Т ақырыбы:
«СИҚЫРЛЫ АЛАҢ – ПОЛЕ ЧУДЕС»
Мақсаты: Оқушылардың ойлау
қабілетін, ой ұшқырлығын, оқуға ынтасын арттыру. Ұйымдастырушылық
қабілетін дамыту. Оқушыларды ұйымшылдыққа, нақты пәнге
қызығушылыққа, жауапкершілікке, өзін-өзі тәрбиелеуге
тәрбиелеу.
Типі: Ойын
түрінде
Өту
барысы:
Жүргізуші:
-
Қайырлы күн қадірменді
көрермендер! «Сиқырлы
алаң» ойынына қош
келдіңіздер!
-
Добрый день дорогие зрители!
Добро пожаловать в игру «Поле
чудес»!
Фанфары-
Начало(муз)
-
Қымбатты оқушылар, құрметті
ұстаздар!
Білім сарқылмайтын байлық, ал білімді ұрпақ
сол байлықтың қайнар бұлағы. Олай болса, бүгін біздің
білімдерімізді сынайтын да, толықтыратын да
сәтіміз.
Ал, келіңдер,
келіңдер!
Біріңе - бірің
еріңдер
Білімді
тексеріп,
Ойынға қатысып
көріңдер
Условия
конкурса:
-
Ответив на заданные вопросы,
вы выходите на 1 тур игры. После каждого тура победитель выходит на
супер игру. Побеждает тот, кто ответить
правильно.
-
Выход на 1
тур: (Вопрос зрителям)
муз-ожидание, неправильный ответ,
барабан
-
Сколько ног у
паука? (у паука 8
ног)
-
Из скольки основных блоков состоит
компьютер?
( из
трех).
-
Домашний
сторож. (Собака.)
(Выходят игроки на 1 тур) фанфары – выход
(муз)
-
Бұл жердің де, мульфильмнің де
атауы? (Мадагаскар)
-
Қазақстан
Республикасының астанасы қай қала?
(Нұр-Сұлтан).
-
Аяғы бар, басы бар, Арқалаған тасы
бар (Тасбақа)
(Выходят игроки на
2 тур) фанфары выход
(муз)
-
Солтүстік Қазақстан қай мемлекеттермен
шектеседі? (Ресей)
-
Ақпаратты немен
тасымалдаймыз? (Флешкамен).
-
Екі бала шахматты екі сағат
ойнады. Олардың әрқайсысы неше сағат
ойлады? (2сағат)
(Выходят игроки на
3 тур) фанфары выход
(муз)
-
4 ТУР СУПЕР
ИГРА Выходят победители 3-х
туров (фанфары)
-
Вопрос: 1-й множитель 8, 2-й
множитель 25. Найди произведение
(Награждаются победители)
фанфары-победители
-
Поздравляем
победителя! А игра подошла к концу, но пусть ваше желание узнавать
новое никогда не заканчиваются! И
успехов вам желаем. Думать, мыслить, не
зевать, Быстро всё в уме
считать.
Спасибо всем за
внимание! До новых встреч! (фанфары -
поле чудес)