Материалдар / Сыныптан тыс шара "Еңбек пен өнер егіз ұғым". 5 сынып
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Сыныптан тыс шара "Еңбек пен өнер егіз ұғым". 5 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Сыныптан тыс шара сайыс-сабақ негізінде ұйымдастырылған. Оқушылар ойын арқылы сабақтан алған білімдерін ортаға салады. Сұрақ тапсырмаларда барлық пәндер қамтылған және ұлттық салт-дәстүр мен ұлттық өнерімізді паш ету,бала бойына сіңіру мақсатында жасалған.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
09 Наурыз 2021
3172
10 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Бекітемін:

Күні:

Тақырыбы: «Еңбек пен өнер егіз ұғым»

Түрі: сайыс-сабақ

Қатысушылар:5 сынып

Мақсаты: Оқушының жан-жақты дамуына, ұлттық сана –сезімін, салт –дәстүрді ұлықтауға баулу. Шығармашылық қабілетін шыңдап, ойын арқылы білімдерін тереңдету, акт қолдану дағдысын қалыптастыру және ептілікке, іскерлікке баулу.


Жүргізуші: Армысыздар, құрметті ұстаздар және сайысқа қатысушылар!
Қай уақытта болмасын әр адам заман талабына сай адам сегіз қырлы бір сырлы болуы керек. «Үйрету - үлкеннен, үйрену - кішіден» демекші, өткеннің өнегесін, дәстүрдің татымдысын жас шыбық кезінен бойына сіңіру әр адамның борышы.

Құрметті, ұстаздар бүгінгі 5 сынып оқушыларының қатысуымен өтетін «Еңбек пен өнер егіз ұғым» атты талаптылар сайысына қош келдіңіздер!

Жүргізуші:

Сайыс барысын бақылап, бағалайтын әділқазы мүшелері;
Оқу ісі жөніндегі орынбасары: Кәмшат Аманжолқызы

Бастауыш, спорт және өнер бірлестігінің жетекшісі: Анар Өтегенқызы

Көркем еңбек, музыка пәнінің мұғалаімі Ардақ Болатқызы

Жүргізуші: Сайысқа қатысушы топтар, бүгінгі сайыста өнер мен білімді, шапшаңдық пен шеберлікті сынайтын боламыз. Жалпы өнер түрлері өте көп: кино, ән, музыка, театр...

Б.Момышұлы айтқандай, «Өнер –адамның рухани азығы, ол халықтың бүгіні мен келешегі, арманы мен қиялы, жалпы болмысы». Шын дарын өнер жолында өз орнын таба алады. Күш, жігер ,ақыл мен қайрат – бұлар өнердегі шыдамдылыққа жетелейтін асыл қасиеттер. Осы қасиеттердің барлығы сендерің бойларыңнан табылуына тілекшімін.

Жүргізуші:

Ендеше, бүгінгі сайыскерлеріміз берілген тапсырмалардан мүдірмей өтіп, жасаған бұйымдарын әдемі сөзбен жеткізе білсе, онда олар өз мектебінің білімді, дарынды, өнерлі оқушысы болмақ.

Олай болса, топтарды таныстырып өтейін.

І топ: «ШЕБЕРЛЕР» тобы

ІІ топ: «ІСКЕРЛЕР» тобы

ІІІ топ: «ӨНЕРЛІЛЕР» тобы

Жүргізуші:

Сайыс кезеңдеріне тоқтала өтсек;

1. «Сан сұраққа жауап?»

2. «Сөздіктер»

3. «Жәшікке жина»

4. «Мен жасаған бұйым»


Жүргізуші: Сайыстың екі бөлімінің жауаптарын қатысушылар ватсап желісі арқылы жазады. Сіздер дұрыс және бірінші боп жауап берген топтарды ретімен белгілейсіздер.


1.Сан сұраққа жауап? ( Экранда 9 ұяшық жасырылған.Берілген ұяшықты таңдап, сұрақты мұқият тыңдап, дұрыс нұсқасын белгілеп жазуларың керек. Қай топ бірінші және дұрыс жауап берсе, сол топқа жоғары ұпай беріледі.) Олай болса, бірінші бөлімнің сұрақтарына назар аударайық.


Әділқазы мүшелері сіздер ватсап желісі арқылы ашылған әр топтың жауаптарын тексеріп, дұрыс-бұрысын қарап бағалайсыздар. Ең жоғары ұпай «5», ең төменгі ұпай «2»


2.Сөздіктер. «Өзге тілдің бәрін біл, өз тіліңді құрметте»,- дегендей келесі бөлімде асхана, еңбек, мектеп құралдарының қазақша-орысша тізімін қатесіз жазып шығу керек (бір оқушы)

Барлық топтарға бірдей уақыт беріледі. Ендеше, сәттілік! ( 3 минут уақыт беріледі)


3.«Жәшікке жина» Бұл бөлімде баланың өз бетімен іс-әрекетін, шапшаңдығын, бейнелі ойлау қабілетімен есте сақтауын дамыту мақсатында байланған көзбен құралдарды ажыратып, арнайы қорапшаға салу керек.

Әр топтан бір қатысушы шығады. ( 1минут уақыт беріледі)


4. Мен жасаған бұйым

Үйден жасаған бұйымдарының неден, қалай жасалғаны туралы әр қатысушы айтып, шығармашылық жоба қорғайды.

(1 минут уақыт беріледі)


Жүргізуші: Құрметті қонақтар және сайыскерлер !

Мінеки, біздің бүгінгі өнер, білім және шеберлік сайысымызда өз мәресіне жетті. Бүгінгі сайысымызды қорытындылап, жеңімпаз топты анықтауға әділқазылар алқасына уақыт беріледі.

Әділ қазы алқалары дайын болғанша 5 сынып оқушылары Елеусіз Ерлан Ерболатова Ақжанның орындауында тамаша ән тыңдап, бір серпіліп қалайық.

Жүргізуші:

Жеңімпаз топ анықталып, білімдерін, өнерлерін, шеберліктерімен көзге түскен топтарды марапаттап, сыйлықтар табыс етіледі.

Бүгінгі «Еңбек пен өнер егіз ұғым» сайыс сабағымызға қатысқан оқушыларды шын жүректен құттықтай отырып, өнер мен білімнің биігінен көріне берулеріңе тілек білдіреміз!



























1. Биенің сүтінен ашытылатын сусын?

А) айран

Ә) малта

Б) қымыз

2. Адамның бет келбетін бейнелеуді не деп айтамыз?

А)(портрет)

Ә) пейзаж

Б) натюрморт

3.Әшекей бұйымды жасаушы адам?

А) (зергер)

Ә) заңгер

Б) іскер

4. «Жас Ұлан» қатарына жылына үш рет қабылдау өтеді? Қай кезде?

А) 1 маусым, 31 желтоқсан, 1 наурыз

Ә) 16 желтоқсан, 1 мамыр, 6 шілде

Б) 1 қыркүйек, 22 наурыз, 25 мамыр

5. Біздің мектептің көшесі қандай?

А) Қазақстан 2

Ә) Бірлік 2

Б) Тотан ата 2

6. Ат үстіндегі ұлттық ойындарды ата?

А) асық ату, бәйге, тоғыз құмалақ

Ә) арқан тарту, аударыспақ, бес тас

Б) қыз қуу, теңге ілу, көкпар


7. Күнделікті киімдер қай киімнің түріне жатады.

а) тұрмыстық, ә) формалық, б) өндірістік.


8. Сурет шынайыға мейлінше ұқсас болатын натюрморт түрі:

А) сәндік

Б) абстрактілі

В) реалистік

Г) тұрмыстық

9. Шалқар ауданының әкімі кім?

А) Жұбаназар Айтқали Кәрімұлы

Ә) Жидеханов Жанболат Өтегұлұлы

Б) Оразалин Оңдасын Сейілұлы









Диплом





Мектепішілік

«Алғыр үшеу» атты 2-4 сынып оқушылары

арасында ұйымдастырылған

сайыста білімін

шыңдай білгені үшін

І орын

______________

марапатталады.













































Бағалау парағы

Бөлімдері

Сан сұраққа жауап

Сөздіктер

Жәшікке жина

Мен жасаған бұйым

Жалпы ұпай саны

Топтың аты


«Шеберлер»








«Іскерлер»









« Өнерлілер »







Қосымша















Бағалау парағы

Бөлімдері

Сан сұраққа жауап

Сөздіктер

Жәшікке жина

Мен жасаған бұйым

Жалпы ұпай саны

Топтың аты


«Шеберлер»








«Іскерлер»









«Өнерлілер»







Қосымша













Бағалау парағы

Бөлімдері

Сан сұраққа жауап

Сөздіктер

Жәшікке жина

Мен жасаған бұйым

Жалпы ұпай саны

Топтың аты


«Шеберлер»








«Іскерлер»









«Өнерлілер»







Қосымша





























































Бағдаршам” әдісі: Әр оқушы сабаққа немесе сұраққа өз дайындығы туралы түрлі-түсті қалақшалар арқылы белгі береді: “жасыл” – дайын, “сары” – күмәнді, “қызыл” – дайын емес.

Өзіндік бағалау” әдісі: Оқушылар берілген тапсырмаға өзінің дайындық деңгейін мұғалім сұрағына қол көтеру арқылы байқатады: Кім “беске” дайын? Кім “төртке” дайын? Кім “үшке” дайын? Кім мүлде дайын емес?

Жұптық сұрақ-жауап” әдісі: Сұрақтарды мұғалім қояды, ал оқушылар жұптасып, бір-бірін бағалайды немесе “+”, “-” белгісін қойып отырады. Келесі нұсқамен жұмыс кезінде жауап беруші оқушы бағалаушыға айналады.

Иә-жоқ” ойыны: мұғалім немесе алдын ала дайындалған оқушы сыныпқа бір ұғымды (бұйым, құрал, кейіпкер, автор, т.б) жасырады. Оқушылардың қойған сұрағына тек “иә”, “жоқ” немесе “иә, әрі жоқ” деп жауап беріледі.

Бақылауға дайындық” әдісі: Бір сабақ бұрын келесі сабақтағы бақылау жұмысына дайындық жүргізіледі. Оқушылар ұқсас нұсқа бойынша бақылау жұмысын орындайды және қалауы бойынша анықтамалықтарды, жолдастары мен мұғалімнің кеңесін пайдалана алады.

Адвокат” о

Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!