Суретші қолындағы микроскоп

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Суретші қолындағы микроскоп

Материал туралы қысқаша түсінік
7.1.1.1-Қоршаған орта элементтерінің визуалды сипаттамасын (композиция, түс, пішін, фактура, пропорция) өзінше түсіндіру 7.2.1.1-Күрделі шығармашылық идеялары мен сезімдерін білдіру үшін, өнер құралдары мен әртүрлі техникада таңдалған қасиеттері мен тәсілдерін визуалды элементтерді таңдау және негізделген түрде анықтау Қоршаған орта элементтерінің визуалды сипаттамасын (композиция, түс, пішін, фактура, пропорция) өзінше түсіндіреді. Шығармашылық идеяларды басқа өнер құралдары таңдап әртүрлі техникада таңдалған визуалды элементтерді таңдайды және негізделген түрде анықтайды
Материалдың қысқаша нұсқасы


Қысқа мерзімді (сабақ) жоспары



Бөлім:

1 – Бөлім. Визуалды өнер

Педагогтің аты-жөні


Күні:


Сынып:

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы

Суретші қолындағы микроскоп


Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

7.1.1.1-Қоршаған орта элементтерінің визуалды сипаттамасын (композиция, түс, пішін, фактура, пропорция) өзінше түсіндіру


7.2.1.1-Күрделі шығармашылық идеялары мен сезімдерін білдіру үшін, өнер құралдары мен әртүрлі техникада таңдалған қасиеттері мен тәсілдерін визуалды элементтерді таңдау және негізделген түрде анықтау



Сабақтың мақсаты

Қоршаған орта элементтерінің визуалды сипаттамасын (композиция, түс, пішін, фактура, пропорция) өзінше түсіндіреді.

Шығармашылық идеяларды басқа өнер құралдары таңдап әртүрлі техникада таңдалған визуалды элементтерді таңдайды және негізделген түрде анықтайды




Құндылыққа баулу

Еңбекқорлық және кәсіби біліктілік




Күтілетін нәтиже

Әр түрлі құралдар арқылы микро суреттерді салады.



      Сабақтың барысы

Сабақ кезеңі

Педагогтың іс-әрекеті

Оқушылардың іс-әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

1 мин









2 мин









2 мин


Сыныптағы атмосфераны құру.

Сәлемдесу, түгелдеу. Жағымды психологиялық ахуал орнату.

«Менің көңіл-күйім қандай?» қимыл арқылы көрсету.



«Кім жылдам» әдісі

Бейнелеу өнері түрлері мен жанр туралы сұрақтар

  1. Бейнелеу өнері түрлері?

  2. Бейнелеу өнері жанрлары қандай?

  3. Визуальды өнер түріне қандай өнер түрлері жатады?



«Коллаж» әдісі арқылы сабақтың тақырыбын ашу

Оқушылар амандасып ,бір-біріне сәттілік тілейді


Іс-қимылды қайталайды





Сұрақтарға жауап береді


















«Мадақтау» әдісі

Жарайсың!

Жақсы!

Жауабыңды толықтыр!

Тағы да ойлан!

https://www.youtube.com/watch?v=ui8J9vlQ4wA

Сабақтың ортасы

3 мин


2 мин














5 мин










25 мин





Микросуртеттер дегеніміз –микроскоптың көмегімен алынған суреттер.

Бейнетаспалар көмегімен микроскопиялық фотосуретттер көрсетеді.

«Кім зерек» әдісі

Бейнелер қалай жасалған?

Олар неге ұқсайды?


Зертте:

Қосымша құрал (телефон, оқулық) арқылы микро суреттерді зертте

Эрнст Геккельдің суреттерін оқушылардың өз бетінше зерттеуіне және ассоциат ивті ойлауын дамытуға бағытталған. Оқушылар бейнелерді зерттей отырып, онда қолданылған сызықтарды, пішіндер мен түстерді зерттейді, олардың неге ұқсайтынын анықтап, өз бетінше өрнектердің нобайын салу..

Тапсырма ЖЖ

Микро суреттерді визульды елестету арқылы композиция салу



Оқулықта берілген суреттерде не бейнеленген өз өз ойларын айтады.

«Кім зерек» әдісі иллюстрация арқылы бейнелерді анықтайды


  1. Қияр

  2. Теннис добы

  3. Бұршақ

  4. Жіп

  5. Моншақтар

Т/б





Оқушылар суреттегі композицияның белгілерін, яғни элементтердің қайталануын, симметриясын, түстердің арақатынасын, композициялық орталығын, түс пен сызықтың, нысанның бөлшектерінің орналасуын сипаттайды. Бейнелер түймелерге, әшекейленген жұмыртқаларға, баспа таңбаларына т.б. ұқсас.




  1. Қағаз бетіне дұрыс орналастырады

  2. Түрлі түстер бояуларды қолданады


Дескриптор:

1 Микроскоп арқылы өсімдіктердің жапырақтарын зерттеу

  1. Визуалды композиция құрастыру

  2. Суретті А4 қағазға түсіру

  3. Қағаз бетіне дұрыс орналастыру

  4. Эстетикалық талғамға сай болу

  5. Түс үйлесімдігін сақтай отырып түрлі түсті бояумен бояу


«Мадақтау» әдісімен ынталандыру

Оқушылар бір-бірінің жұмыстарын бағалайды.









Критерий арқылы бағалау

Суреттің композицялық құрылымы дұрыс болу керек;

Бояуы қанық болуы, дұрыс қолдану керек;

Жұмыстың безендірілуі;


Оқулық 6-7 бет

Суреттер, АКТ

https://ru.pinterest.com/pin/moss-under-microscope





Оқулық

Сабақтың соңы

5 мин

Кері байланыс: . Үш «Н» әдісі

- нені білдім

- нені толық түсінбедім

- немен жұмысты жалғастыру қажет

Үйге тапсырма: Жұмысты аяқтау

Өз ойларын бөліседі

Мадақтау

































Суретші қолындағы микроскоп

Технологиялық карта

Операцияның орындалу реті және мазмұны

Құрал-сайман жабдықтар

Сызбасы

Күтілетін нәтиже

1

Микроскоп арқылы микро элементтерді көру(өсімдік жапырақтары,гүл шоқтары, әр түрлі бейнелер)

Микроскоп

Тірі организмдер

Оқулық

Picture 29




2

Көрген элементтерден шығармашылық композиция құрастыру

Интернет желісі


3

Альбомда бейнелеу

Альбом





4

Түрлі-түсті бояулар қолданып бояу

Түрлі-түсті карандаш

Picture 38



5

Жұмысты безендіріп және аяқтау


Маркер





Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
01.10.2025
31
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі