Материалдар / Сырт келбет және тазалық 5 сынып

Сырт келбет және тазалық 5 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Әдіс-тәсілдер қолданылған. Жоғары деңгейлі сабақ.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
22 Қаңтар 2024
224
1 рет жүктелген
700 ₸
Бүгін алсаңыз
+35 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +35 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады


Оқу бөлімі: Адамның сырт келбеті мен мінезі 8-бөлім

Тақырыбы: Сырт келбет және тазалық

Мектебі: №76 ЖОББМ

Күні, айы: 24.02.2023ж


Мұғалімнің аты-жөні: Ильясова Б.Т.

5 «Ә» сынып

Сабаққа қатысқан оқушылар саны:

Сабаққа қатыспаған оқушылар

Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты:

5.Т6. тыңдалған мәтін негізінде сұрақтарға жауап беру, көтерілген мәселе бойынша өз ойын білдіру.

5.Ж3.Сюжетті суреттердің (фотосуреттер) желісі бойынша әңгіме құрастыру.

ӘТН3. Мәтінде омоним, антоним, синонимдерді көркемдік ерекшеліктеріне сай қолдану.

Сабақ мақсаты:

Барлық оқушылар:

Мәтіннің негізгі мазмұнын түсінеді, ақпаратты анықтай алады.

Сұраққа жауап бере алады.

Оқушылардың басым бөлігі: Жетістік критерийлеріне, дескрипторларға сүйене отырып,

мәтінмен жұмыс жасай алады, ойын айтады, жазады

Кейбір оқушылар: Ақпараттың өзектілігін түсінеді.

Ойын жүйелі түрде жеткізе алады.

Жетістік критерийлері

Мәтінді түсінеді

Мәтінмен жұмыс жасайды

Зат есімдер мен тірек сөздерді анықтайды.

Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңдері:

Мұғалімнің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

Ресурстар:

Сабақтың басы:

3 минут




=



Ынтымақтастық атмосферасын құру.

Амандасу.

Топқа бөлу «Air» билеті арқылы жүзеге асады (Ақтөбе-Бекқұл баба рейсі бойынша балалар билет алып әр топқа отырғызу талонымен отырады)

Бағалау парағы

Үй тапсырмасын тексеру.

«Зымыран» сұрақтар арқылы

- Қазақ тілінде неше сөз табы бар?

- Сын есім дегеніміз?

-Сын есімнің шырайлары нешеге бөлінеді?(екіге, салыстырмалы, күшейітпелі шырай)

- Антоним дегеніміз? (Сөздердің бір-біріне қарама-қарсы қолданылуы)

-Зат есім дегеніміз? Сұрақтары қандай? (Заттың, құбылыстың, ұғымның атын білдіреді, кім? Не? Деген сұрақтарға жауап береді)

-Деректі зат есім дегеніміз?

(Нақтылы тануға болатын зат атаулары)

-Қазақ тілінде неше септік бар? Оларды атаңыз? (7 септік бар.)

-Сын есімнің мағыналық түрлері қандай?

(сапалық, қатыстық сын есім)

«Болжау» стратегиясы арқылы мәтін тақырыбын ашу(топтық жұмыс).

  1. Білім алушылар топқа бөлінгенде қолданған суреттерін зерделейді.

  2. Оқылымға арналған мәтіннің тақырыбын болжап ашады.

Picture 17 Picture 14 Picture 3

Оқушылар көршісінің туған күнін біліп,стикерге жазып жұлдызнамаға жабыстырады


Оқушылар, сұрақтарға нақты жауап береді.




















Суреттерге қарап, бүгінгі тақырыпты болжайды.

Жұлдызнама суреті мен стикерлер




Слайд

Видеоролик

Сабақтың ортасы:

15 минут

«Ойбөліс»

Берілген сұрақтар бойынша ой бөлісіңдер?

1.Адамның сыртқы келбеті дегеді қалай түсінесіңдер?

Оған не жатады?

