Суретшілер табиғат құбылыстарын бейнелейді Импрессионист – суретшілер салған табиғат көріністері.

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Суретшілер табиғат құбылыстарын бейнелейді Импрессионист – суретшілер салған табиғат көріністері.

Материал туралы қысқаша түсінік
Суретшілер табиғат құбылыстарын бейнелейді Импрессионист – суретшілер салған табиғат көріністері.
Материалдың қысқаша нұсқасы

Көркем еңбек

Мектеп: «Қоянбай орта мектебі»КММ Педагогтің аты-жөні: Нурмухамбетова М.К.

Бөлім:

Табиғат құбылыстары

Сынып: 4 Күні:15.09

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы

Суретшілер табиғат құбылыстарын бейнелейді

Импрессионист – суретшілер салған табиғат көріністері.

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

4.1.3.2 – шығармашылық идеяларды дамыту үшін әртүрлі дереккөздерден (АКТ-ны қосқанда) ақпаратты іріктеп алу

Сабақтың барысы.

Сабақтың кезең

уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Басы

1.Амандасу.

Сабақтыңмақсатынайту:

Бейнелеу өнерінің жанырларын білу;

Суретшілердің шығармаларын жанр бойынша ажырату

Жанрлар бойынша сурет салу

Психологиялық ахуалға берілген тақпақтарды дауыстап айтып, тілді жаттықтыру және жаңа сабаққа назар аудару.

ҚБ: От шашу арқылы бір-бірін бағалау.

Психологиялық ахуал.

Алдыңғы білімді еске түсірутапсырмалары.

Ортасы

Жаңа  сабақ:

Егер сен өз  суретіңде  табиғатты, даланы, өзенді, тау мен теңізді, орманды, алыстағы елдерді бейнелеген  болсаң, онда сені  пейзажшы – суретші  деп атауға  болады. Ал  сенің  шығармаң пейзаж  деп аталады. Пейзажды  салып  үйрену  үшін табиғат  аясында  жиі болған  дұрыс. Жан – жағыңда  болып жатқан  өзгерістерге  назар  аударып, көңілге  тоқи  білу керек. Суретші  басқалар көңіл  аудара бермитін дүниелерді  көретіндей  сезімтал, байқағыш  болуы керек.

Енді оқулыққа  назар аударайық!

   19 ғасырдың  аяғында француз  суретшілері  ашық табиғат  аясында  отырып пейзаж  жаза  бастады. Бұл  табиғат  көрінісін ұзақ бақылап, жер бетіндегі әр алуан құбылыстарды  талдаудың  нәтижесі. Жарық  және  кескіндеме өнерінің  негізгі элементіне айналды.Табиғатты  тікелей тамашалап,түстердің өзгеше  тұстарын көрсете отырып,суретшілер өз  жұмыстарында ерекше  әсерлілікке, жаңашылдыққа қол жеткізді. Оқулықта көрсетілген суреттің авторы  Клод Моненің  «Күннің  шығуы. Әсер» картинасының  атауына байланысты суретшілерге  импрессионистер деп  ат қойды. (Французша импрессион  «әсер» деген мағынаны  білдіреді) содан  бастап бейнелеу  өнеріндегі  жаңа тәсілді  ұстанған  суретшілердің  бәрі осылай аталатын болған.

К.Моне  «Күннің  шығуы.Әсер»

Ой  шақыру стратегиясы.

1.Қазір жылдың  қай мезгілі?

2.Күзде  табиғатта  қандай өзгерістер болады?

1 күн суытады                                                                              2 егін жинаймыз

3 ағаш жапырақтары

сарғаяды                                                                                      4 жауын жауады

5 құстар жылы жақа ұшады                6 айналаның бәрі сары түске  боялады

ФОТО

  1. Әбілхан Қастеев  1904 – 1973

  2. Айша Ғалымбаева  1917

  3. Абай  Құнанбаев   1845 – 1904

Жаз, Күз, Көктем, Қыс

ЖҰМБАҚТАР

Енді  сурет  саламыз!

Берілген сұраққа жауап беріп, тапсырмаларды талапқа сай орындайды.






ҚБ: От шашу арқылы бір-бірін бағалау.






Оқылым, жазылым тапсырмалары.





Батпырауық











Әуешарынанжасалғандинозарлардыңсуреттері бар слайдтар.











Жұмысдәптері, қалам немесе жай қарындаш.

Соңы

Сабақты  қорытындылау:

  1. Бейнелеу  өнеріндегі  жаңа  тәсілді ұстанған, әсерлі сурет  салған адамды  кім  деп  атаған?

  2. Қазақстанның  әйгілі  кескіндемешісі, график – суретші, қазақ  бейнелеу өнерінің  негізін  салушылардың  бірі?

  3. Қазақ  қыздарының  ішінен  суретшілік  мамандықты  тұңғыш  игерген  және халық  суретшісі атағын да бірінші болып  алған кескіндемеші – суретші  кім?

  4. Егер сен өз суретіңде  табиғатты,даланы,өзенді

Тау мен теңізді,орманды,алыстағы елдерді  бейнелеген  болсаң,онда сені  кім  дейді?

  1. Жылдың  төрт мезгіліне арнап өлең  шығарған қазақтың  ұлы ақынын  ата?

Бағалау:

Үйге  тапсырма: «Менің  ауламдағы  пейзаж  көрінісі» атты  тақырыпта  бейнелеу  жұмысын жүргізу.


Оқулықтағы қосымша тапсырмалар.

ҚБ: Бас бармақ арқылы бір-бірін бағалау.

Топтық тапсырмалар.

Кері байланыс

4.Рефлексия.









5. Жұмыс орындарын жинау.

Оқушылар бүгінгі сабақты қандай деңгейде түсініп,білгендерін айтады


Оқушылардың айтқан жауаптарына пікір қалдыру.

«Ашық микрофон»

кері байланыс парағы





Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
13.03.2025
174
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі