Ұйымдастыру
Өзін-өзі
тексеру
Өткен білімді еске
түсіру
|
Өткен материалмен
байланыстыру.
Қызығушылықты ояту. «Миға
шабуыл»
Сұрақ:
-Ресей империясы Қазақстанды
отарлау барысында қандай әдістерді
қолданды?
-Бұл әрекеттер жергілікті
халыққа қалай әсер етуі
мүмкін?
Оқушылардың болжам жауаптары
тыңдалып, сабақ тақырыбы
анықталады.
Сабақтың тақырыбы, оқу мақсаты
мен бағалау критерийлері
таныстырылады.
Тарихи концепт:
себеп-салдар
|
Оқушылар өз ойларын
ортаға салады.
Оқушылар жауаптары арқылы жаңа
тақырыпқа көшу
|
Мадақ
тау
|
|
Жаңа
білім
|
Зерттеу
сұрақтары:
Жаңа ұғымдармен
жұмыс.
Отар, отарлау, ұлт-азаттық
қозғалыс ұғымының мәні
түсіндіріледі.
1-тапсырма.
Бейнематериалмен жұмыс.
Бейнематерал тыңдалады. (Сырым
батыр (KZ). Деректі фильмі.,5.20-11.37 мин
аралығы) Топтағы оқушылар жұптасады,
жұптар бейнематериал мазмұнын тыңдай отырып,
кестені
толтырады.
Тұлғаға
мінездеме
|
|
С.Датұлы
генерал-губернатор Петлинге жазған хатында не айтты? Неге
олай жазды?
|
|
Ұлт-азаттық
қозғалыстың басталуына қандай оқиға себеп
болды?
|
|
Зерттеу мен
талдау.
2-тапсырма. Мәтінмен
жұмыс.
Оқушыларға мәтін
таратылады,мәтіндегі ақпарат негізінде Сырым бастаған Кіші жүз
қазақтарының көтерілісінің ерекшілігі мен жүру барысын анықтайды.
Тақтадан берілген тапсырманың жауабы
көрсетіледі.
-Көтеріліс
себептері
-Көтерілістің бастауына түрткі
болған жағдай
-Көтеріліс
мақсаты
-Көтеріліс болған
уақыт
-Көтерілістің қозғаушы
күштері
- Көтеріліс
басшысы
2-тапсырма. Мәтінмен
жұмыс.
көтеріліс барысы мен оның
нәтижесі туралы мәтін таратылады. Тапсырма шарты бойынша оқушылар
зерттеу жұмыстарын жүргізіп, жұмыс нәтижесін сынып алдында
жариялайды.
1.Көтеріліс қамтыған аймақтар
мен елді мекендер
2.
Көтеріліс барысындағы негізгі
тұлғаларды
3.
Көтеріліс барысындағы басты
оқиғалар
Интерпретация.
Игерген білімді жинақтау,
қорытындылау.
Зерттеу
сұрақтары:
С. Датұлы қазақтардың қандай
құқықтарын қорғауды көздеді?
.
|
Дескриптор:
-Сырым Датұлының 1
тұлғалық қасиетін сипаттайды
-Кіші жүз қазақтары
көтерісінің
2 себебін
анықтайды
Мәтінмен
жұмыс
Мәтіннен негізгі идеяны
анықтайды
Дескриптор:
Көтерілістің себептерін,
мақсатын, қозғаушы күштерін, уақытын, көтеріліс басшысын
атайды
Дескриптор:
Көтеріліс қамтыған 3/4 негізгі
аймақтар мен елді мекендерді
анықтайды;
Көтеріліс барысындағы 3/4
негізгі тұлғаларды анықтап, олардың ролін
түсіндіреді;
Көтеріліс барысындағы басты
3/4 оқиғаны анықтап, оның маңызын
талдайды
|
ҚБ
Мұғалім оқушылар жауабын
мұқият тыңдап кері байланыс беріп
отырады
«Ең үздік
жауап»
«Алақан-жұдырық»
«Жұлдызшалар»
|
|
Бекіту
|
Сабақты
қорытындыла
Сырым Датұлы бастаған
ұлт-азаттық қозғалыстың
себептері...........
Сырым Датұлы бастаған
ұлт-азаттық қозғалыстың
мақсаты...........
Сырым Датұлы бастаған
ұлт-азаттық қозғалыстың қозғаушы
күштері...........
Сырым Датұлы бастаған
көтеріліс ұлт-азаттық қозғалыс деп аталуының
себебі...
Сырым Датұлы бастаған
ұлт-азаттық қозғалыстың тарихи
маңызы
Үйге
тапсырма
1783-97жж болған Кіші жүзде
болған көтеріліс туралы білімді жинақтап, пысықтап
келу.
|
Сабақтың тақырыбын
қорытындылау
|
«Ең үздік
жауап»
|
|
Кері
байланыс
|
Сабақ маған ұнады/ұнамады.
Себебі...
-Мен топта...жұмыс жасадым,
(кімге) көмектестім.
-Мен бүгін... туралы
білдім.
-Мен сабақта өзімді (қалайша)
сезіндім
|
Тақырып бойынша не
білетінін, не білгісі келетінін, не білгенін
жазады
|
Оқушылар бағалай
критерийлерімен өз деңгейлерін
бағалайды
|
|