Сутек. Алынуы, қасиеттері және қолданылуы

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Сутек. Алынуы, қасиеттері және қолданылуы

Материал туралы қысқаша түсінік
Химия пәні мұғалімдеріне арналған қысқа мерзімді жоспар
Материалдың қысқаша нұсқасы

Алматы облысы Іле ауданы

37 орта мектебі

Химия пән мұғалімі

Сахиева Қымбат Менлибайқызы


Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы:

8.2D Сутек. Оттек және озон

Мектеп: №37 орта мектебі


Күні:

Мұғалімнің аты-жөні: Сахиева Қ.М.

Сынып: 8

Қатысқандар:

Қатыспағандар:

Сабақтың тақырыбы

Сутек, алынуы, қасиеттері және қолданылуы. № 2 практикалық жұмыс «Сутекті алу және оның қасиеттерін тану»

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

8.4.2.1 - сутекті алу және оның қасиеттері мен қолданылуын зерттеу

Сабақтың мақсаты

Барлық оқушылар орындай алады: Сутекті алу және оның қасиеттері мен қолданылуын білу.

Оқушылардың көпшілігі орындай алады: Сутекті алу, қасиеттері мен қолданылуын түсіндіретін реакция теңдеулерін жазып түсіндіре алады

Кейбір оқушылар орындай алады: Сутектің қасиеттерін пайдалана отырып, ерекшеліктерін салыстыра алады

Ойлау дағдыларының деңгейі

Білу, түсіну, қолдану

Бағалау критерийі

-сутекті алу және оның қасиеттері мен қолданылуын біледі

-сутектің қасиеттері мен қолданылуын түсінеді, алу жолдарының химиялық реакция теңдеулерін жазып, түсіндіреді

-сутектің қасиеттерін пайдалана отырып, ерекшеліктерін салыстыра алады

Тілдік мақсаттар


Сутекті алу, судағы сутекті ығыстыру, ауаны ығыстыру, экологиялық таза отын


Құндылықтарға баулу

Ұлттық бірлік, бейбітшілік пен келісім. Шығармашылық және сыни тұрғыдан ойлау;

Пәнаралық байбайланыс

География, жаратылыстану, биология

Алдыңғы білім


Сутек, ауа, сутекті анықтау, орынбасу реакциясы, газ бөліну, электрохимиялық кернеу қатары

Сабақ барысы

Сабақтың жоспарланған кезеңдері

Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері


Ресурстар

Сабақтың басы

(8 мин)


3 мин











5 мин
































Сабақтың ортасы

(24 мин)


1 мин




11 мин



12 мин

Ұйымдастыру кезеңі

Сәлемдесу, түгендеу;

Психологиялық ахуал қалыптастыру: «Айна» стратегиясы.Бір-біріне қарап комплимент жасау.Өз-өзіне деген сенімділікті қалыптастыру,жақсы көңіл күй сыйлау.




Топтарға бөлу: оқушылар өздеріне ұнайтын әлеуметтік желіні таңдайды

І топ: vkontakte

ІІ топ: whatsapp

ІІІ топ: instagram



Үй тапсырмасын сұрау

«Семантикалық карта» әдісі


Атауы

Жану теңдеуі

Газдардың көлемдік қатынастары

Газдардың қалыпты жағдайдағы көлемдері

Метан- CH4


1:2:1



Этан-

C2 H6

2C2H6+7O2=4CO2+6H2O



Пропан- C3 H8



22,4л 112л 67,2л


Жауаптары:

CH4 + 2O2 = CO2 + 2H2O

1:2:1

22,4л 44,8л 22,4л


2C2 H6 + 7O2 = 4CO2 + 6H2O

2:7:4

44,8л 156,8л 89,6л


C3 H8 + 5O2 = 3CO2 + 4H2O

1:5:3

22,4л 112л 67,2л

Дескриптор:

  • Оқушылар кестені толтырады

ҚБ «Басбармақ» әдісі


Білу және түсіну

«Мағынаны тану» әдісі арқылы сабақ тақырыбын білу.

Құрметті оқушылар! Сіздерді бүгін Менделеев кестесіндегі бір элемент қонаққа шақырды. Сол элементтің мекенжайын сіздерге айтып жіберейін:

1 үй, 1 подъезд, 1 пәтер.

(Сутек-Водород-Hidrogen)

«Мәтінмен жұмыс» әдісі

Барлық топ кітаптағы &24 параграфты оқиды.

Тақырыпты оқып болған соң әр топ өз топ аттарына сәйкес бөлек тапсырмалар орындайды.

«Ой қозғау» әдісі

І топ: vkontakte (4 мин)

Реакция теңдеулерін аяқтап, теңестір:

Zn + HCl =

H2O →

Na + H2O =

C + H2O =

Жауаптары

Zn + 2HCl = ZnCl2 + H2

2H2O → 2H2 + O2

2Na + 2H2O = 2NaOH + H2

C + H2O = CO +H2

ІІ топ: whatsapp (4 мин)

Химиялық диктант

Химиялық таңбасы:... . Hydrogenium – ... тілінен аударғанда «сутек» дегенді білдіреді. Салыстырмалы атомдық массасы: ... = 1,008. Химиялық қосылыстарда сутек ... валентті. Жер қыртысындағы сутектің массалық үлесі ... .Химиялық элемент атомдары ішіндегі ең ... , ең ... – сутек атомдары. Жай зат сутектің молекуласы ... тұрады, химиялық формуласы... . Mr(H2) = ... .

