильді байланыс»
әдісі
6.Сабақтың тақырыбы
және мақсатымен таныстыру.
|
1.Білім
алушылар мұғаліммен амандасады.
2. Білім
алушылар ЖОЛ және
БАҒАН болып екі топқа
бөлінеді.
3. Білім
алушылардың сабаққа деген ынтасын арттыру мақсатында Wordwall
сервисінде құрастырылған «Барабан»
әдісі арқылы
түскен сөзге
жақсы тілек айтады.
4.Білім
алушылар өткен тақырыптарды еске түсіру мақсатында
«сұрақ-жауап» әдісі арқылы educaplay.com
онлайн сервисінде құрастырылған тест сұрақтарына жауап
береді.
5.Білім
алушылар «мобильді байланыс»
әдісі арқылы шифрланған сөзді
табады.
Ж
АУАБЫ: Мәтіндік
процессордағы кесте.
6.Сабақтың тақырыбы
және мақсатымен танысады.
|
Әр
дұрыс жауапқа
1
балл
Мадақтама сөздер
|
https://wordwall.net/ru/resource/45001525
https://www.educaplay.com/resourceeditor/16725599/
Информатика.
7-сынып оқулық./
Г.И.Салғараева
А.С.Маханова,
Л.А.Рсалина,
– Нұр-Сұлтан: «Арман-ПВ» баспасы, 2021.-78-84
бет
|
Сабақтың
ортасы
30
мин
|
Жаңа
тақырып
Бейнесабақ арқылы жаңа тақырыпты
түсіндіру.
Жаңа
тақырыпты меңгерту мақсатында тапсырмалар
беру.
1-тапсырма.
(Жеке
жұмыс)
2-тапсырма.
(Жұптық
жұмыс)
3-тапсырма.
Постер
қорғау.
(Топтық
жұмыс)
Сабақты
бекіту
|
Білім
алушылар бейнесабақты көреді.
Білім
алушылар «Кім жылдам»
әдісі арқылы 1-тапсырманы
дескрипторге сүйене отырып, кесте құрып, мәліметтерді
енгізеді.
Оқушы туралы
мәлімет
Реттік саны, оқушының
аты-жөні, сыныбы, мекен-жайы
Абдырсалим Асылжан, 7 б сынып, Байзақ
Батыр көшесі 191 үй, 20 пәтер.
Амангелді
Назарбай, 7 б сынып, Шаңырақ
мөлтек ауданы 137 үй.
Бейсенбек
Алтынай, 7 б сынып, Тәттібаева
30 үй.
Каримов
Алихан, 7 б сынып,
Алматы 26 үй.
Білім
алушылар топ ішінде жұптасып, берілген 2-тапсырманы
«Ойлан,
жұптас, бөліс» әдісі бойынша
орындайды.
І топ
– «Жол» тобына тапсырма:
Ж олдар мен
бағандар тобы мен Біріктіру тобын
салыстырады және
олардың айырмашылықтарын жазады.
ІІ топ – «Баған»
тобына тапсырма:
С алу тобы мен Түзету тобын салыстырады
және олардың
айырмашылықтарын жазады.
Әр топтың
білім алушылары «Хаттар»
әдісі арқылы
берілген
3-тапсырманы топтаса отырып орындап, постер
қорғайды.
І
топ – «Жол» тобына тапсырма:
«Ассоциация»
әдісі арқылы конструктор жапсырмасының топтарын
көрсетеді.
ІІ топ – «Баған» тобына
тапсырма:
« Ассоциация»
әдісі арқылы макет жапсырмасының топтарын
көрсетеді.
Сабақты бекіту
мақсатында білім алушылар educaplay.com онлайн
сервисінде сәйкестендіру және
бос орындарды толтыру тапсырмаларын
орындайды.
|
Дeскриптop:
-мәтiндiк
редакторде
5-жолдан және 4-бағаннан тұратын кeстe
құpу;
-қарiп өлшeмiн қoлдaну: қаріп стилі-Times New
Roman, қаріп өлшемі-18;
-ұяшықтың ішін бояу;
-бac
әрiптepдi қoлдану;
-сөзді қою етіп (жирный) жазу.
3
балл
Мадақтама сөздер
2
балл
Мадақтама сөздер
3
балл
Мадақтама сөздер
1
балл
Мадақтама сөздер
|
https://youtu.be/T4Fnd54viyM
Информатика.
7-сынып оқулық./
Г.И.Салғараева
А.С.Маханова,
Л.А.Рсалина,
– Нұр-Сұлтан: «Арман-ПВ» баспасы, 2021.-78-84
бет
Информатика.
7-сынып оқулық./
Г.И.Салғараева
А.С.Маханова,
Л.А.Рсалина,
– Нұр-Сұлтан: «Арман-ПВ» баспасы, 2021.-78-84
бет
https://www.educaplay.com/learningresources/16726056-7.html
|