Сабақтың тақырыбы: «Суретшілер табиғат құбылыстарын бейнелейді. Түстердің жарыққа тәуелділігі»
№1-сабақ.
|
Бөлім: |
Табиғат құбылыстары |
|
Педагогтің аты-жөні: |
Балиева Сабира |
|
Күні: |
|
|
Сыныбы:4 |
Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны: |
|
Сабақтың тақырыбы: |
Суретшілер табиғат құбылыстарын бейнелейді Түстердің жарыққа тәуелділігі |
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты |
4.1.1.1 – табиғатпен жасалған сәндік өрнектер (ою-өрнек) мен формаларды анықтау және тану, оларды өз жұмыстарында интерпретациялау |
Сабақтың барысы:
|
Сабақ кезеңі/Уақыты |
Педагогтің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
|
Сабақтың басы Қызығушылықты ояту. 7 мин. |
(Ұ). Ұйымдастыру кезеңі: 1. Оқушылармен амандасу, түгендеу. 2. Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыруда шаттық шеңбері жүзеге асырылады. 3. Оқушыларды топтарға біріктіру. |
Топқа кітап, дәптер және қаламсап оқу құралдарының суреттері бар қима қағаздар беріледі. Әр оқушы қима қағаздарды таңдау арқылы ұқсас құралдармен 3 топқа бірігеді. 1 топ: Кітап 2 топ: Дәптер 3 топ: Қаламсап |
Мақсаты: Оқушылар бір-біріне тілек білдіреді, тыңдау дағдыларын дамытуға бағытталады, сондай-ақ барлық оқушылардың қатыстырылуы арқылы сабаққа белсенділігі артады. |
Оқулық, жұмыс дәптерлері Кітап, дәптер, қалам суреттері бейнеленген қима қағаздар топтамасы
(Қазіргі жағдайда) ДК экраны |
|
|
Жаңа сабаққа кіріспе
|
(Ұ) «Миға шабуыл» әдісі арқылы өткен тақырыппен жаңа сабақты байланыстыру мақсатында ой қозғау сұрақтарын ұжымдық талқылау. Бір-біріне сұрақтар қояды. Сыныптастырының пікірін толықтырады. Өз ойымен бөліседі.
Оқушылар сұрақтарға жауап беріп, өзара ұжымдық талқылау жасағаннан кейін мұғалім оқушыларға сабақтың тақырыбы, мақсатымен таныстырады. |
1 Адамға қандай табиғат құбылыстары қауіп төндіреді? 2.Қандай жыл мезгілдерін білесің? 3.Дүниетану сабағынан табиғат құбылыстары туралы не білдің? Саған қандай табиғат құбылыстары ұнайды? |
Мақсаты: Жылдам әрі функционалды түрде сыни ойлануды дамыту. Тиімділігі: оқушының танымдық дағдысы артады. Сонымен қатар оқушыға сабақтың өмірмен байланысын көрсетеді және сабақтың тақырыбы мен мақсатын анықтауға мүмкіндік береді. Саралау: Бұл жерде саралаудың «Диалог және қолдау көрсету» тәсілі көрінеді. |
Қалыптастырушы бағалау: Өз ойын дұрыс мағынада білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға «Жарайсың!» деген мадақтау сөзімен ынталандыру. |
|
|
Сабақтың ортасы Мағынаны ашу. |
Өнер туралы мақал-мәтелдерді оқып береді, олардың мағынасын түсіндіреді. Бағыт-бағдар береді, нұсқауын мысал ретінде көрсетеді. Қолдауды қажет ететін оқушыларға қолдау көрсетеді. |
Жеке жұмыс: Әрбір өнер түрінің өз ерекшеліктері бар екенін түсінеді. Музыка өнері туралы білетінін әңгімелеп береді |
ҚБ: Мұғалім оқушыларды сабаққа қатысу белсенділігіне қарай «Смайликтер» әдісі арқылы бағалайды. Жарайсың! Жақсы! Талпын!. |
|
|
|
Топтық жұмыс
|
Таныстыру, талдау және бағалау. Сұрақтарға жауап береді. Топта талдап, талқылайды. Өз ойымен топтар арасында пікір алмасады.
|
1 Төмендегі белгілерге қарап, онда қандай табиғат құбылыстары бейнеленгенін айт.
Жаңбыр мен қард, самал желді, шұғылалы күннің суретін салу үшін қандай түс үйлесімін таңдар едің. 2 Мына картиналарға қарап, суретшілер табиғат көрінісін бейнелеу арқылы көрерменге нені жеткізетінін айт.
|
Оқушылар бір-бірін сабаққа қатысу белсенділігіне қарай «Қошеметтеу» әдісі арқылы бағалайды. |
Оқулық 4-сынып
Жұмыс дәптерлері. Құрал-саймандар
|
|
|
Жұптық жұмыс
|
Білім мен білік қоржыны айдарындағы тапсырманы орындатады. Бағыт-бағдар береді, нұсқауын мысал ретінде көрсетеді. Қолауды қажет ететін оқушыларға қолдау көрсетеді. Қарқыны баяу оқушыларға жетелеуші, түрткі сұрақтар қояды. Қарқыны жылдам оқушыларға бағыттаушы сұрақтар қойып қолдау көрсетеді. |
3. Мына үш жиынтықтың қайсысына жарық көп түскен.Жауабыңды түсіндір. Әрбір түс үйлесіміне сипаттама бер.
4.Мына екі фотосурет қандай күн райында түсірілгенін анықта. Олардың түсін сипатта.
ҚБ: Мұғалім жұпта белсенділік танытқан оқушыларды «Фигуралар» әдісі арқылы бағалайды. Жұлдызша –«Жарайсың!». Тіктөртбұрыш – «Жақсы!». Үшбұрыш –«Талпын!». |
Оқулық 4-сынып
Жұмыс дәптерлері. Құрал-саймандар |
||
|
Сабақтың соңы Ой толғаныс. Рефлексия .
|
«Еркін микрофон» әдісі. Мұғалім сабақты қорытындылау мақсатында оқушылардың сабаққа деген көзқарасын, рефлексиясын тыңдайды.
Мақсаты: Оқушы алған білімін саралай білуге дағдыланады. Тиімділігі: Тақырып бойынша оқушылардың пікірін анықтайды. Жинақталған деректердің құнды болуын қадағалайды. Саралау: Бұл кезеңде саралаудың «Қорытынды» тәсілі көрінеді. |
Рефлексиялық сұраұтарға жауап береді:
1 .Жылы және суық түстер қандай сезімге бөлейтінін есіңе түсір. 2.Тәуліктің қай мезгілінде жарық көп түседі, ал қай кезде аз түседі? 3.Қанық және қанық емес түстер арқылы ненің суретін салуға болатынын есіңе түсір |
Мұғалім оқушыларды «Жапондық бағалау» әдісі арқылы бағалайды.
Сонымен қатар 1-10 балдық жүйе бойынша мұғалімнің қорытынды балдық бағалауы жүргізіледі. |
|
|
|
Саралау. Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз қабілетті оқушылардың алдына қандай тапсырмалар қоясыз? |
Бағалау. Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз? |
Денсаулық және қауіпсіздік техникасын
сақтау |
|||
|
«Диалог және қолдау көрсету», «Тапсырма», «Жіктеу».
Саралау тапсырмаларды іріктеуді, белгілі бір оқушыдан күтілетін нәтижені, оқушыға жеке қолдау көрсетуде, оқу материалы мен ресурстарды оқушылардың жеке қабілеттерін ескере отырып әзірлеуді қамтиды. |
«Мадақтау сөз» әдісі. «Жапондық бағалау» әдісі. «Қошеметтеу» әдісі «Смайликтер» әдісі «Фигуралар» әдісі. |
Денсаулық сақтау технологиялары. Сабақта сергіту жаттығулары мен белсенді жұмыс түрлерін қолданамын. Осы сабақта қолданылатын Қауіпсіздік техникасы ережелерінің тармақтары орындалады. |
|||
|
Жалпы бағалау Сабақтың қандай екі аспектісі жақсы өтті? Оқыту туралы да, сабақ беру туралы да ойланыңыз. 1: 2: Сабақты жақсартуға не жәрдемдесер еді? Оқыту туралы да, сабақ беру туралы да ойланыңыз. 1: 2: Сабақ кезінде, сынып немесе жекелеген оқушылардың жетістіктері/қиыншылықтары туралы мен нені анықтадым? Келесі сабақтарда неге назар аудару керек? 1: 2: |
|||||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
«Суретшілер табиғат құбылыстарын бейнелейді. Түстердің жарыққа тәуелділігі»
«Суретшілер табиғат құбылыстарын бейнелейді. Түстердің жарыққа тәуелділігі»
Сабақтың тақырыбы: «Суретшілер табиғат құбылыстарын бейнелейді. Түстердің жарыққа тәуелділігі»
№1-сабақ.
|
Бөлім: |
Табиғат құбылыстары |
|
Педагогтің аты-жөні: |
Балиева Сабира |
|
Күні: |
|
|
Сыныбы:4 |
Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны: |
|
Сабақтың тақырыбы: |
Суретшілер табиғат құбылыстарын бейнелейді Түстердің жарыққа тәуелділігі |
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты |
4.1.1.1 – табиғатпен жасалған сәндік өрнектер (ою-өрнек) мен формаларды анықтау және тану, оларды өз жұмыстарында интерпретациялау |
Сабақтың барысы:
|
Сабақ кезеңі/Уақыты |
Педагогтің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
|
Сабақтың басы Қызығушылықты ояту. 7 мин. |
(Ұ). Ұйымдастыру кезеңі: 1. Оқушылармен амандасу, түгендеу. 2. Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыруда шаттық шеңбері жүзеге асырылады. 3. Оқушыларды топтарға біріктіру. |
Топқа кітап, дәптер және қаламсап оқу құралдарының суреттері бар қима қағаздар беріледі. Әр оқушы қима қағаздарды таңдау арқылы ұқсас құралдармен 3 топқа бірігеді. 1 топ: Кітап 2 топ: Дәптер 3 топ: Қаламсап |
Мақсаты: Оқушылар бір-біріне тілек білдіреді, тыңдау дағдыларын дамытуға бағытталады, сондай-ақ барлық оқушылардың қатыстырылуы арқылы сабаққа белсенділігі артады. |
Оқулық, жұмыс дәптерлері Кітап, дәптер, қалам суреттері бейнеленген қима қағаздар топтамасы
(Қазіргі жағдайда) ДК экраны |
|
|
Жаңа сабаққа кіріспе
|
(Ұ) «Миға шабуыл» әдісі арқылы өткен тақырыппен жаңа сабақты байланыстыру мақсатында ой қозғау сұрақтарын ұжымдық талқылау. Бір-біріне сұрақтар қояды. Сыныптастырының пікірін толықтырады. Өз ойымен бөліседі.
Оқушылар сұрақтарға жауап беріп, өзара ұжымдық талқылау жасағаннан кейін мұғалім оқушыларға сабақтың тақырыбы, мақсатымен таныстырады. |
1 Адамға қандай табиғат құбылыстары қауіп төндіреді? 2.Қандай жыл мезгілдерін білесің? 3.Дүниетану сабағынан табиғат құбылыстары туралы не білдің? Саған қандай табиғат құбылыстары ұнайды? |
Мақсаты: Жылдам әрі функционалды түрде сыни ойлануды дамыту. Тиімділігі: оқушының танымдық дағдысы артады. Сонымен қатар оқушыға сабақтың өмірмен байланысын көрсетеді және сабақтың тақырыбы мен мақсатын анықтауға мүмкіндік береді. Саралау: Бұл жерде саралаудың «Диалог және қолдау көрсету» тәсілі көрінеді. |
Қалыптастырушы бағалау: Өз ойын дұрыс мағынада білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға «Жарайсың!» деген мадақтау сөзімен ынталандыру. |
|
|
Сабақтың ортасы Мағынаны ашу. |
Өнер туралы мақал-мәтелдерді оқып береді, олардың мағынасын түсіндіреді. Бағыт-бағдар береді, нұсқауын мысал ретінде көрсетеді. Қолдауды қажет ететін оқушыларға қолдау көрсетеді. |
Жеке жұмыс: Әрбір өнер түрінің өз ерекшеліктері бар екенін түсінеді. Музыка өнері туралы білетінін әңгімелеп береді |
ҚБ: Мұғалім оқушыларды сабаққа қатысу белсенділігіне қарай «Смайликтер» әдісі арқылы бағалайды. Жарайсың! Жақсы! Талпын!. |
|
|
|
Топтық жұмыс
|
Таныстыру, талдау және бағалау. Сұрақтарға жауап береді. Топта талдап, талқылайды. Өз ойымен топтар арасында пікір алмасады.
|
1 Төмендегі белгілерге қарап, онда қандай табиғат құбылыстары бейнеленгенін айт.
Жаңбыр мен қард, самал желді, шұғылалы күннің суретін салу үшін қандай түс үйлесімін таңдар едің. 2 Мына картиналарға қарап, суретшілер табиғат көрінісін бейнелеу арқылы көрерменге нені жеткізетінін айт.
|
Оқушылар бір-бірін сабаққа қатысу белсенділігіне қарай «Қошеметтеу» әдісі арқылы бағалайды. |
Оқулық 4-сынып
Жұмыс дәптерлері. Құрал-саймандар
|
|
|
Жұптық жұмыс
|
Білім мен білік қоржыны айдарындағы тапсырманы орындатады. Бағыт-бағдар береді, нұсқауын мысал ретінде көрсетеді. Қолауды қажет ететін оқушыларға қолдау көрсетеді. Қарқыны баяу оқушыларға жетелеуші, түрткі сұрақтар қояды. Қарқыны жылдам оқушыларға бағыттаушы сұрақтар қойып қолдау көрсетеді. |
3. Мына үш жиынтықтың қайсысына жарық көп түскен.Жауабыңды түсіндір. Әрбір түс үйлесіміне сипаттама бер.
4.Мына екі фотосурет қандай күн райында түсірілгенін анықта. Олардың түсін сипатта.
ҚБ: Мұғалім жұпта белсенділік танытқан оқушыларды «Фигуралар» әдісі арқылы бағалайды. Жұлдызша –«Жарайсың!». Тіктөртбұрыш – «Жақсы!». Үшбұрыш –«Талпын!». |
Оқулық 4-сынып
Жұмыс дәптерлері. Құрал-саймандар |
||
|
Сабақтың соңы Ой толғаныс. Рефлексия .
|
«Еркін микрофон» әдісі. Мұғалім сабақты қорытындылау мақсатында оқушылардың сабаққа деген көзқарасын, рефлексиясын тыңдайды.
Мақсаты: Оқушы алған білімін саралай білуге дағдыланады. Тиімділігі: Тақырып бойынша оқушылардың пікірін анықтайды. Жинақталған деректердің құнды болуын қадағалайды. Саралау: Бұл кезеңде саралаудың «Қорытынды» тәсілі көрінеді. |
Рефлексиялық сұраұтарға жауап береді:
1 .Жылы және суық түстер қандай сезімге бөлейтінін есіңе түсір. 2.Тәуліктің қай мезгілінде жарық көп түседі, ал қай кезде аз түседі? 3.Қанық және қанық емес түстер арқылы ненің суретін салуға болатынын есіңе түсір |
Мұғалім оқушыларды «Жапондық бағалау» әдісі арқылы бағалайды.
Сонымен қатар 1-10 балдық жүйе бойынша мұғалімнің қорытынды балдық бағалауы жүргізіледі. |
|
|
|
Саралау. Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз қабілетті оқушылардың алдына қандай тапсырмалар қоясыз? |
Бағалау. Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз? |
Денсаулық және қауіпсіздік техникасын
сақтау |
|||
|
«Диалог және қолдау көрсету», «Тапсырма», «Жіктеу».
Саралау тапсырмаларды іріктеуді, белгілі бір оқушыдан күтілетін нәтижені, оқушыға жеке қолдау көрсетуде, оқу материалы мен ресурстарды оқушылардың жеке қабілеттерін ескере отырып әзірлеуді қамтиды. |
«Мадақтау сөз» әдісі. «Жапондық бағалау» әдісі. «Қошеметтеу» әдісі «Смайликтер» әдісі «Фигуралар» әдісі. |
Денсаулық сақтау технологиялары. Сабақта сергіту жаттығулары мен белсенді жұмыс түрлерін қолданамын. Осы сабақта қолданылатын Қауіпсіздік техникасы ережелерінің тармақтары орындалады. |
|||
|
Жалпы бағалау Сабақтың қандай екі аспектісі жақсы өтті? Оқыту туралы да, сабақ беру туралы да ойланыңыз. 1: 2: Сабақты жақсартуға не жәрдемдесер еді? Оқыту туралы да, сабақ беру туралы да ойланыңыз. 1: 2: Сабақ кезінде, сынып немесе жекелеген оқушылардың жетістіктері/қиыншылықтары туралы мен нені анықтадым? Келесі сабақтарда неге назар аудару керек? 1: 2: |
|||||
шағым қалдыра аласыз






















