Ширату
жаттығулары «Миғa
шaбуыл» әдісі бойынша оқушылардың
ойлау зейінін шоғырландыру.
Әр түрлі фигура түрінде
қиылған қағазға жазылған есептерді шешу арқылы « Үйдің сызбасын»
құрастыру.
І-тапсырма.Топпен жұмыс.
Кеспе қағаздардағы есептер:
1. Домбырада – жетеу, сырнайда – алтау,
қобызда бесеу. Бұл не?
/әріп/ 2. Бұл санда қанша әріп бар болса, сонша сан
бар. Ол қай сан?
/Жүз/ 3. Жел соққанда тау ық бола ма? /Ық
болады/ 4. Теңізде қандай тас болмайды?
/Құрғақ/
3. Менің атым Медет Менің
тәтемнің бір ғана інісі бар. Менің тәтемнің інісінің аты
кім?
Жауабы: Медет
4. Термометр аяз болғасын – үш градус көрсетіп
тұр. Осындай екі термометр неше градус
көрсетеді?
Жауабы: үш
5. Тік төрбұрышты бөлмеге әрбір қабырғасында үш
болатындай сегіз орындықты орналастыру керек. Орналастырыңдар.
Жауабы:
6. Бөлмедегі әр бұрышта бір мысықтан және оған
қарама-қарсы үш мысықтан отырса, бөлмеде неше мысық бар?Жауабы: 4
мысық
7. Үстел үстінде үш стакан шие тұр. Марат бір
стакан шиені жеп қойды. Неше стакан
қалды?
Жауабы: үш стакан
8. Жүгіру жарысынан Асет, Марат, Талғат үш орынды
алды, егер: Марат екінші орын алмаса, ал Талғат –үшінші орын
алмаса, кім қандай орын алды?
Жауабы: 1-Марат, 2-Асет,
3-Талғат
9. Бес шырпы таяқшасынан екі үшбұрыш құру керек.
Құраңдар.
10. Көшеде екі әкесі, екі баласы, және атасы
немересімен қыдырып жүр. Көшеде неше адам жүр?
Жауабы:
үшеу
11. Екі бала шахматты екі сағат ойнады. Олардың
әрқайсысы неше сағат ойлады?
Жауабы: екі сағат
12. Допты лақтырғанда, доп сол ізімен кері қайту
үшін оны қалай лақтыру керек?
Жауабы: жоғары
ІІ- тапсырма. Хан өз халықтарына азық-түлік
алдырмақшы болыпты.Қала,ауыл және ауданға төмендегідей тапсырма
беріпті.
Сергіту
сәті.ІІІ –тапсырма. Хан ауыл,
аудан және қала тұрғындарын бір –бірімен танысып, аралассын деп
үлкен той жасапты.
Жеке
жұмыс.IV-тапсырма.Хан үлкен
сарай тұрғызбақшы болып төмендегідей тапсырма беріпті , өзі елді
аралап жүріп халықтың жағдайын көзбен көріп
шығыпты:
Жұптық
жұмыс.V-тапсырма.Хан
сарайдағыларға жұп-жұп болып бірігіп ағаш отырғызуды
бұйырыпты.
VІ-тапсырма.Хан сусыз өмір
жоқ екенін түсініп өз сарайына құдық қаздырмақшы
болыпты:
VII-тапсырма. Хан сарайдағы
бірнеше бөлмелерге құлып орнатыпты:
VІІ-тапсырма. Қазақ хандығының 550 жылдық
мерей тойына қарсы «бүгінгі оқиға-ертеңге тарих » екенін ескеріп
кітап жаздырмақшы болыпты.
Кері байланыс.Хан халық
арасына барып, өзі билік еткен жылдарындағы халықтың пікірін
білмекші болыпты.(Хан болған оқушылардан және көрермендерден сабақ
туралы ойларын білу).
|