Материалдар / Сыныптан тыс сайыс сабақ Үздік математиктер 7 сынып

Сыныптан тыс сайыс сабақ Үздік математиктер 7 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Жас мамандарға, ұстаздарға. Оқушылардың математика пәніне деген қызығушылықтарын арттыру, ой-өрісін дамыту мақсатында 7-сынып оқушыларын қатыстырып «Үздік математиктер» сайысын өткіздім. Бүл сабағымды өзім сияқты әріптестеріме көмегі тиер деген мақсатта жариялап отырмын.Яғни ұстаздар қауымымен тәжірибе алмасу
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
08 Қаңтар 2019
646
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Сыныптан тыс жұмыс.«Үздік математиктер» сайысы7-сынып. Оқушылардың математика пәніне деген қызығушылықтарын арттыру, ой-өрісін дамыту мақсатында 7-сынып оқушыларын қатыстырып «Үздік математиктер» сайысын өткіздім. Мақсаты: 1) Оқушылардың ой-өрісін кеңейтіп есте сақтауқабілетін шыңдау. Оқушылардың білімге қызығушылығын арттыру.2) Оқушыларды шапшаңдыққа, іздемпаздыққа, ұйымшылдыққа тәрбиелеу.Түрі: Топтық сайыс сағаты.Типі: Ойын түрінде.Жоспары:
  • Топтың өзін таныстыруы, амандасу рәсімі.
  • Бәйге (логикалық есептер)
  • Математикалық баскетбол
  • Ғажайып алаңы (есептер шығару)
  • Кім жылдам
  • Минитест
Қолдынылған нақыл сөздер:
  • Арифметика математиканың, ал математика ғылымдардың патшасы
(К. Гаусс)
  • Ақыл-ойды тәртіпке келтіретін математика (М.В. Ломоносов)
  • Математика –барлық ғылымдардың тұңғышы және оларға пайдалы да, қажет те. (Р.Бэкон)
Жүргізуші: Сәлеметсіздерме ұстаздарСәлеметсіздерме оқушылар«Математика» ғылымдар патшасыМатематика апталығының ашылуына қош келдіңіздер.Жиналған ылғи дарындыларЖүректе от көздерінде жалын барБүгінгі кешке қатысушы өрендердіҚол соғып қарсы алыңдарБіліктілігі мен білімінСараптап өздеріңіз көріңіздерҰқыптылықпен тыңдай отырып Оларға баға беріңіздер

Асып әсте саспайықБатыл қадам бастайықЕркіңді билеп барыншаЖарыста сірә қалыспаКеш қызығын ей достарОсылайша шабытпенҚане енді бастайықI тур. Таныстыру. (Әр команда өздерін таныстырады)II тур. «Бәйге» (Әр топ 1 минут ішінде 5 сұраққа жауап беру керек. Егер жауабын білмесеңіздер «келесі» деп жауап бересіздер)I топқа:
  • 7 майшам жанып тұр 4-ін сөндірсек неше майшам қалады (7)
  • Үш сызықтан пайда болған фигура (үшбұрыш)
  • санының кері саны (10)
  • Ең үлкен уақыт өлшемі (ғасыр)
  • Екі қатынастың теңдігі (пропорция)
II топқа:
  • Шаманың – бөлігі (процент)
  • Шеңбер сызуға арналған құрал (циркуль)
  • Үстелде 3 стақан сүт бар. Алмаз 1 стақан сүтті ішіп қойды. Үстелде неше стақан бар? (3 стақан)
  • Нанды 3 бөлікке бөлу үшін нанды неше рет кесу керек. (2 рет)
  • 15 минут сағаттың қандай бөлігі ()
III тур. «Математикалық баскетбол».Шарты: Әр топқа үш есеп беріледі. Әр топ өз командасынан тек үш оқушыны шығарады. Топқа үш есеп кезегімен беріледі. Әр есепті бір ғана оқушы шығаруы тиіс, ол есептің жауабын айтып допты келесі оқушыға лақтырған кезде ғана сол оқушының есебі беріледі. Сонымен әр топқа үщ есепті шығаруына тек 1 минут уақыт беріледі. I – топ1) (33 -23)2=16 2) 5. ( )2= 3) 132+11=180

II – топ 1) (42-10)2=36 2) (-4.3=-8 3) 162+4=260III – топ 1) (52-15)2=100 2) 3 . 25=4 3) 142+4=200IV тур. «Ғажайып алаңы».Сол жақтағы 20 (әзіл есеп) «Түлкі мен қасқыр»Екеуі тегін балыққа тап болады. Қасқыр айтады «Мен математикаға нашармын, балықты сен бөл» дейді түлкіге. Сонда түлкі саған біреу, маған екеу, саған үшеу, маған төртеу т.с.с. Ең соңында жиырма балықты өзіне салады. Кім көп алды және қаншаға артық алды? Жауабы: Ең көп балықты түлкі алды -110, 10 балыққа артық.Оң жақтағы 20«Тосап жеу» Бала 600г тосапты 6 минут, ал Карлсон 2 есе артық жейді. Олар бірге неше минутта жейді? Жауабы: 2 минутСол жақтағы 30Ең алғаш Еуропаға «миллион» сөзін әкелген кім? Жауабы: Атақты жиһангез Марко Поло (1254-1323)Оң жақтағы 301637 жылы координаталық түзуді енгізіп, теріс және оң сандарға түсінік берген француз математигі. Жауабы: Рене ДекартV тур. «Кім жылдам».Шарты: Мына әріптерден геометриялық фигуралардың аттарын құрастыру.
  • а п р ц е т я и (трапеция)
  • е ң ш б р е (шеңбер)
  • ш ұ б р ш ү ы (үшбұрыш)
  • т р ұ б ы ш р ө т (төртбұрыш)
  • р в а д к а т (квадрат)
  • қ т а з ж ы қ ы (жазықтық)
VI тур. «Минитест».
  • 10100 саны А. Миллион; В.Триллион; С. Гугол.
  • Оқушы дүкеннен 7 бірдей дәптер сатып алды. Ол неше теңге төледі? А.2000 теңге; В. 3070 теңге; С.1540теңге.
  • «Пропорция» грек тілінен аударғанда нені білдіреді?
А. Теңдік В. Әділдік С.Теңсіздік4. Ең кіші жай санА. 0; В.1; С. 2.5. Қорадағы тауықтармен қояндарың аяқтары 50, бастары 19. Тауықтар нешеу. А. 20; В. 13; С. 26.Көрермендер сайысы: Аулада 5 қой,бұзаулы сиыр, ит және тауықтар жүр.Оларда барлығы 60 аяқ.Аулада неше тауық жүр?Қорытынды: Сайыс соңында қазылар алқасы ұпай саны бойынша жеңімпаздарды анықтап, белсене қатысқан оқушылар марапатталады.
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