Қызылорда облысы Қазалы ауданы
Әйтеке би кенті
Б.К.Мергенбаев атындағы №226
гимназия
Тақырыбы: «Супер
оқушы» интеллектуалды
сайысы
Сыныбы: 3-4
сынып
Жауаптылар: Имбетова
Айжамал
Жарылғасын
Ботакөз
2018
жыл
30.03.2018
Тақырыбы: «Супер
оқушы»
Мақсаты: қатысушы оқушылар арасынан
ерекше қабілетті оқушыны анықтау
Формасы: интеллектуалды
сайыс
Ресурстар: интербелсенді тақта, әртүрлі
қаламсаптар , бояулар, ыдыстағы су , тарақ, қайшы, қағаз, шар ,
кәмпит , өшіргіш , ұялы телефон
Жұмыс
барысы:
І Кіріспе
бөлімі:
Жүргізуші
: барлық бала бірдей емес және
бірдей болуы міндет емес. Себебі: әр бала өз қабілетімен , өз
икемімен ерекшеленеді.
Бүгінгі біздің «Супер оқушы»
интеллектуалды сайысына қош келдіңіздер!
Сайысқа қатысушы
оқушылармен таныс болайық:
3-А Жеңісбекұлы
Рамазан
3-Б Әріпбай
Биғали
3-В Бақытбекқызы
Ұлбала
3-Г Смағұл
Қабылбек
4-А Едіге
Бибінұр
4-Б Хамза
Бекжан
4-В Көптілеу
Сұлтанмұрат
4-Г Уызбек
Назерке
Әділқазы алқасымен
танысайық:
Директордың бастауыш ісі
жөніндегі орынбасары: Қалдыгүл апай
Директордың тәрбие ісі
жөніндегі орынбасары: Набат апай
Бастауыш сынып мұғалімдері:
Жеңіскүл апай және Гүлшат апай
Сайыс 5 бөлімнен
тұрады:
І Тез сұраққа тез
жауап / әр дұрыс жауап 1
ұпайдан/---- Процессор оқушы
-2
ІІ Бояулар әлемі
/ әр дұрыс жауап 5 ұпайдан /
----- Хроматик оқушы
-2
ІІІ Кері
оқу /әр дұрыс жауап 1 ұпайдан 5
ұпайға дейін/--- Массагеттік
оқушы
ІҮ Екі қолдың
сиқыры / 10 ұпайға дейін /
----- Әмбебап
оқушы
Ү Сандар
сыры / әр дұрыс жауап 1 ұпайдан
/---- Калькулятор
оқушы -2
Әр бөлімнен кейін әр оқушының
алған ұпайы хабарланып отырады
Көп ұпай жинаған
оқушы «Супер
оқушы»
Супер оқушының
мұғалімі «Супер
мұғалім»
ІІ Негізгі
бөлімі:
І Тез сұраққа тез
жауап
-
Футболкада неше тесік бар?
/8/
видео
-
5 апалы-сіңілі жұмыс жасап
отыр. Қарақат шахмат ойнап отыр, Маржан кір жуып , Айнұр сабақ оқып
, Ұлдай ыдыс жуып тұр . Ал бесінші қыз қайда?
/шахмат/ видео
-
Алдарыңда маска . Бұл масканың
іші ма , сырты ма ? /іші/ видео
-
Кілем- еден , перде - ?
жауаптар: терезе , көлеңке , іледі, түсқағаз ,
мата/терезе/ слайд
-
Пойыз қалай жүріп барады?
Қызға қарай ма , алға қарай ма? / қызға қарай , өйткені есігі
біртіндеп қызға қарай жылжып барады/
видео
-
Суреттен бірдей заттарды тап /
бірнеше фигуралар берілген , ішінен 2 бірдей затты табу керек . Ол
2 жалауша/ видео
-
Әкесі мен баласының жасын
қосқанда 66 жасты береді. Сұрақ: әкесі нешеде , баласы нешеде?
