Мен әлемде-әлем менде!Мақсаты: Оқушылардың көңіл-күйін жақсарту, бойларын сергіту, өзін-өзі еркін сезіне білуіне, қасындағы адаммен тіл табыса білуіне жағдай жасау.Барысы:1-Таныс болайық!-жаттығуыМақсаты: Өзін таныстыру, ұжымға бейімделу, айналасындағылармен бірлесіп жұмыс жасауға бағыттау (майшамды ұстап, өзін таныстырады)2- Әдістеме:Менің мінезімМақсаты: Өзіне деген сенімділігін, өзін-өзі тануға деген қабілетін анықтау, әр қатысушы шеңбер сызып оны төртке төмендегі жануарлар аң,құс аттарын жазады.Түйе,жылқы,сиыр,қой,ешкі,мысық,ит,тауық,қаз,аққу,қарлығаш,үйрек,бұлбұл,арыстан,қасқыр,түлкі,маймыл,қоян,тауешкі,тасбақа,жылан,балық.1-ҮЙ2-МЕКТЕПТЕ3-ЖОЛДАСТАРЫ АРАСЫНДА4-ӨЗІ ҚАЛАҒАН ЖЕРДЕТҮЙЕ-шыдамды, ЖЫЛҚЫ-тектілік,СИЫР-ренжігіш, ҚОЙ-жайдарлы, ЕШКІ- ұйымдастырушы, ИТ-адал, МЫСЫҚ- ой –өрісі басым, ТАУЫҚ-шығармашыл, ҚАЗ-тазалық, АҚҚУ-сезімтал, ҚАРЛЫҒАШ-бауырмал, ҮЙРЕК-үқыптылық, БҰЛБҰЛ-әнді ұнатушы, АРЫСТАН-қайратты, ҚАСҚЫР-жігерлі, ТҮЛКІ-бейімделгіш, МАЙМЫЛ-әртіс, ҚОЯН-елкезек, ТАУЕШКІ-талғампаз, ТАСБАҚА-мейрімді, ЖЫЛАН-салқынқанды, БАЛЫҚ- еркін.СҰРАҚ: Ұнадым ма, сай келеді ма?!
3- СУРЕТТЕУ-СУРЕТ 1 бала шығып суреттейді.
4-ЫСТЫҚ ОРЫНДЫҚ- әдіс тәсілі Мақсаты: Оқушылардың бойындағы жақсы және де жағымсыз қабілеттерін дамыту.ЖАҚСЫ ЖАМАН5-МАҚАЛДЫ ЖАЛҒАСТЫР...Мақсаты: Мақалдарды жалғастыру арқылы оқушылардың логикалық қабілетін дамыту
Туған жердей жер болмас, Туған елдей ел болмас
Әдепті бала- арлы бала, Әдепсіз бала-сорлы бала.
Дос-егіз,дұшпан сегіз
Жолдасы көптің олжасы көп.
Жақсыдан үйрен, Жаманнан жирен
От басы- ошақ қасы
Әке көрген оқ жанар, Шеше көрген тон пішер
Әке асқар тау Ана қайнар бұлақ Бала жағасындағы құрақ
Ана алдында құрмет Ата алдында қызмет! 6- ТОП КОМАНДИРЛЕРІ –ЖАНУАРЛАР іс-қимыл7-Егер саған ұнаса...Солай істе!!!Мақсаты: Шеңберге тұрып ойынды жалғастыру арқылы, оқушылардың көңіл-күйін көтеру.
Таныс болайық!Менің мінезіСуреттеу-суретЫстық орындықМақалды жалғастыр... ТОП КОМАНДИРЛЕРІ –Жануарлар іс-қимылыЕгер саған ұнаса...Солай істе!!!