Материалдар / Сыныптан тыс жұмыс. "Кітап-рухани байлық көзі" 8 сынып
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Сыныптан тыс жұмыс. "Кітап-рухани байлық көзі" 8 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Мұғалімдерге тәжірибе алмасуға қажет.Оқушыларға кітап оқудың маңызын,денсаулыққа тигізер пайдасын түсіну қажетекенін ұғындыру.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
23 Қаңтар 2019
774
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Мерзімі:12.12.2018жСыныбы:8Сабақтың тақырыбы: «Кітап-рухани байлық көзі»Сабақтың мақсаты:Оқушыларға кітап оқудың маңыздылығы,оның денсаулыққа пайдасын түсіндірудің қаншалықты қажет екенін ұғындырып,жеткізе білу.Сабақтың әдісі:СТО,топтық жұмыс,диалогты оқыту.Көрнекілігі:Интербелсенді тақта,мазайкалар,АКТ,А- 3қағазы,маркерлер, стикерлер,даму ағашы.Күтілетін нәтиже: Оқушыларға кітап оқудың маңыздылығы,оның денсаулыққа пайдасын түсіндірудің қаншалықты қажет екенін ұғады.Сабақтың түрі:Сайыс сабақ
УақытыМұғалімнің іс-әрекетіҚатысушылардың іс-әрекетіБағалауКөрнекілігі
2 минутҰйымдастыру кезеңі.Сәлемдесіп,ынтымақтастық атмосферасын құрамын.Топқа бөлемінСәлемдеседі,топқа бөлінеді.І топ:Алма «Алғырлар»ІІ топ: Мандарин «Ойшылдар»ІІІ топ: Банан «Тапқырлар»

Жемістер:Алма,банан,мандарин жемістері,себет.
3 минутТыныштық сәті.Баяу әуен қоямын.Әуен ойнап тұрған кезде мәтінін оқимын.Көздерін жұмып,тік отырады.Әуен біткен соң бастапқы қалпына келеді.

Үнтаспа«Мой нур» баяу әуен.
10 минутОй қозғауІ топ: Папирус,пергамен кітабының шығу тарихыІІ топ: Балшықтан,тастан жасалған кітапІІІ топ:Компьтерлік кітап басылымы2.Поэзия минутыБерілген тапсырманы қорғайды.

2.Ақын,жазушылардың шығарма-сынан поэзия оқиды.
Бірін-бірі бағалауАКТ,Бағалау ф игуралары(Жұлдызша,торт бұрыш,үшбұрыш)
5 минутМағынаны тану.Интербелсенді тақтадан кітап оқудың пайдасын,қағаздың қалай шығарылатыны туралы бейнефильм көрсетемін.Бейнефильмнен қандай ой түйдіңіздер?Кітап оқудың пайдасын,қағаздың қалай шығарылатынын,қандай еңбекпен келетінін көреді.Бейнефильмнен түйген ойларын айтады.

Бейнефильм
7 минут«Кім жылдам?»Мұғалімдерге инт . тақтадан сұрақтар көрсетемін.Сұрақтың жауаптары балдық жүйемен беріледі.Сұрақтарға жауап беріп,топтарына балл жинайды.Өзін-өзі бағалауИнтербелсенді тақта
5 минут«Білгенге маржан»Интербелсенді тақтадан суреттер көрсетемін.Суреттерге қарапМақал-мәтел айтады.Өзін-өзі бағалауИнтербелсенді тақта,өлең,жасанды теңгелер.
5 минут«Есте сақтау қабілетің қандай?»Тақтадан Ш.Н.Бейсенғожанованың өлеңін көрсетемін.Мұғалімдер оқып болған соң өшіріп қоямын.Өлеңді естеріне сақтайды,параққа түсіреді.Жазып болған соң топтар өлеңдерін оқиды.Бірін –бірі бағалауИнтербелсенді тақта ,өлең,теңгелер.

3 минутЖиынтық бағалау жүргіземін.Жинаған бағаларын есептейді.Жиынтық баға.Бағалау парағы
3 минутРефлексия.Сабақтан алған әсері мен ұсыныстарын жазу үшін стикерлер таратамын.

Сабақтан алған әсерлері мен ұсыныстарын жазып,даму ағашына іледі.

Стикерлер , даму ағашы.
2 минутТоппен ән айту.Лашын тобы мен Серік Ибрагимовтың «Әсем әуен»әнін орындауды ұсынамын.Лашын тобы мен Серік Ибрагимовтың «Әсем әуен»әнін орындайды.

Үнтаспа


Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!