2.Сыртқы келбет пен адамның ішкі дүниесінің байланысы бар ма?

3. «Киіміңе қараап қарсы алады, сөзіңе қарап шығарып салады» деген сөзбен келісесіңдер?


Сыртқы келбет дегеніміз не?

Адамның сыртқы келбетіңе бет әлпетінің өзгерісі, дене құрылысы, бойы, салмағы, мүсіні.


Тазалық –жеке адам гигиенасы.

Жеке бас гигиенасы түсінігіне мыналар кіреді: күн тәртібі, тамақтану, терінің күтімі, ауыз қуысының күтімі, дұрыс киіну және дене тәрбиесі.


Тыңдалым тапсырма.

Мәтінді үнтаспадан тыңдап,

Мазмұны не жайында екені аңғар. Сұрақтарға жауап беру.

  1. Мәтіннің бірінші бөлігінде не туралы айтылған?

  2. Алдаркөсе мен Қожанасыр туралы не білесің?

Олар туралы қандай шығармалар оқыдың?

3.Мәтіннің екінші бөлігінде Қожанасырдың әрекеті туралы не айтар едің? Кімнің әрекеті дұрыс?

Қожанасырдың ба, байдың ба? Өз ойыңды дәлелде.

Видеороликтен қарап, сұрақтарға жауап беру.

Сұрақтарға нақты, жауап береді.


.

Слайд




































Сабақтың соңы:

5 минут


5 минут

«Тарсия» әдісі


І-топ:

«Омонимге байланысты сөздерді фигура құрастырады.»

ІІ –топ:

«Антонимге байланысты сөздерді фигура құрастырады»

ІІІ-топ:

Синонимге байланысты сөздерден фигура құрастырады.


Тақтамен жұмыс.

5-тапсырма. Кестені толтыр.

Сөздер

Омоним

Синоним

Антоним

Ат

Құсты ату

Жылқы, Есім


Қара

Қара шаш

Тақтаға қара


Ақ

Жылдам


Тез

Ақырын

Үй

Шөпті үй

Там, баспана, шаңырақ



Бағалау критерийлері

Дескриптор

Кестеде жазылған сөздердің антоним, синоним, омоним дұрыс табады.

Синоним дұрыс жазады


Омоним дұрыс жазады


Антоним дұрыс жазады.


Сергіту сәті.

«Смайликтер» билейді.

Смайлик арқылы, билету.





Shape1 Shape2 Shape3





Жұптық жұмыс.

Жұптарынның кескін-келбетін суреттеу.

Беті-аққұба , шашы қара,


Бағалау критерийлері

Дескриптор

Қасындағы жұптарына кескін келбетін суреттейді.

Кескін-келбетін дұрыс суреттеп жазады;



Постер қорғау.

Оқушының келбеті қандай болу керек?



Бағалау критерийлері

Дескриптор

Суреттер қарап, оқушы қандай болу керек? деген сұраққа нақты жауап бере алады.

Суреттерге қарап, сөз тіркесін жаза алады.

Өз білімін дәлелдей алады.



Сабақты қорытындылауға «Миыңның суретін сал» стратегиясын ұсынамын.

Оқушылар мидың суретін дәптерге салады да, оны сабақ кезінде меңгерген білімдерін білдіретін сөздермен толтырады

Picture 3



Бағалау. Белсенді қатысқан оқушыларға сыйлық сертификатын беру.

Берілген қағаз қиындыларының пайдаланып фигура құрастырады.



















Тақтамен жұмыс жасайды. Сөздерді қатесіз жаза алады.












Слайд


Қосымша ақпарат

Қорытындылау:







Төмендегі бөлікті сабағыңыз туралы өз ойыңызды жазуға қолданыңыз. Өз сабағыңыз бойынша сол жақ бағандағы сұрақтарға жауап беріңдер.

1 Сабақ барысында өзгертулер енгіздің бе? Неге?

2 Жүргізілген жұмыс түрлері қаншалықты тиімді болды?

Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