Жауабы:

Химиялық таңбасы: Н. Hydrogenium – латын тілінен аударғанда «сутек» дегенді білдіреді. Салыстырмалы атомдық массасы: Ar(Н) = 1,008. Химиялық қосылыстарда сутек І валентті. Жер қыртысындағы сутектің массалық үлесі 1%. Химиялық элемент атомдары ішіндегі ең кішісі, ең жеңілі – сутек атомдары. Жай зат сутектің молекуласы екі атомнан тұрады, химиялық формуласы Н2. Mr(H2) = 2г/моль.


ІІІ топ: instagram (4 мин)

«Сурет сөйлейді» әдісі. Топ берілген суреттер бойынша тақырыпты түсіндіреді.

Дескриптор:

  • Оқушылар тапсырмаларды топпен орындайды.

Қ.б. «Шапалақтау» әдісі
























Оқулық, үлестірме материалдар, суреттер



























7 мин













































Сабақтың соңы

(8 мин)


5 мин













2 мин


1 мин

«Телерадио эфир» әдісі.

Жаңа сабақтың мазмұнын ашу үшін АКТ-ны кеңінен қолдана отырып «Телерадио эфир» әдісі арқылы сутекті алу және оның қасиеттерін тану үрдісі көрсетіледі.

2 практикалық жұмыс «Сутекті алу және оның қасиеттерін тану»

Мақсаты: Қауіпсіздік ережелерін сақтай отырып, сутекті алу және сутектің қасиеттерін эксперимент жүзінде жасап көріп, түсініп, зерттеу;

Қажетті құрал-жабдықтар: газ алуға қажет зертханалық құрал (газ жүретін түтік, сынауық, тығынға орнатылған түтікпен жалғасқан құйғы, кристаллизатор, спиртшам), қорғау көзілдірігі.

Реактивтер: мырыш түйіршіктері, тұз қышқылының ерітіндісі

Тәжірибе

Бақылау нысаны

Реакция теңдеуі

1-тәжірибе Мырыш пен тұз қышқылынан сутек алу



2-тәжірибе Сутекті анықтау.



3-тәжірибе Сабын ерітіндісіне сутек жіберу



Қорытынды


Жұптық жұмыс


Дескриптор:


  • видеороликтен виртуальді зертханалық жұмысты көреді

  • кестені толық дәлелдеп жазады.

Қ.б. «Рахмет айту» әдісі


«Кім жылдам» әдісі бойынша оқушылар жеке - жеке деңгейлік тапсырмаларды орындайды.

Тапсырма:

  1. Сутекке жалпы сипаттама.

  2. Қалыпты жағдайда сутектің: а) 0,1 моль; ә) 0,5 моль; 5 моль зат мөлшері қанша көлем алады?

  3. Массасы 9,8 г H2SO4 күкірт қышқылы мен әрекеттесетін мырыштың зат мөлшері мен массасын табыңдар.

Дескриптор:

  • деңгейлік тапсырманы өз қалауынша таңдайды;

  • әр оқушы таңдаған тапсырманы жеке орындайды

ҚБ «Бағдаршам» әдісі


Рефлексия «Рухани жаңғыру»

Сабақтың соңында оқушыларға өздерінің

жұмыстарының жетістіктерін әр кезең бойынша қыран бүркітке жапсырып көрсетеді.


Үйге тапсырма: тақырыпқа сәйкес «эссе» жазу.



https://www.youtube.com/watch?v=xE-OKwEF-PU


https://www.youtube.com/watch?v=BZI5eWRhnP4







Үлестірме материалдар,

















түрлі түсті қағаз қиындылары, күнделік

Саралау – Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз басқаларға қарағанда қабілетті оқушыларға қандай тапсырмалар бересіз?

Бағалау Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз?

Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау


Топпен жұмыс барысында оқушылардың барлығының жұмыс жасау қарқындылығын және толық жауап берулерін басты назарда ұстаймын. Оқушыларға сабақтың тақырыбына өз бетімен зерттеу жүргізу арқылы түсінуге мүмкіндік беремін.

Әр тапсырма соңында топтар бір- бірін «Рахмет айту», «Бағдаршам», «Бас бармақ», «Шапалақтау» әдістерімен бағалайды

Зертханалық тәжірибелерді орындау барысында қауіпсіздік техникасы ережелерін ескеріп, орындалуын қадағалаймын.

Сабақ бойынша рефлексия


Сабақ мақсаттары немесе оқу мақсаттары шынайы, қолжетімді болды ма?

Барлық оқушылар оқу мақсатына қол жеткізді ме? Егер оқушылар оқу мақсатына жетпеген болса, неліктен деп ойлайсыз? Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме?

Сабақ кезеңдерінде уақытты тиімді пайдаландыңыз ба? Сабақ жоспарынан ауытқулар болды ма және неліктен?

Сабақ барысында қолданылған әдіс-тәсілдер тақырыпты ашады және оқушылар тақырыпты түсінеді деп ойлаймын


Жалпы бағалау

Сабақта ең жақсы өткен екі нәрсе (оқыту мен оқуға қатысты)?

1:

2:

Сабақтың бұдан да жақсы өтуіне не оң ықпал етер еді (оқыту мен оқуға қатысты)?

1:

2:

Осы сабақтың барысында мен сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістіктері/ қиыншылықтары туралы нені анықтадым, келесі сабақтарда не нәрсеге назар аудару қажет?


Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
doc
22.01.2019
4273
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі