Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Сіздің сұранысыңыз сәтті жіберілді!
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Материалдар / Сыныптан тыс сабақ "Математика - ақыл-ой гимнастикасы" 11-сыныптар
2023-2024 оқу жылына арналған
қысқа мерзімді сабақ жоспарларын
жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған
Сыныптан тыс сабақ "Математика - ақыл-ой гимнастикасы" 11-сыныптар
Материал туралы қысқаша түсінік
Бұл материал 11-сынып оқушыларының арасында өткізілген сыныптан тыс сабақтың жоспары. Берілген сыныптан тыс сабақ 11-сынып оқушыларын ҰБТ-ға дайындау мақсатында өткізілді. Математика және математикалық сауаттылық сабақтарынан көптеген есептер шығарылды. Көп тест тапсырмалары шешілді. Сергіту сәті жүргізілді. Сабақтың негізгі жоспары өте ұтымды жасалған, уақытты артық кетірмейді, әрі қызықты, әрі оқушыларды шапшаңдыққа, дәлдікке тәрбиелейді. Сабақ өте жақсы деңгейде өтті.
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып көруге болады
Сабағымызға қош келдіңіздер! Сабақ ҰБТ-ға дайындық мақсатында 11«А» және 11«Г» сыныптарының қатысуымен өткізіледі.Оқушылар «Білім ағашынан» есеп жазылған стикерлерді алып, ауызша шығарып өз топтарын анықтайды (мысалы, есебінің жауабы 2, демек II – топ).4 топ құралады. Оқушылар топтың атын таңдап, топ басшысын сайлайды.4 топқа 4 есеп бере отырып, бүгінгі сабақ тақырыбын анықтаймыз. I – топ2 информатика3 математика4 физикаII – топ ақыл11 білім-15 санаIII – топ1 зейін3 логика5 ойIV – топ2 патшасы0,25 гимнастикасы4 шыңыОқушылармен ойласа отырып, сабақтың мақсатымен танысамыз.Негізгі бөліммен танысып алсақ: І тур – Үй тапсырмасын тексеруІІ тур – «Иә» немесе«жоқ» ойыныІІІ тур – «Білім арқаны» IV тур – «Сергіту сәті» V тур – «Кім жылдам?» VI тур – «Ұшқыр ойлы топ»Үй тапсырмасын «сәлемдеме» беру арқылы тексеру, сағат тілімен айналдыра дәптерлерін келесі оқушыға ұсыну, есептерді тақтада көрсетілген дұрыс варианттар арқылы тексеру. Неше дұрыс жауабы бар екенін топбасшыға белгілетеді.«Иә» немесе «жоқ» ойыны. Тақтадағы конверттердің бірін таңдап, берілген сұрақтарға иә немесе жоқ деп қана жауап беру керек. «Білім арқаны»
Сыныпта 36 оқушы бар. Әрбір 4 қызға 5 ұлдан келеді. Сыныпта неше қыз, неше ұл бар?
10 қыз, 26 ұл В. 16 қыз, 20 ұл С.20 қыз, 16 ұл
D.12 қыз, 24 ұлE. 10 қыз, 26 ұл
Бес бала 5 сағатта 5 балықты тазалайды. 100 бала 100 балықты неше сағатта тазалайды?
100 B.500 C.200 D.50 E.5
Егер екі санның қосындысына олардың айырмасын қосса, онда мына тұжырымдардың қайсысы дұрыс?
Олардың қосындысының жартысы B.Берілген санның бірі
C. Олардың екі еселенген айырмасыD.2-ге көбейтілген осы сандардың біріE. 2-ге бөлінген осы сандардың бірі
Қосындысы 16, ал айырымы 4 болатын екі санның көбейтіндісі қаншаға тең?
56 B.70 C.60 D.52 E.50
1-ден 100-ге дейінгі сандарда 7 цифры неше рет қайталанады?
A.10 B.11C19D.20E.21
Әкем 31 жаста болғанда мен 8 жаста болдым, ал қазір әкемнің жасы менің жасымнан 2 есе үлкен. Қазір мен неше жастамын?
A.15 жасB.17 жасC.19 жасD.23 жасE.21 жас
Таблицаға сәйкес келетін формуланы көрсетіңіз:
X
1
2
3
4
5
y
2
5
10
17
26
A.B. C. D. E. A. 5 жылда B. 10 жылда C. 12 жылда B. 17 жылда D.20 жылда A.100;30 B. 80;50 C. 120;10 B. 110;20 D.90;40
Қыңырдың жасы. Есепке құмар бір кісі қыңырдан: Жасың нешеде?- деп сұрапты. Сонда ол:
Менің 3 жылданкейінгіжасымдыүшеселеңіз, содансоң 3 жылбұрынғыжасымдыүшеселеңіз. Алғашқыкөбейтіндіденсоңғынәтиженішегеріңіз. Сонда меніңжасымдытабасыз. Олкісінешеде? A. 17 B. 20 C. 10 B. 15 D.18«Сергіту сәті» «Кім жылдам?» әр топтан бір оқушы шығып есеп шығарады.
«Ұшқыр ойлы топ» топтық жұмыс.Логикалық сұрақ қойылады. Бір аю әр күні алдыңғы жеген күніндегіден 6 балық артық жей отырып 5 күн ішінде 100 балық жейді. Аю бірінші күні қанша балық жеген. Жауабы: 8 балық Топпен бірлесіп бірінші болып жауабын тапқан топқа ұшқыр ойлы топ деген атау беріледі. Топтық ұпайлары ең көп топ Жұлдызды топ атауымен аталады. Жәнеде жалпы ұпайы ең көп оқушы бүгінгі сабағымыздың жұлдызы деп атап көрсету.Не үйрендік? Не білдік? Бүгінгі сабағымызға қорытынды жасап өту, сабағымыздың мақсатына жете алдықпа талқылау. Сабағымыз оқушылардың көңілінен шықтыма? Түсінікті болдыма? Білім ағашына стикер жапсыру арқылы білім шкаласынан анықтау.Үйге тапсырма беру: №153, №160, №163, №171, №183, №187, №192, №223, №229, №246.Осымен «XXI ғасыр – нақты ғылымдар ғасыры» атты математика, физика, информатика пәндері онкүндігіне орай өткізілген «Математика – ақыл-ой гимнастикасы» атты сабағымызды аяқтаймыз! Сау болыңыздар!
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз