Сыныптан тыс жұмыс "Қаржылық сауаттылыққа байланысты математикалық интеллектуалды ойын"

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Сыныптан тыс жұмыс "Қаржылық сауаттылыққа байланысты математикалық интеллектуалды ойын"

Материал туралы қысқаша түсінік
Сабақтың тақырыбы: «CashFlow» қаржылық сауаттылыққа байланысты математикалық интеллектуалдық ойын Сабақтың мақсаты: а) білімділік: Оқушылардың математика пәніне деген қызығушылықтарын арттыру, қаржылық сауаттылық туралы түсінік беру, танымдық іс - әрекеті мен ақпараттық мәдениетін қалыптастыру. ә) дамытушылық: Ойлау қабілеттерін дамыту, сөз мәдениетін жетілдіру, шығармашылық ізденістерін арттыру. б) тәрбиелік: Өз білімдерін дамытуға, бір - бірін құрметтеуге, математиканы өмірде қолдануды білуге тәрбиелеу. Сабақтың типі: Сыныптан тыс жұмыс Сабақтың түрі: Интеллектуалды ойын Жабдықталуы: Компьютерлер, интерактивті тақта, тапсырмалар, викториналық сұрақтар. Көрнекілігі: Слайд презентация, кеспе қағаздар. Пән аралық байланыс: математика, экономика, кәсіпкерлік негіздері
Материалдың қысқаша нұсқасы

Бекітемін:

СЫНЫПТАН ТЫС ЖҰМЫСТЫҢ ЖОСПАРЫ

Педагогтың аты-жөні: Хамитова Аружан

Сыныбы: 7


Сабақтың тақырыбы: «CashFlow» қаржылық сауаттылыққа байланысты математикалық интеллектуалдық ойын
Сабақтың мақсаты:
а) білімділік: Оқушылардың математика пәніне деген қызығушылықтарын арттыру, қаржылық сауаттылық туралы түсінік беру, танымдық іс - әрекеті мен ақпараттық мәдениетін қалыптастыру.
ә) дамытушылық: Ойлау қабілеттерін дамыту, сөз мәдениетін жетілдіру, шығармашылық ізденістерін арттыру.
б) тәрбиелік: Өз білімдерін дамытуға, бір - бірін құрметтеуге, математиканы өмірде қолдануды білуге тәрбиелеу.
Сабақтың типі: Сыныптан тыс жұмыс
Сабақтың түрі: Интеллектуалды ойын
Жабдықталуы: Компьютерлер, интерактивті тақта, тапсырмалар, викториналық сұрақтар.
Көрнекілігі: Слайд презентация, кеспе қағаздар.
Пән аралық байланыс: математика, экономика, кәсіпкерлік негіздері

Сабақтың өту барысы:
І. Ұйымдастыру:
1) Сынып оқушыларын түгендеу;

2) Топқа бөлу;
3) Сабақ жоспарын таныстыру.

Жарыс кезеңдері:
І. “Таныстыру” (Сайыскерлер бейнежазба арқылы таныстырылады).
ІІ. “Капитал” (Ұяшықтағы тапсырмаларды топтар кезекпен орындап, капитал жинайды).
ІІІ. “Бюджет” (Әр топ жинаған капиталын ережеге байланысты бөледі).
ІV. “Дүкен” (Ереже бойынша бөлінген бюджеттен «азық-түлікке» бөлінген бюджетке дүкеннен тізім бойынша сауда жасайды).
V. “Стартап” (Жаңадан кәсіп бастағалы отырған стартаперлердің жобаларымен танысып, таңдау жасайды).
VI. Марапаттау

Құрметті ұстаздар мен оқушылар!

«CashFlow» қаржылық сауаттылыққа байланысты математикалық интеллектуалдық ойынына қош келдіңіздер.
Бүгін біздің сіздермен бірлесе отырып, қаржылық сауаттылығымызды арттырамыз деген ниетпен ойынымызды бастаймыз.

Алдымен сайыс ережелерімен таныс болайық: (бейнеролик)

Алдағы біз баратын бағыт анық,
Ұшқыр ойлы екендігіңді тағы таныт.
Математика әлеміне аяқ басып,
Қаржыгерлер тілінде біз жарысалық.

І. “Таныстыру”

Ендеше, бүгінгі сайысқа қатысушылармен таныс болайық. (бейнеролик)

ІІ. «Капитал»

Капитал дегеніміз- келешек табысты молайту үшін пайдаланатын қазіргі қаржы қоры.

Жас достарым, мұны айтпаймын несіне,
Математиканы құрметтеу менің есімде.
Ақша санап, есептеуді білсеңіз,
Капиталың болар саған несібе.

Бұл кезеңде қатысушылар экрандағы ұяшықтардың бірін таңдап, дұрыс жауап берсе ұяшықта көрсетілген капиталды өз қорына жинайды

ІІІ. “Бюджет”

Бюджет- мемлекеттің (компанияның, отбасының) бір жылға (кез келген уақытқа) белгіленген шығындар мен кірістердің жобасы.

Қаржылық сауаттылық ілімі ақшамызды тиімді жұмсай отырып, келешекке бір бөлігін жинақтауды ұсынады.

Зерттеулер бойынша табысты 50/30/20 ережесі арқылы бөлу ұсынылады. 50% - қажеттілік, 30%-қалау, 20%-жинақ. Ендеше осы ереже бойынша 2-кезеңде жинаған капиталымызды бөлейік.

Қойылған сұрақ есепке,
Ойланып жауап іздейік.
Уақытты текке өткізбей,
Бюджетті біз бөлейік.

ІV. “Дүкен”
Бюджеттен азық-түлікке бөлінген қаржыға тізім бойынша дүкеннен сауда жасайды.

V. “Стартап” қатысушылар бизнес-жобаларды тыңдап, өтелу мерзімі тез бизнес-жобаны таңдайды.

VІ. Бүгінгі көріп тамашалаған интеллектуалды ойыны өз мәресіне жетті. Зейін қойып тыңдағандарыңыз үшін алғысымыз шексіз!

Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
10.12.2023
1051
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі