Сыртқы және ішкі сызықтар арқылы қисық пішінді бұйымды қыларамен көркемдеп аралау.

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Сыртқы және ішкі сызықтар арқылы қисық пішінді бұйымды қыларамен көркемдеп аралау.

Материал туралы қысқаша түсінік
Көркем еңбек пәнінен 5-сынып ұлдарға ашық сабаққа ҚМЖ
Материалдың қысқаша нұсқасы

Білім беру ұйымының атауы:

«Матақ ауылының 15 ЖББ мектебі» КММ

Пәні:

Көркем еңбек

Бөлім:

Дизайн және технология

Педагогтің аты жөні:

Мұхаметжанова Айгүл Бақытжанқызы

Күні:

11.02.2025ж

Сынып: 5

Қатысушылар саны: 6

Қатыспағандар: 0

Сабақтың тақырыбы:

Сыртқы және ішкі сызықтар арқылы қисық пішінді бұйымды қыларамен көркемдеп аралау.

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты:

5.2.3.1-Өлшем мен белгілеу негізінде орындалған бұйым дайындау үшін материалдарды қол құралдарымен өңдеу

5.2.3.2-Түрлі конструкциялық, табиғи және жасанды материалдардан қарапайым бұйым дайындау

Сабақтың мақсаты:

- Алынған өлшем мен белгілеу негізінде бұйым дайындауға арналған материалдарды қол еңбегі құралдарымен өңдейді;

-Табиғи және жасанды материалдардан қарапайым бұйым дайындау кезінде, құралдарды қауіпсіздік техникасын сақтап қолданады.

Құндылықтар

ЖАСАМПАЗДЫҚ ЖӘНЕ ЖАҢАШЫЛДЫҚ

  • тапсырмаларға шығармашылықпен қарай білу, өз шешімдері мен идеяларын ұсына білу;

Сабақтың барысы

Сабақтың

кезеңдері

Педагогтың әрекеті

Оқушылардың әрекеті

Бағалау


Ресурстар

Сабақтың басы

5 мин

Ұйымдастыру кезеңі: Оқушыларға карточка арқылы нөмірлер тарату, сабақтың мақсатын/ міндеттерін және жетістік критерийлерін талқылауға ұсыну.


Оқушылар амандасып, бір-біріне сәттілік тілейді және карточка таңдау арқылы топқа бөлінеді.

Қалыптастырушы бағалау: Бірін-бірі бағалау

Таныстырылым, оқу жоспары, карточкалармен сандар, эскиз және оқушылар нөмірлері белгіленген суреттері

Ортасы









35 мин.

Сабақ барысы.

(Ө) Оқушылар шеберлердің тәжірибесіне сүйене отырып, өткен сабақта жасалған бұйымға байланысты нобайларын таныстыру сұралады.

Жасалатын бұйымның технологиялық картасын пайдалана отырып материал ұсынады.

Олардың қасиеттерін ескереді. (ағаш, коматекс, фанера, крагиус т.б.).


(Ө) Оқушылар қауіпсіздік ережелерін сақтай отырып, бұйымды орындату.


Сарамандық жұмыс

Жұмыс барысында (ТҚЕ) техника қауіпсіздік ережелерін мұқият сақтауды оқушыларға үнемі ескертіп отыру қажет. Оқушылар ресурстарды біріге қолдана отырып және қолдау көрсетіп, топта жұмыс жасайды. Оқушыларға өз жасаған нобайларынан басқа таратпа материал ретінде дайын суреттерді ұсынуға болады.

Қыларамен жасалған бұйымдар үлгісі:

Деңгейлік тапсырма. (дифференцация)

А деңгейі – өз ойынан құрастырған композициясын ішкі және сыртқы контур сызықтары бойынша қылараман кесіп орындатады

В деңгейі - өз ойынан құрастырған композициясын сыртқы контурымен ғана кесіп орындатады

С деңгейі – дайын суретті материалға көшіу арқылы сыртқы контурымен кескізеді (жеңіл кесілетін материал, пенополистирол)

(ҚБ) Жұмыс аяғына қарай оқушылар өз жұмыстарын сынып алдына көрсетіп, талдауды ұсынады.

  • Шығармашылық қабілеттердің дамуы: Сән дизайны мен шығармашылық жобалар арқылы оқушылардың креативтілігі мен инновациялық ойлау дағдыларын арттырады.

Оқушылар таңдаған карточкадағы нөмірлерін таныстырып өз ойларымен бөліседі.

Эскиз:

Оқушылар өздерінің таңдаған нобайларын таныстырады.


Оқушылар әрбір таныстырылымнан кейін сұрақтар қоя алады


«Голосағат» әдісі: кюар код арқылы тапсырма беріледі:

І топ: дайындаған нобай бойынша берілген материалға үлгісін үш оқушы кезек бастырады және уақыт есептеледі
ІІ топ: алдыңғы топтың бастырған үлгісін арамен көркемдеп аралау жұмысын қауіпсіздік ережесін сақтай отырып орындайды

Дескриптор

Алынған өлшем негізінде бұйым дайындауға арналған материалдарды қыларамен өңдейді;

Түрлі конструкциялық, табиғи және жасанды материалдардан қарапайым бұйым дайындайды;

Материалдар мен құралдарды қауіпсіздік техникасын сақтап, қолданудың маңыздылығын сезіне отырып көрсетеді.



Үш бұрыш-қанағаттанарлық, төрт бұрыш-жақсы, шеңбер-жаман карточкаларын көрсету арқылы бірін – бірі бағалау.

Қыларамен көркемдеп кесу

http://www.idea-master.ru/hudojestvennoe-vypilivanie-lobzikom.html

Митюрин Александр және оның оқушылары.


Talkingco.de

Платформасы









Жеңіл кесілетін материал, пенополистирол, сызғыш, қалам, сызу құралдары.

көшірме қағаз, эскиз, қылара, егеу



Аяқталуы



5 мин.

7. Сабақ шарттары бойынша өзіңдік бақылау және нәтижеге өзіңдік баға беру.

Сабақтың соңында оқушылар жасаған жұмыстарына талдау жүргізеді және қандай жұмыс жақсы атқарылды ал, қай жұмысты жақсарту керек екендігіне белгілер (рефлексия) жүргізеді.

- не үйрендің, не білдің?

- не түсініксіз қалды?

- немен айналысу керек?

Оқушылар бүгінгі сабақтың қандай деңгейде өкенін және қаншалықты қызықты, әрі түсінікті болғанын айтады.

Сабақ соңында оқушылар сабақтың ұнағанын не ұнамағанын, қызыл-жоқ, көк-иә тетіктерін басу арқылы бағалайды.













Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
11.03.2025
184
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі