Материалдар / Шынықсаң шымыр боласың.
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Шынықсаң шымыр боласың.

Материал туралы қысқаша түсінік
Жаңартылған білім беру мақсатында "Бос уақыт және хобби" бөлімі бойынша «Шынықсаң шымыр боласың» тақырыбынада 5 сыныптың ҚМЖ сабақ жоспары .Берілген мәтіндегі негізгі және қосымша ақпараттарды оқушылар анықтайды. Әртүрлі жанрдағы мәтіндерді талдап, тақырыптарға байланысты диалог, монологтердегі хат, хабарлама, жарнама құрылымы мен тәсілдерін анықтап, суреттер желісі бойынша әңгіме құрастыра.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
18 Желтоқсан 2017
3255
4 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: 5 –бөлім «Бос уақыт және хобби»


Мектеп: «Көгедай орта мектебі» КММ

Күні: 11/12/2017

Мұғалімнің аты-жөні: Табысбаева Г.Е.

Сынып: 5

Қатысқандар:

Қатыспағандар:

Сабақтың тақырыбы

Шынықсаң шымыр боласың. 7 сабақ

Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары

5.Т/А2; Әртүрлі жанрдағы мәтіндерді талдау. Әлеуметтік-тұрмыстық, әлеуметтік-мәдени, тақырыптарға байланысты диалог, монологтердегі (ән мәтіні, хабарлама, жарнама, хабарландыру) көтерілген мәселені түсіндіру.

5ӘТН4.1 Грамматикалық нормалар. Жұрнақ арқылы жасалған туынды сөздерді және күрделі сөздерді ауызша және жазбаша тілдесім барысында қолдану.

Сабақ мақсаттары

Барлық оқушылар орындай алады:

«Шынықсаң шымыр боласың» тақырыбы бойынша берілген ақпаратты түсінеді. Берілген тақырыптарға байланысты диолог, монологтерді көтерген мәселелерді түсінеді.

Оқушылардың көпшілігі орындай алады:

Әртүрлі жанрдағы мәтіндерді талдау.

Кейбір оқушылар орындай алады:

Күрделі сөздерді меңгереді.

Бағалау критерийі

«Шынықсаң шымыр боласың» тақырыбына берілген оқылым материалы бойынша мәтіндегі негізгі және қосымша ақпараттарды анықтай алады.

Әртүрлі жанрдағы мәтіндерді талдап, тақырыптарға байланысты диалог, монологтердегі хат, хабарлама, жарнама құрылымы мен тәсілдерін анықтап, суреттер желісі бойынша әңгіме құрастыра алады.

Тілдік мақсаттар

Оқушылар орындай алады:

«Шынықсаң шымыр боласың» тақырыбы бойынша мәтін мазмұнын түсініп,қосымша ақпаратты алады, жанрлық ерекшеліктерін анықтайды. Сюжетті суреттер желісі бойынша әңгіме, хат, хабарлама нұсқаулық құрастырады.

Жұрнақ арқылы жасалған туынды сөздерді және күрделі сөздерді ауызша және жазбаша тілдесім барысында қолданады.

Пәнге қатысты сөздік қор мен терминдер:

Күрес, тоғызқұмалақ,, спорт, чемпион, денсаулық, біріккен сөздер, қос сөздер, тіркескен сөздер, қысқарған сөздер.

Диалог құруға/жазуға арналған пайдалы тіркестер:


Талқылауға арналған сұрақтар:

Спортты жақсы көресің бе?

Бос уақытында спортпен айналысатын кімдерді білесің?

Не себепті ... деп ойлайсыз?

Не себепті Спорт – денсаулық кепілі делінген?

Ишара

Құндылықтарға баулу

Спорт-денсаулық кепілі екенін түсінеді, спортпен айналысуға құлшынады.

Пәнаралық байланыс

әдебиет, өзін-өзі тану, дене шынықтыру

Алдыңғы оқу

Бос уақытта саяхаттау пайдалы

Жоспар


Сабақтың кезеңдері

Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері

Ресурстар

Сабақтың басы

8МИН












Оқушыларға жағымды психологиялық ахуал туғызу. «Мен спортшымын» тренингі.

Оқушылар танымал спортшылар кейпінде сап арасынын қол бұлғап өтеді.


Топқа бөлу: Атақты спортшылардың аты-жөнін қима қағазға жазып, тарату. Ұқсас спорт түрі бойынша бірігу.


