|
Көркем еңбек |
Мектеп: «Қоянбай орта мектебі»КММ Педагогтің аты-жөні: Нурмухамбетова М.К. |
|||||
|
Бөлім: |
Табиғат құбылыстары |
|||||
|
Сынып: 4 Күні:15.09 |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
||||
|
Сабақтың тақырыбы |
Суретшілер табиғат құбылыстарын бейнелейді Импрессионист – суретшілер салған табиғат көріністері. |
|||||
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
4.1.3.2 – шығармашылық идеяларды дамыту үшін әртүрлі дереккөздерден (АКТ-ны қосқанда) ақпаратты іріктеп алу |
|||||
|
Сабақтың барысы. |
||||||
|
Сабақтың кезең уақыт |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||
|
Басы |
1.Амандасу. Сабақтыңмақсатынайту: Бейнелеу өнерінің жанырларын білу; Суретшілердің шығармаларын жанр бойынша ажырату Жанрлар бойынша сурет салу |
Психологиялық ахуалға берілген тақпақтарды дауыстап айтып, тілді жаттықтыру және жаңа сабаққа назар аудару. |
ҚБ: От шашу арқылы бір-бірін бағалау. |
Психологиялық ахуал. Алдыңғы білімді еске түсірутапсырмалары. |
||
|
Ортасы |
Жаңа сабақ: Егер сен өз суретіңде табиғатты, даланы, өзенді, тау мен теңізді, орманды, алыстағы елдерді бейнелеген болсаң, онда сені пейзажшы – суретші деп атауға болады. Ал сенің шығармаң пейзаж деп аталады. Пейзажды салып үйрену үшін табиғат аясында жиі болған дұрыс. Жан – жағыңда болып жатқан өзгерістерге назар аударып, көңілге тоқи білу керек. Суретші басқалар көңіл аудара бермитін дүниелерді көретіндей сезімтал, байқағыш болуы керек. Енді оқулыққа назар аударайық! 19 ғасырдың аяғында француз суретшілері ашық табиғат аясында отырып пейзаж жаза бастады. Бұл табиғат көрінісін ұзақ бақылап, жер бетіндегі әр алуан құбылыстарды талдаудың нәтижесі. Жарық және кескіндеме өнерінің негізгі элементіне айналды.Табиғатты тікелей тамашалап,түстердің өзгеше тұстарын көрсете отырып,суретшілер өз жұмыстарында ерекше әсерлілікке, жаңашылдыққа қол жеткізді. Оқулықта көрсетілген суреттің авторы Клод Моненің «Күннің шығуы. Әсер» картинасының атауына байланысты суретшілерге импрессионистер деп ат қойды. (Французша импрессион «әсер» деген мағынаны білдіреді) содан бастап бейнелеу өнеріндегі жаңа тәсілді ұстанған суретшілердің бәрі осылай аталатын болған. К.Моне «Күннің шығуы.Әсер» Ой шақыру стратегиясы. 1.Қазір жылдың қай мезгілі? 2.Күзде табиғатта қандай өзгерістер болады? 3 ағаш жапырақтары сарғаяды 4 жауын жауады 5 құстар жылы жақа ұшады 6 айналаның бәрі сары түске боялады ФОТО
Жаз, Күз, Көктем, Қыс ЖҰМБАҚТАР Енді сурет саламыз! |
Берілген сұраққа жауап беріп, тапсырмаларды талапқа сай орындайды. |
ҚБ: От шашу арқылы бір-бірін бағалау. |
Оқылым, жазылым тапсырмалары.
Батпырауық
Әуешарынанжасалғандинозарлардыңсуреттері бар слайдтар.
Жұмысдәптері, қалам немесе жай қарындаш. |
||
|
Соңы |
Сабақты қорытындылау:
Тау мен теңізді,орманды,алыстағы елдерді бейнелеген болсаң,онда сені кім дейді?
Бағалау: Үйге тапсырма: «Менің ауламдағы пейзаж көрінісі» атты тақырыпта бейнелеу жұмысын жүргізу. |
Оқулықтағы қосымша тапсырмалар. |
ҚБ: Бас бармақ арқылы бір-бірін бағалау. |
Топтық тапсырмалар. |
||
|
Кері байланыс |
4.Рефлексия.
5. Жұмыс орындарын жинау. |
Оқушылар бүгінгі сабақты қандай деңгейде түсініп,білгендерін айтады |
Оқушылардың айтқан жауаптарына пікір қалдыру. |
«Ашық микрофон» кері байланыс парағы |
||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Суретшілер табиғат құбылыстарын бейнелейді Импрессионист – суретшілер салған табиғат көріністері.
