|
МАД |
Тәрбиеші: |
Уақыты: |
Кабинет: |
||
|
Тақырыбы |
«Көрікті көктем» |
||||
|
Сабақтың мақсаты |
Тақырыпты зейін қойып түсініп , мазмұнын түсіне білуге үйрету, мазмұны бойынша қойылған сұрақтарға жауап беруге ынталарын арттыру. |
||||
|
Көрнекіліктер |
Үлестірмелі суреттер, плакат т.б |
||||
|
Іс-әрекет кезендері |
Тәрбиеші әрекеті |
Балалардың іс — әрекеті |
|||
|
Психологиялық ахуалды қалыптастыру |
Дөңгеленіп шаттық шеңберін
құрады. Күлкіменен түлейік! Қабақ түйген не керек, Көңілді боп жүрейік! |
Балалар алдағы өтетін сабаққа дайындық жасайды. |
|||
|
Ұйымдастыру іздестіру Жаңа сабақ |
қазір жылдың қай
мезгілі?
Жұмбақ жасыру |
Балалар барлық қимылдарды тәрбиешіге қарап, қайталайды. Берілген тапсырмаларды орындайды. |
|||
|
Сергіту сәті |
|
Оқушылар ойын ойнайды |
|||
|
Рефлексивті — түзетушілік |
Суретпен жұмыс бәйшешектің суретін салып әдемілеп бояйды
|
Тапсырмаларды әр бала өз алдына ерекше орындады. |
|||
|
Күтілетін нәтиже: |
|||||
|
Білу |
Тапсырма мазмұнын толық есте сақтады. |
||||
|
Өзіне үйренгені |
Жаңа білімді түсінеді |
||||
|
Үйрену |
Сұрақтарға толық жауап беруге үйрену. |
||||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Сурет салу" Көрікті көктем"
Сурет салу" Көрікті көктем"
|
МАД |
Тәрбиеші: |
Уақыты: |
Кабинет: |
||
|
Тақырыбы |
«Көрікті көктем» |
||||
|
Сабақтың мақсаты |
Тақырыпты зейін қойып түсініп , мазмұнын түсіне білуге үйрету, мазмұны бойынша қойылған сұрақтарға жауап беруге ынталарын арттыру. |
||||
|
Көрнекіліктер |
Үлестірмелі суреттер, плакат т.б |
||||
|
Іс-әрекет кезендері |
Тәрбиеші әрекеті |
Балалардың іс — әрекеті |
|||
|
Психологиялық ахуалды қалыптастыру |
Дөңгеленіп шаттық шеңберін
құрады. Күлкіменен түлейік! Қабақ түйген не керек, Көңілді боп жүрейік! |
Балалар алдағы өтетін сабаққа дайындық жасайды. |
|||
|
Ұйымдастыру іздестіру Жаңа сабақ |
қазір жылдың қай
мезгілі?
Жұмбақ жасыру |
Балалар барлық қимылдарды тәрбиешіге қарап, қайталайды. Берілген тапсырмаларды орындайды. |
|||
|
Сергіту сәті |
|
Оқушылар ойын ойнайды |
|||
|
Рефлексивті — түзетушілік |
Суретпен жұмыс бәйшешектің суретін салып әдемілеп бояйды
|
Тапсырмаларды әр бала өз алдына ерекше орындады. |
|||
|
Күтілетін нәтиже: |
|||||
|
Білу |
Тапсырма мазмұнын толық есте сақтады. |
||||
|
Өзіне үйренгені |
Жаңа білімді түсінеді |
||||
|
Үйрену |
Сұрақтарға толық жауап беруге үйрену. |
||||
шағым қалдыра аласыз