Екеуінің жастарының қосындысы 2 таңбалы сандарды кері оқығанда
пайда болатын сандар . Ол қандай сандар: /51-15, 42-24
/ видео
-
Ұялы телефондағы цифрлардың
көбейтіндісі нешеге тең? /0/ өйткені кез келген санды 0-ге
көбейтсек сол санның өзі шығады деген Алтын қағида
бар/ видео
-
Пирамидада неше шар бар ? /30/
1+4+9+16 ---30 видео
-
Краннан аққан су қайсысын тез
толтырады? /3/ видео
-
Артығын тап! ВБНМ АОИЕ ТПЛК
СДГФ / АОИЕ---бірыңғай дауыстылар/ слайд
-
Артығын тап! АИНПТҰ---- /Т -2
элемент қалғаны 3 элемент/ слайд
-
Күннің түсі сары ма , ақ па?
Неліктен ? / ақ , өйткені сары болып көрінуінің себебі : атмосфера
қабатының әсерінен күн бізге сары болып
көрінеді/ видео
-
Суреттегі адамның басқа
адамдардан қандай айырмашылығы бар? / қолында ұялы телефон
жоқ/ видео
-
Қызылмен белгіленген
фигуралардың орнына қандай таңбалар қойылады? Дәлелде / 2дөңгелек
үшбұрыш 2 дөңгелек , 1 дөңгелек стрелка төмен 2 дөңгелек ,2
дөңгелек стрелка жоғары 1 дөңгелек , 1 дөңгелек шаршы 1 дөңгелек
үшбұрыш 2 дөңгелек Жауап : үшб---тең , тс---артық , жс---кем ,
шаршы + / видео
-
Артығын тап! Бірнеше зебра
ішінен / жолбарыс/ видео
Кім алда ???????????????
ұпай саналып, хабарланады
ІІ бөлім Бояулар
әлемі
-
Түстердің атауы түрлі-түсті
бояумен жазылған . Сен аз уақыт ішінде жаңылмай сөзді емес , бояуды
анықтауың керек видео
-
Керісінше сөзді жаңылмай оқуың
керек видео
-
-
-
-
17
|
9
|
24
|
25
|
12
|
8
|
6
|
1
|
15
|
7
|
23
|
21
|
19
|
3
|
11
|
20
|
13
|
4
|
16
|
5
|
2
|
14
|
10
|
18
|
22
|
Видео
1-25 –ке дейінгі сандар
берілген . Тапсырма: сандарды ретімен түсімен , ағылшынша айту
керек . Мысалы : 1 –қызыл уан , тсс
слайдпен
келтіру
-
Шарлардың орнына керекті
сандарды қойып шық: видео
Көк +жасыл ----10 көк шар
----9
Сары +сары ----8 жасыл шар
----1
Сары +жасыл ----5 сары
---4
9+1----10 4+4-----8 4+1
-----5
-
Жасыл шаршы +кв ------қызыл
көк видео
Көк шаршы +кв ----- күлгін көк
4 кв -----16
3кв------36
-
Түстерді үш тілде айт :
сопақша ----түстерге боялады слайдпен
келтіру
Кім алда
??????????
ІІІ бөлім Кері
оқу
-
ВЕЗК ? ? СХЭ сұрақтың орнында
қандай әріптер тұруы мүмкін ? Қалай ?
видео
-
Қай сөз артық ?
Неліктен? Слайдпен
Азат , мысық , нақ , құлақ ,
кесе
Жауап: Таза, қысым, қан,
қалұқ, есек
(массагеттік сөздер –оңынан да
солынан да оқылатын мағыналы сөздер)
-
Сөйлемдерді төңкеріп оқы :
мысалы: Алақай , көктем келді? Парақшалар
таратылады
(оқушылардың алдына параққа
жазылған сөйлемдер беріледі, оқушы төңкерілген сөйлемді дұрыс оқу
керек)
-
Тілек пен Әлішер аулада ойнап
жүр.
-
Бізбен бірге саяхатқа барасың
ба?
-
Қазақтың ұлттық аспаптарын ата
.
-
Іссапарға жас қызметкерлер
барады.
