Уақыт | Мұғалімнің іс- әрекеті | Оқушылардың іс-әрекеті | Бағалау критерий
|
1 мин | I. Ұйымдастыру кезеңі:1. Сынып тазалығына мән беру.2. Оқушылармен сәлемдесу.3. Оқушыларды түгелдеу. |
|
|
2 мин | «Жүректен жүрекке» шеңберін жасайық оқушылар.Әр топқа бір жүрек шарын беремін.Үнтаспа қосылып, оқушылар бір-біріне сабаққа сәттілік тілеп,жақсы тілекер айтамыз. | «Жүректен жүрекке» шеңберін жасайды.Әр топ бір жүрек шарын алады.Үнтаспа қосылып, оқушылар бір-біріне сабаққа сәттілік тілеп,жақсы тілекер айтылады. |
|
3 мин | «Суреттермен топтастыру» От, Су суреттері арқылы топқа бөлу.Оқушылар, сиқырлы қорапшадан суреттерді таңдаймыз. Су суреті бір жаққа, от суреті бір жаққа топтастырылып отыра қалайық.От. Қай кезде де, қандай жағдайда да от болып жанып, өз білімдеріннасихаттай білетін жандар. ( Мадақтау, шапалақтаймыз)Су. Жандары жақсылықты сүйетін, көңілдері судай таза, жаңалықтарға жанықұмар оқушылар.( Мадақтау, шапалақтаймыз)
| Сиқырлы қорапшадан суреттерді таңдайды.Су суреті бір жаққа, от суреті бір жаққа топтастырылып отырады.
|
|
10 мин | КіріспеҚұрметті оқушылар, ұстаздар, қонақтар, ойынға қатысушылар! Бүгінгі біздің ойынымыз «Мың бір мақал» - деп аталады. Ойынымыз 5 турдан тұрады. Ойынға қатысушыларды ойынның мақсатымен, жоспарымен таныстырып өтеміз.Мақал - мәтелдер халық ауыз әдебиетінің бір саласы. Мақалдар ой дәлдігімен, тереңдігімен, ықшамдылығымен ерекшеленеді. Онда халық тарихы, оның әлеуметтік тіршілігі, ақыл - өнегесі мол көрініс тапқан.1 - тур «Бинго»2 - тур «Жалғасын тап»3 – тур «Жағдаяттан шығып көр (көрініс)4 - тур «Мағынасын түсіндір»5-тур « Суреттер сөйлейді»
|
|
|
| 1 - тур «Бинго»Оқушылар, асықты таңдап аламыз. Жасырылған нөмерді айтып, тақырып таңдаймыз.Осы тақырып бойынша мақал-мәтел айтамыз.Жылдамдықпен жұмыс жасаймыз.
| Әр топтан бір оқушы асық таңдайды. Асықта тақырып жасырылған. Сол тақырыпқа байланысты мақал-мәтелді жылдамдыққа жарысып айтады.
|
|
20 мин.Талдау | 2 - тур «Жалғасын тап»Мақал-мәтелдердің тақырыптары бойынша ұяшықтар берген.Ол ұяшықтағы мақал-мәтелдің жалғасын табамыз. | Мақал-мәтелдердің тақырыптары бойынша ұяшықтар беріледі.Ол ұяшықтағы мақал-мәтелдің жалғасын табады. |
|
| 3 – тур «Жағдаяттан шығып көр (көрініс)Оқушылар, әр топтан екі оқушыдан шығамыз. Бір қыз, бір ұл. Оқиға беріледі. Сол оқиғадан мақал-мәтел айтып шығу керек.1-оқиға: Қоғамдық көлікте келе жатырсың, ішке үлкен апа кірді. Сен әлі өз орныңда отырсың.Осы жағдайды көрген апа,саған тіл қатты.......2-оқиға: Қоңырау соғылды, сабақ басталды. Ұстаз сыныпқа кірді. Бүгін ұстаздар мерекесі, балалар ұстазға жылы лебізін мақал-мәтел арқылы айтып жатыр..........
| Әр топтан екі оқушыдан шығады.Бір қыз, бір ұл. Оқиға беріледі. Сол оқиғадан мақал-мәтел айтып шығу керек. |
|
| 4 - тур «Мағынасын түсіндір»1.Ата-ана туралыӘкені көріп ұл өсер,Шешені көріп қыз өсер.2.Қыз бала туралы Қыз: «Қуыршақ», - дейді,Ұл: «Құлыншақ», - дейді.
| Топ бірлесіп, берілген мақал-мәтелдің мағынасын түсіндіреді. |
|
| 5-тур « Суреттер сөйлейді»Әр топқа бір суреттен таратылады, топ бірлесіп мақал-мәтел құрастырамыз. Мағынасын ашамыз.
| Әр топқа бір суреттен таратылады, топ бірлесіп мақал-мәтел құрастырады. Мағынасын ашады.
|
|
2 мин.Жинақтау | IV.Сабақты қорытындылауӘр топқа берілген смайликтерді санау,жеңімпаз топты жариялау. |
|
|
2 мин.Бағалау | Жеңімпаз топтың барлық оқушыларына “өте жақсы” деп бағалаймын.«Бағана» әдісіБұл әдіс арқылы сабақты оқушылар бағалайды.1-бағана Маған бәрі де ұнады2-бағана Мен есте сақтадым3-бағана Маған сабақ ұнамады
|
Әр оқушы таратылған стикерге өз пікірін жазады, терезеге жабыстырады. |
|