Сабақтың
басы
|
Дайындық
бөлімі:
-Оқушыларды қатарға
тұрғызу.
-Сәлемдесу, рапорт
қабылдау.
-Оқушылардың спорттық
киімдеріне назар аудару.
-Сабақтың тақырыбымен және
мақсатымен таныстыру.
Осыдан кейін білім
алушылар келесі ЖДЖ орындайды:
1. Б.қ.қолымыз
белімізде, аяқ иық деңгейінде, басымызды 1 дегенде алға 2 артқа 3
оңға 4 солға еңкейтеміз.
2. Б.қ. қол белде, аяқ
иық деңгейінде басымызды оңға 4 рет солға 4 рет
айналдырамыз.
3. Б.қ. қолымыз
иығымызда, аяқ иық деңгейінде, йығымызды алға 4 рет артқа 4 рет
айналдырамыз
4. Б.қ. қолымыз кеуде
тұсында аяқ иық деңгейінде 1 – 2 қолымызды артқа сермейміз. З – 4
оң жаққа сермейміз. Келесі З – 4 сол жаққа
сермейміз.
5. Б.қ. қол белде аяқ
иық деңгейінде 1 –артқа шалқаямыз, 2–алға иілеміз (қолымызды
аяғымызға тигіземіз), 3–қолымызды жазып отырамыз,
4–б.қ.
6. Б.қ.оң қол жоғарыда
сол қол төменде 1 –2 қолымызды артқа сермейміз. 3–4 қолымызды
ауыстырамыз.
7. Б.қ. қол белде аяқ
иық деңгейінде. 1 –2–3–4 белімізді оңға айналдырамыз, келесі 1
–2–3–4 солға айналдырамыз.
8. Б.қ.
қол белде, аяқ иық деңгейінен алшақ. 1 –оң аяққа қолымызды
тигіземіз. 2 –сол аяққа қолымызды тигіземіз. 3 – ортаға еңкейеміз 4
– Б.қ.
|
Оқушы:
-Киім үлгісін
сақтау.
-Саптық жаттығуларды
орындау
-Жалпы дамыту
жаттығуларын орындау.
-Мұғалімнің айтқан
ескерету немесе нұсқаулығын орындау
|
|
Қауіпсіздік техникасы бойынша
нұсқаулық, ысқырғыш, секундомер, метр, орам, конустар, жалаушалар,
доптар
|
Сабақтың
ортасы
|
«Орын ауыстыру арқылы допты
қуу».
Сынып екі топқа бөлініп 10 м. арақашықтықта
қарама-қарсы бір қатарға сап түзеп тұрады. Қатардағы оқушылардың
ара қашықтығы 3-4 м. болу қажет және 1-ші 2-шіге саналады, бірдей
сандағы оқушылардың арасында бөлек сандағы оқушылар тұруы керек.
Екі топтағы 1 нөірлер бір команда құраса 2 нөмірлер екінші
команданы құрайды. Екі қатардың да шеткі ойыншыларында доп болады
және оларды шеңбермен белгілеп қоямыз. Мұғалімнің белгісі бойынша
диагоналмен допты қарсы тұрған ойыншыға жалғау керек және соның
орнына тұру үшін жүгіреді, ал, допты қағып алған ойыншы диагоналмен
келесіге жалғайды ойын солай жалғасады. Доп ең шеттегі тұрған
ойыншыға жеткен кезде ол допты алып жүру арқылы қарсы сапты айнала
жүгіріп белгіленген орынға бірінші болып жету керек. Ойын аяғында
ойыншылар өздерінің бастапқы орындарынан табылу керек. Бастапқы
сапты қай топ бірінші жабдықтайды сол топ жеңіске
жетеді.
«Допты жалғау және
шығыршыққа тастау эстафетасы».
Ойында екі команда болады, ойыншылар
баскетбол қалқанына қарсы тұрып бір лек түзейді. Ал, командадағы
бір ойыншы қалқанға жақын жерге тобына қарсы қарап тұрады.
Мұғалімнің белгісі бойынша лектегі бірінші тұрған ойыншылар
қалқанға қарай бет алып допты алып жүреді, ортаңғы сызықтан асқан
соң қалқанның қасында тұрған командаласына жалғайды ол өз кезегінде
допты шығыршықта тастап кері алып қайтып лектің соңына орналасы, ал
бірінші допты алып жүріп бастаған ойыншы қалқанның қасында қалады,
солай ойын барлығы жасағанша жалғасады.
Эстафетаны бірінші болып аяқтаған команда жеңіске
жетеді.
Жоғарыдағы тапсырмаларға
бағалау дескрипторлары:
1. тез әрі тура допты
жалғайды;
2. жауапкершілік және
көшбасшылық қасиеттерін көрсетеді;
3. допты алып жүруді дұрыс
орындайды.
|
Білу: Қауіпсіздік ережесін
біледі.
Түсіну: Айтылған немесе көрсетілген
жаттығуларды түсінеді.
Қолдану: Көрсеттілген тәсілдерді
қолданады
|
Бірін бірі
бағалау
Бас
бармақ
|
Ысқырық Спорт
алаңы,гимнастикалық маты
|