-
Қарағандыда көмір өндірісі
жақсы дамыған.
-
Саған ертең мектепке бармауға
тура келеді.
-
Мен саған кітапты не үшін
бердім ?
-
Қоңырау соғылғанда сабағымыз
басталады.
-
Берілген сөздерді кері қарай
оқы : парақшалар
таратылады
---- тамаша , мейірім ,
жылы
----- батыр , көлік ,
керемет
----- мамыр , өрік ,
өрмекші
----- үйрек , кітап ,
бәрекелді
---- дәптер , өшіргіш ,
балалар
---- бірлік , күміс ,
Алтынай
---- монитор , көбелек ,
қайың
---- балшық , алтын ,
көрікті
Кім алда
?????????????????
ІҮ
бөлім
Екі қолдың
сиқыры қолмен
жасалады
-
Екі қолмен
алма-кезек бәрі дұрыс,
керемет деп көрсету керек (екі
қол)
-
Екі қолмен бір мезетте өз
есіміңді жаз ( парақ , қаламсап)
-
Басбармақсыз судың аузын аш (
скоч , ыдыстағы су)
-
Бір қолыңмен шашыңды тара ,
екіншісімен қағаз қи (тарақ , қағаз ,
қайшы)
-
Бір қолыңмен шар үрле ,
екіншісімен кәмпитті аш ( шар , кәмпит )
-
Бір қолыңмен жаз , екіншісімен
өшір ( қаламсап , парақ , өшіргіш)
-
Бір қолыңмен үшбұрыш сал ,
екіншісімен сол мезетте дөңгелек сал (парақ ,
фломастер)
-
Екі қолыңмен бірдей ұялы
телефонға цифрларды бір уақытта жазып , звонда (екі ұялы
телефон)
Кім
алда??????????????????
Ү
бөлім
Сандар
сыры
-
0,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,109 / 0,1,9,2 осы сандардың
ішінен қайсысы көп кездеседі?/1/Неге?
Слайдпен
-
48 45 42 39 / сандары қалай
орналасқан ? 3-ке кеміген слайдпен
-
16 06 68 88 ? 98 / сұрақтың
орнындағы санды тап ? Қалай ? жауап:
91,90,89,88,87,98 слайдпен
-
32 27 48
19 слайдпен
34 32 56 ? 3-ке
артады
-
8қырлы фигура берілген : ?
санды тап ---------? Слайдпен
-
3+3+3+3+3
слайдпен
3+3+3+3+3
3+3*0+3+3-----? 9 –ға тең ,
өйткені екі қатарда тең таңбасы жоқ , соңғысының мәні 9-ға
тең
-
50+40+1000+1000+30+1000+20+2000+10
-----? Слайдпен Жауап:
5150
-
Дүйсенбі -----11 1
12 слайдпен
Сейсенбі -----7 2
9
Сәрсенбі ----- 5 3
8
Бейсенбі ----- 7 4
11
Жұма -----7 5
12
Сенбі ---- 7 6
13
Жексенбі ----? /10 7
17
-
1----2 5----10 4----? /
5,7,8,9,10/ сандар екі еселенген слайдпен
-
18 5 17 7 16 9 ---? / 11
,12,13,14,15/ екі таңбалы сандар 1-ге кеміген , 1 таңбалы сандар
2-ге артқан / слайдпен
Кім алда ?
???????????????
ІІІ Қорытынды
бөлімі:
Марапаттар бөлімдер бойынша
ерекшеленген балаларға арналып жасалынды
І бөлім «Тез сұраққа тез
жауап» Процессор
оқушы
ІІ бөлім «Бояулар
әлемі» Хроматик
оқушы
ІІІ бөлім « Кері
оқу» Массагеттік
оқушы
ІҮ бөлім «Екі қолдың
сиқыры» Әмбебап
оқушы
Ү бөлім « Сандар
сыры» Калькулятор
оқушы
Барлық бөлімде ерекшеленген
оқушыға « Супер оқушы» атағы беріледі және ұстазына да «Супер
мұғалім» атағы беріледі