Суретшілер табиғат құбылыстарын бейнелейді Импрессионист – суретшілер салған табиғат көріністері.
|
Көркем еңбек |
Мектеп: «Қоянбай орта мектебі»КММ Педагогтің аты-жөні: Нурмухамбетова М.К. |
|||||
|
Бөлім: |
Табиғат құбылыстары |
|||||
|
Сынып: 4 Күні:15.09 |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
||||
|
Сабақтың тақырыбы |
Суретшілер табиғат құбылыстарын бейнелейді Импрессионист – суретшілер салған табиғат көріністері. |
|||||
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
4.1.3.2 – шығармашылық идеяларды дамыту үшін әртүрлі дереккөздерден (АКТ-ны қосқанда) ақпаратты іріктеп алу |
|||||
|
Сабақтың барысы. |
||||||
|
Сабақтың кезең уақыт |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||
|
Басы |
1.Амандасу. Сабақтыңмақсатынайту: Бейнелеу өнерінің жанырларын білу; Суретшілердің шығармаларын жанр бойынша ажырату Жанрлар бойынша сурет салу |
Психологиялық ахуалға берілген тақпақтарды дауыстап айтып, тілді жаттықтыру және жаңа сабаққа назар аудару. |
ҚБ: От шашу арқылы бір-бірін бағалау. |
Психологиялық ахуал. Алдыңғы білімді еске түсірутапсырмалары. |
||
|
Ортасы |
Жаңа сабақ: Егер сен өз суретіңде табиғатты, даланы, өзенді, тау мен теңізді, орманды, алыстағы елдерді бейнелеген болсаң, онда сені пейзажшы – суретші деп атауға болады. Ал сенің шығармаң пейзаж деп аталады. Пейзажды салып үйрену үшін табиғат аясында жиі болған дұрыс. Жан – жағыңда болып жатқан өзгерістерге назар аударып, көңілге тоқи білу керек. Суретші басқалар көңіл аудара бермитін дүниелерді көретіндей сезімтал, байқағыш болуы керек. Енді оқулыққа назар аударайық! 19 ғасырдың аяғында француз суретшілері ашық табиғат аясында отырып пейзаж жаза бастады. Бұл табиғат көрінісін ұзақ бақылап, жер бетіндегі әр алуан құбылыстарды талдаудың нәтижесі. Жарық және кескіндеме өнерінің негізгі элементіне айналды.Табиғатты тікелей тамашалап,түстердің өзгеше тұстарын көрсете отырып,суретшілер өз жұмыстарында ерекше әсерлілікке, жаңашылдыққа қол жеткізді. Оқулықта көрсетілген суреттің авторы Клод Моненің «Күннің шығуы. Әсер» картинасының атауына байланысты суретшілерге импрессионистер деп ат қойды. (Французша импрессион «әсер» деген мағынаны білдіреді) содан бастап бейнелеу өнеріндегі жаңа тәсілді ұстанған суретшілердің бәрі осылай аталатын болған. К.Моне «Күннің шығуы.Әсер» Ой шақыру стратегиясы. 1.Қазір жылдың қай мезгілі? 2.Күзде табиғатта қандай өзгерістер болады? 3 ағаш жапырақтары сарғаяды 4 жауын жауады 5 құстар жылы жақа ұшады 6 айналаның бәрі сары түске боялады ФОТО
Жаз, Күз, Көктем, Қыс ЖҰМБАҚТАР Енді сурет саламыз! |
Берілген сұраққа жауап беріп, тапсырмаларды талапқа сай орындайды. |
ҚБ: От шашу арқылы бір-бірін бағалау. |
Оқылым, жазылым тапсырмалары.
Батпырауық
Әуешарынанжасалғандинозарлардыңсуреттері бар слайдтар.
Жұмысдәптері, қалам немесе жай қарындаш. |
||
|
Соңы |
Сабақты қорытындылау:
Тау мен теңізді,орманды,алыстағы елдерді бейнелеген болсаң,онда сені кім дейді?
Бағалау: Үйге тапсырма: «Менің ауламдағы пейзаж көрінісі» атты тақырыпта бейнелеу жұмысын жүргізу. |
Оқулықтағы қосымша тапсырмалар. |
ҚБ: Бас бармақ арқылы бір-бірін бағалау. |
Топтық тапсырмалар. |
||
|
Кері байланыс |
4.Рефлексия.
5. Жұмыс орындарын жинау. |
Оқушылар бүгінгі сабақты қандай деңгейде түсініп,білгендерін айтады |
Оқушылардың айтқан жауаптарына пікір қалдыру. |
«Ашық микрофон» кері байланыс парағы |
||
шағым қалдыра аласыз