С

Тыңдалым алдындағы тапсырма.»Ойшақыру»

Мұғалім оқушыларға бірнеше сұрақтар ұсынып, соның төңірегінде ой өрбітеді.


Спорт түрлері



:

Ассосация әдісі


ҚБ: «От шашу»




Қима қағаздар










АКТ, сурет




А-3 форматында

ғы қағаз, маркер

Сабақтың ортасы

27 минут


6мин








































САБАК АЯҒЫ







Тілдік бағдар:

Күрделі сөздер туралы мағлұмат

Талдау мен қолдану, жазылым

1,2,3 - тапсырмаларды орындату


ЖИНАҚТАУ

  1. тапсырма Ж

«Аудиовизуалды» әдіс

-Мәтінді аудиотаспадан тында.

-Негізгі ақпаратты есіңе сақта.

-Мәтіндегі негізгі ойды білдіретін тірек сөздерді қатыстыра отырып өтініш жаз.

-спорт туралы өз пікіріңді айт.


ҚБ: Оқушылар бірін –бірі смайликтер арқылы бағалайды.


5-тапсырма. ТЖ.

Мәтінді оқиды, сұрақтарға жауап береді.

1.Әңгімеде кімдердің арасында диолог берілген?

2.Кәкімбек аға қалай чемпион атанды?

3.Мәтіннен күрделі сөздерді тап.

4. Спорттың түрлеріне байланысты хабарлама, жарнама жазыңдар.


К әкімбек Салықов-22.01.1931 – 27.11.2013ж, Еңбек ауылы, Шал ақын ауданы, Солтүстік Қазақстан облысы. Мемлекет және қоғам қайраткері, ақын.



Ә шірбек Төребайұлы Сығай-11.01.1947 – 28.11.2014ж, Оңтүстік Қазақстан облысы, Кентау қаласы. Театр сыншысы, аудармашы, педагог.


ҚБ: «3 ШАПАЛАҚ» әдісі

Топ бір- бірінің жауабын 3 рет шапалақ соғу арқылы бағалайды.

Жазылым. Ж

8 –тапсырма «Қос жазба» күнделігі.

Мағынасына қарай сөздердің өзгеріске ұшырағандарын «Қос жазба» күнделігіне түсіреді.


Сөздер

Мағынасы

Арам тамақ

Жалқау, жатып ішер

Адал жүрек

Жан дүниесі таза, ақпейіл, кең


   Рефлексия: «Жетістік сатысы»





смайликтер




















АКТ,

мәтіні














«Қос жазба» күнделігі











Қосымша мәлімет: Еліміздің атақта спортшылары жайлы мәлімет жинау.

Саралау- оқушыға мейлінше қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз?

Қабілетті оқушыға тапсырманы қалай түрлендіресіз?

Әр тапсырманы орындаған сайын оқушыларға қолдау көрсетіп, мадақат отырамын. Қабілетті оқушыларға өзінің іздену деңгейіне байланысты қосымша тапсырма беремін.

Бағалау-оқушы білімін тексеруді қалай жоспарлайсыз?


Оқушы білімінің шынайлығына тапсырма орындау барысындакөз жеткізе отырып бағалаймын. Оқушылардың білім деңгейіне байланысты тапсырмаларды саралап беремін, дұрыс орындауға қолдау көрсетемін.



Пәнаралық байланыс Денсаулық және қауіпсіздік, АКТ байланыс, Құндылықтармен байланыс(тәрбие элементі)


әдебиет, дене шынықтыру, өзін-өзі тану пәндерімен байланыстырамын.

Рефлексия

Сабақтың мақсаты мен оқу міндеттері орындалды ма?

Бүгін оқушылар не үйренді?

Сабақ қалай өтті?

Жоспарланған саралау жақсы іске асты ма?

Уақытты қалай пайдаландым?

Жоспарыма қандай өзгеріс енгіздім және неге?















Жалпы бағалау

Сабақта ең жақсы өткен екі нәрсе (оқыту мен оқуға қатысты)?

1:


2:


Сабақтың бұдан да жақсы өтуіне не оң ықпал етер еді(оқыту мен оқуға қатысты)?

1:


2:

Осы сабақтың барысында мен сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістіктері / қиыншылықтары туралы нені анықтадым,

Келесі сабақтарда не нәрсеге назар аудару қажет?







Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!