|
Ендеше, осы айтқан сөздер
қатарынан топ атау- ларын шығарып
алайық. Әр оқушы кезекпен бір сөзден айта отырып, жаңа топ
құрылады. 1-топ. «Аяз».
-
топ. «Шырша».
-
топ. «Боран».
-
топ. «Қар».
|
Боран
Қар
Әр оқушы кезекпен
бір сөзден айта отырып, жаңа топ құрылады.
|
|
|
Ортасы
|
Оқулықпен жұмыс
1-жаттығу
ауызша
орындалады. Сюжетті суретпен жұмыс
ұйымдастырылады.
Дескриптор:
Алдымен барлық
сынып оқушыларына тізбектей, дауыстап оқыту ұсынылады. Оқушылардың
түгел оқып шығуы қамтылады. Содан кейін 5 топқа әртүрлі тапсырма
беріледі.
Топтық
жұмыс.
1-топқа: мәтіннің мазмұны
бойынша сурет салу; 2-топқа: мәтіннен
көркем, бейнелі сөздерді тауып, ауызша дыбыстық талдау
жасау;
-
топқа: балалардың қысқы ойындары
туралы әңгімелеу;
-
топқа: Кәрімнің сырғанаққа келген жерін
тауып оқу.
Әр топтың өздері сайлаған топбасшылары сабаққа
белсене қатысып отырған топ мүшелерін балмен бағалап, кестеге жазып
отырады.
Дәптермен жұмыс
Мұнда мұғалім г дыбысының сөздің
басында, ортасында, яғни сөздің барлық буынында келетінін, тек
сөздің соңында кездеспейтінін айтады.
|
Әр топ мүшелері суретке
қарап,
«Болжау»
арқылы
мәтіннің мазмұнына болжау жасайды. Оқушылар тізбектей, дауыстап
оқиды.
-
топ мәтіннің мазмұны бойынша сурет
салады.
-
топ мәтіннен көркем, бейнелі сөздерді тауып,
ауызша дыбыстық талдау жасайды.
-
топ балалардың қысқы ойындары туралы
әңгімелейді.
4-топ
Кәрімнің сырғанаққа келген жерін тауып оқиды.
Әр топтың өздері
сайлаған топбасшылары сабаққа белсене қатысып отырған топ мүшелерін
ұпаймен бағалап, кестеге жазып отырады.
Көркем жазу
Г Г Г Г Г Г
г г г г г г
|
«Бас
бармақ» арқылы бір-бірін
бағалайды.
|
Интербелсенді тақтада слайд
көрсетіледі.
|