Сюжетті рөлді ойындар

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Сюжетті рөлді ойындар

Материал туралы қысқаша түсінік
Сюжетті рөлді ойындар картотекасы
Материалдың қысқаша нұсқасы

«Дәрігер»

Мақсаты: Ақ халатты абзал жандардың игілік

еңбегіне деген балалардың сүйіспеншіліктерін

арттыру. Дәрігердің сезімталдығы, кішіпейілдігі,

қамқорлығы сияқты қасиеттер жете түсіндіру.

К/к құралдар: дәрігердің ақ халаты, бас киімі,

дәрі, дәрігер сумкасы, тындайтын прибор.

Ойын барысы: ойын басталмас бұрын дәрігер,

анасы, баласы рөлдері бөлініп беріледі.

















«Шаштараз»

Мақсаты: Балаларды сәнділікке, әдемілікке,

сыпайлыққа баулу.

К/к құралдар: тарақ, айна, фен, плойка, қайшы,

шаш қыстырғыш.

Ойынның барысы: шаштаразшы, шашатаразға

келген қыз рөлдері бөлініп беріледі.








«Дүкенші»

Мақсаты: Балаларға үлкендердің еңбегін бағалай

білуге, сипайлыққа, ізгілікке, адалдыққа баулу.

К/к құралдар: ақша, дүкеншінің бас киімі,

балмұздақтың, йогурттың суреттері.

Ойын барысы: дүкенші дүкенде тұрады,

дүкенге екі бала келеді. Балалардың рөлдері

бөлініп беріледі.
















«Отбасы»

Мақсаты: Балалардың отбасындағы мейірімділік,

жауапкершілік, өзара түсінушілік сезімін арттыру.

К/к құралдар: ананың белдемшесі, тамақ ішетін

құралдар.

Ойынның барысы: ана, әке, қыздың

рөлдері бөлінеді.







«Қонақ қарсы алу»

Мақсаты: Балалар қонақ келгенде қалай

құрметтеп қарсы алуын үйренеді.

К/к құралдар: шай ыдыстары.

Ойынның барысы: екі әке, екі ана, рөлдері

Бөлінеді. Есіктен қонақтар кіреді. Әке мен анасы

қонақтарды қарсы алады.





















«Интервью»

Мақсаты: Балалардың сұраққа келісті жауап беріп,

ойлау, тіл қабілетің арттыру.

К/к құралдар: микрофон.

Ойын барысы: бір бала тілші болады. Қалғандары

шеңберге отырады. Тілші есіктен кіреді.








«Мысық»

Мақсаты: Балалар мысыққа сипаттама беріп,

басқа жануарлардың ішінде тану білуге арналған.

К/к құралдар: мысықтың маскасы, суреті.

Ойын барысы: «мысық» таңдалады. Балалар

мысыққа қарап, оның түрін, қимылын сипаттайды.

Балалар шеңберге отырады. Мысық ортада

жүреді. Балалар мысыққа қарап, тәрбиешінің

сұрақтарына жауап береді.

















«Дәмхана»

Мақсаты: Балалар өздерін үлкен адам сезініп,

дәмханаға барып тәртібін сақтауын біледі.

К/к құралдар: даяшының белдемшесі, ақша,

мәзір, әнші.

Ойын барысы: швейцар (есік күзетуші), даяшы,

дәмхананың қонақтарының рөлдері бөлінеді.Есіктен

қонақтар кіреді. Оларды швецар қарсы алады.






«Қоян мен қожектер»

Мақсаты: Балалар өздеріне қоян ролін алып,

өздерін қояндай сезінуі.

К/к құралдар: қоянның төрт маскалары.

Ойын барысы: қоян мен қонжықтардың

рөлдері бөлінеді.





















«Жол тәртібін сақтайық!»

Мақсаты: Балаларға ойын арқылы жол тәртібін

үйрету.

К/к құралдар: бағдаршам түстерінін маскалары,

жол полициясының бас киімі, жаяу жүретін жолдын

маскасы.

Ойын барысы: жол полиция қызметкері қонаққа

келіп, жол тәртібін үйретеді.






«Сән ательесі»

Мақсаты: Балалар өздерін тігінші рөлінде

сезініп,киімдердің ұзындығын, пішінін, моделін,

түсін білуін үйренеді.

К/к құралдар: іс тігетін ойыншық машина,

үлгілері бар журналдар, матаның қиықтары,

қуыршақ, сән журналдары.

Ойын шарты: балаларды рөлдерге бөлу.

3-4 бала тігінші, 2-3 тапсырыс беретін бала.



















«Хат тасушы»

Мақсаты: Балалардың бір-біріне сүйіспеншілікке,

достыққа, бауырмашыл болуға сыйласты баулу.

К/к құралдар: хат тасушының бас киімі, конверттер.

Ойын шарты: балалар екі топқа бөлінеді. Бір хат

тасушы таңдалады. Бір топтың балалары екінші

топқа тілек білдіріп сурет салады, содан кейін

конвертке салып хат тасушыға береді. Ал хат

тасушы басқа топқа апарады.







Сюжетті- рөлді ойындар
















Қимылды ойындар





«Автобус»

Мақсаты: Әлеуметтік қарым-қатынас әрекетін

жетілдіру. Достарға, үлкендерге деген қарым-қатынасқа

үйрету.

К/к құралдар: автобус макеті, жүргізушінің

бас киімі, билет сатушының қолдорбасы, билеттер,

ақша.

Ойынның әдіс-тәсілдері: әңгімелесу, түсіндіру,

сұрау.
























Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
01.06.2018
1622
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі