Т
ақырыбы:
«СИҚЫРЛЫ АЛАҢ – ПОЛЕ ЧУДЕС»
Мақсаты: Оқушылардың ойлау қабілетін, ой ұшқырлығын, оқуға ынтасын арттыру. Ұйымдастырушылық қабілетін дамыту. Оқушыларды ұйымшылдыққа, нақты пәнге қызығушылыққа, жауапкершілікке, өзін-өзі тәрбиелеуге тәрбиелеу.
Типі: Ойын түрінде
Өту барысы:
Жүргізуші:
-
Қайырлы күн қадірменді көрермендер! «Сиқырлы алаң» ойынына қош келдіңіздер!
-
Добрый день дорогие зрители! Добро пожаловать в игру «Поле чудес»! Фанфары- Начало(муз)
-
Қымбатты оқушылар, құрметті ұстаздар!
Білім сарқылмайтын байлық, ал білімді ұрпақ
сол байлықтың қайнар бұлағы. Олай болса, бүгін біздің
білімдерімізді сынайтын да, толықтыратын да
сәтіміз.
Ал, келіңдер,
келіңдер!
Біріңе - бірің
еріңдер
Білімді
тексеріп,
Ойынға қатысып
көріңдер
Условия конкурса:
-
Ответив на заданные вопросы, вы выходите на 1 тур игры. После каждого тура победитель выходит на супер игру. Побеждает тот, кто ответить правильно.
-
Выход на 1 тур: (Вопрос зрителям) муз-ожидание, неправильный ответ, барабан
-
Сколько ног у паука? (у паука 8 ног)
-
Из скольки основных блоков состоит компьютер? ( из трех).
-
Домашний сторож. (Собака.)
(Выходят игроки на 1 тур) фанфары – выход (муз)
-
1 ТУР (фанфары)О
Л
Е
Н
Ь
-
Вопрос: Крупное животное тундры
-
Выход на 2 тур:
-
Бұл жердің де, мульфильмнің де атауы? (Мадагаскар)
-
Қазақстан Республикасының астанасы қай қала? (Нұр-Сұлтан).
-
Аяғы бар, басы бар, Арқалаған тасы бар (Тасбақа)
(Выходят игроки на 2 тур) фанфары выход (муз)
-
«Алматыда жоқ, жоқ», исполняют ученицы 8 «Б» класса Айым и Нина
-
2 ТУР (фанфары)Н
О
Л
Ь
-
Сұрақ: Алдында сан болмайтын сан?
-
Выход на 3 тур:
-
Солтүстік Қазақстан қай мемлекеттермен шектеседі? (Ресей)
-
Ақпаратты немен тасымалдаймыз? (Флешкамен).
-
Екі бала шахматты екі сағат ойнады. Олардың әрқайсысы неше сағат ойлады? (2сағат)
(Выходят игроки на 3 тур) фанфары выход (муз)
-
« Жанымда бол» әні, орындайтын 7 «А» сынып оқушысы Шұғыла
-
3 ТУР (фанфары)
-
Сұрақ: Дүйсенбіден екі күн бұрын аптаның қай күні ?
|
С |
Е |
Н |
Б |
І |
-
4 ТУР СУПЕР ИГРА Выходят победители 3-х туров (фанфары)
-
Вопрос: 1-й множитель 8, 2-й множитель 25. Найди произведение
|
Д |
В |
Е |
С |
Т |
И |
(Награждаются победители) фанфары-победители
-
Поздравляем победителя! А игра подошла к концу, но пусть ваше желание узнавать новое никогда не заканчиваются! И успехов вам желаем. Думать, мыслить, не зевать, Быстро всё в уме считать. Спасибо всем за внимание! До новых встреч! (фанфары - поле чудес)
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Сыныптан тыс сабақ "Поле чудес-Сиқырлы алаң"
Сыныптан тыс сабақ "Поле чудес-Сиқырлы алаң"
Т
ақырыбы:
«СИҚЫРЛЫ АЛАҢ – ПОЛЕ ЧУДЕС»
Мақсаты: Оқушылардың ойлау қабілетін, ой ұшқырлығын, оқуға ынтасын арттыру. Ұйымдастырушылық қабілетін дамыту. Оқушыларды ұйымшылдыққа, нақты пәнге қызығушылыққа, жауапкершілікке, өзін-өзі тәрбиелеуге тәрбиелеу.
Типі: Ойын түрінде
Өту барысы:
Жүргізуші:
-
Қайырлы күн қадірменді көрермендер! «Сиқырлы алаң» ойынына қош келдіңіздер!
-
Добрый день дорогие зрители! Добро пожаловать в игру «Поле чудес»! Фанфары- Начало(муз)
-
Қымбатты оқушылар, құрметті ұстаздар!
Білім сарқылмайтын байлық, ал білімді ұрпақ
сол байлықтың қайнар бұлағы. Олай болса, бүгін біздің
білімдерімізді сынайтын да, толықтыратын да
сәтіміз.
Ал, келіңдер,
келіңдер!
Біріңе - бірің
еріңдер
Білімді
тексеріп,
Ойынға қатысып
көріңдер
Условия конкурса:
-
Ответив на заданные вопросы, вы выходите на 1 тур игры. После каждого тура победитель выходит на супер игру. Побеждает тот, кто ответить правильно.
-
Выход на 1 тур: (Вопрос зрителям) муз-ожидание, неправильный ответ, барабан
-
Сколько ног у паука? (у паука 8 ног)
-
Из скольки основных блоков состоит компьютер? ( из трех).
-
Домашний сторож. (Собака.)
(Выходят игроки на 1 тур) фанфары – выход (муз)
-
1 ТУР (фанфары)О
Л
Е
Н
Ь
-
Вопрос: Крупное животное тундры
-
Выход на 2 тур:
-
Бұл жердің де, мульфильмнің де атауы? (Мадагаскар)
-
Қазақстан Республикасының астанасы қай қала? (Нұр-Сұлтан).
-
Аяғы бар, басы бар, Арқалаған тасы бар (Тасбақа)
(Выходят игроки на 2 тур) фанфары выход (муз)
-
«Алматыда жоқ, жоқ», исполняют ученицы 8 «Б» класса Айым и Нина
-
2 ТУР (фанфары)Н
О
Л
Ь
-
Сұрақ: Алдында сан болмайтын сан?
-
Выход на 3 тур:
-
Солтүстік Қазақстан қай мемлекеттермен шектеседі? (Ресей)
-
Ақпаратты немен тасымалдаймыз? (Флешкамен).
-
Екі бала шахматты екі сағат ойнады. Олардың әрқайсысы неше сағат ойлады? (2сағат)
(Выходят игроки на 3 тур) фанфары выход (муз)
-
« Жанымда бол» әні, орындайтын 7 «А» сынып оқушысы Шұғыла
-
3 ТУР (фанфары)
-
Сұрақ: Дүйсенбіден екі күн бұрын аптаның қай күні ?
|
С |
Е |
Н |
Б |
І |
-
4 ТУР СУПЕР ИГРА Выходят победители 3-х туров (фанфары)
-
Вопрос: 1-й множитель 8, 2-й множитель 25. Найди произведение
|
Д |
В |
Е |
С |
Т |
И |
(Награждаются победители) фанфары-победители
-
Поздравляем победителя! А игра подошла к концу, но пусть ваше желание узнавать новое никогда не заканчиваются! И успехов вам желаем. Думать, мыслить, не зевать, Быстро всё в уме считать. Спасибо всем за внимание! До новых встреч! (фанфары - поле чудес)
шағым қалдыра аласыз













