
«Дәрігер»
Мақсаты: Ақ халатты абзал жандардың игілік
еңбегіне деген балалардың сүйіспеншіліктерін
арттыру. Дәрігердің сезімталдығы, кішіпейілдігі,
қамқорлығы сияқты қасиеттер жете түсіндіру.
К/к құралдар: дәрігердің ақ халаты, бас киімі,
дәрі, дәрігер сумкасы, тындайтын прибор.
Ойын барысы: ойын басталмас бұрын дәрігер,
анасы, баласы рөлдері бөлініп беріледі.

«Шаштараз»
Мақсаты: Балаларды сәнділікке, әдемілікке,
сыпайлыққа баулу.
К/к құралдар: тарақ, айна, фен, плойка, қайшы,
шаш қыстырғыш.
Ойынның барысы: шаштаразшы, шашатаразға
келген қыз рөлдері бөлініп беріледі.

«Дүкенші»
Мақсаты: Балаларға үлкендердің еңбегін бағалай
білуге, сипайлыққа, ізгілікке, адалдыққа баулу.
К/к құралдар: ақша, дүкеншінің бас киімі,
балмұздақтың, йогурттың суреттері.
Ойын барысы: дүкенші дүкенде тұрады,
дүкенге екі бала келеді. Балалардың рөлдері
бөлініп беріледі.

«Отбасы»
Мақсаты: Балалардың отбасындағы мейірімділік,
жауапкершілік, өзара түсінушілік сезімін арттыру.
К/к құралдар: ананың белдемшесі, тамақ ішетін
құралдар.
Ойынның барысы: ана, әке, қыздың
рөлдері бөлінеді.

«Қонақ қарсы алу»
Мақсаты: Балалар қонақ келгенде қалай
құрметтеп қарсы алуын үйренеді.
К/к құралдар: шай ыдыстары.
Ойынның барысы: екі әке, екі ана, рөлдері
Бөлінеді. Есіктен қонақтар кіреді. Әке мен анасы
қонақтарды қарсы алады.

«Интервью»
Мақсаты: Балалардың сұраққа келісті жауап беріп,
ойлау, тіл қабілетің арттыру.
К/к құралдар: микрофон.
Ойын барысы: бір бала тілші болады. Қалғандары
шеңберге отырады. Тілші есіктен кіреді.

«Мысық»
Мақсаты: Балалар мысыққа сипаттама беріп,
басқа жануарлардың ішінде тану білуге арналған.
К/к құралдар: мысықтың маскасы, суреті.
Ойын барысы: «мысық» таңдалады. Балалар
мысыққа қарап, оның түрін, қимылын сипаттайды.
Балалар шеңберге отырады. Мысық ортада
жүреді. Балалар мысыққа қарап, тәрбиешінің
сұрақтарына жауап береді.

«Дәмхана»
Мақсаты: Балалар өздерін үлкен адам сезініп,
дәмханаға барып тәртібін сақтауын біледі.
К/к құралдар: даяшының белдемшесі, ақша,
мәзір, әнші.
Ойын барысы: швейцар (есік күзетуші), даяшы,
дәмхананың қонақтарының рөлдері бөлінеді.Есіктен
қонақтар кіреді. Оларды швецар қарсы алады.

«Қоян мен қожектер»
Мақсаты: Балалар өздеріне қоян ролін алып,
өздерін қояндай сезінуі.
К/к құралдар: қоянның төрт маскалары.
Ойын барысы: қоян мен қонжықтардың
рөлдері бөлінеді.

«Жол тәртібін сақтайық!»
Мақсаты: Балаларға ойын арқылы жол тәртібін
үйрету.
К/к құралдар: бағдаршам түстерінін маскалары,
жол полициясының бас киімі, жаяу жүретін жолдын
маскасы.
Ойын барысы: жол полиция қызметкері қонаққа
келіп, жол тәртібін үйретеді.

«Сән ательесі»
Мақсаты: Балалар өздерін тігінші рөлінде
сезініп,киімдердің ұзындығын, пішінін, моделін,
түсін білуін үйренеді.
К/к құралдар: іс тігетін ойыншық машина,
үлгілері бар журналдар, матаның қиықтары,
қуыршақ, сән журналдары.
Ойын шарты: балаларды рөлдерге бөлу.
3-4 бала тігінші, 2-3 тапсырыс беретін бала.

«Хат тасушы»
Мақсаты: Балалардың бір-біріне сүйіспеншілікке,
достыққа, бауырмашыл болуға сыйласты баулу.
К/к құралдар: хат тасушының бас киімі, конверттер.
Ойын шарты: балалар екі топқа бөлінеді. Бір хат
тасушы таңдалады. Бір топтың балалары екінші
топқа тілек білдіріп сурет салады, содан кейін
конвертке салып хат тасушыға береді. Ал хат
тасушы басқа топқа апарады.

Сюжетті- рөлді ойындар

Қимылды ойындар

«Автобус»
Мақсаты: Әлеуметтік қарым-қатынас әрекетін
жетілдіру. Достарға, үлкендерге деген қарым-қатынасқа
үйрету.
К/к құралдар: автобус макеті, жүргізушінің
бас киімі, билет сатушының қолдорбасы, билеттер,
ақша.
Ойынның әдіс-тәсілдері: әңгімелесу, түсіндіру,
сұрау.
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Сюжетті рөлді ойындар
Сюжетті рөлді ойындар

«Дәрігер»
Мақсаты: Ақ халатты абзал жандардың игілік
еңбегіне деген балалардың сүйіспеншіліктерін
арттыру. Дәрігердің сезімталдығы, кішіпейілдігі,
қамқорлығы сияқты қасиеттер жете түсіндіру.
К/к құралдар: дәрігердің ақ халаты, бас киімі,
дәрі, дәрігер сумкасы, тындайтын прибор.
Ойын барысы: ойын басталмас бұрын дәрігер,
анасы, баласы рөлдері бөлініп беріледі.

«Шаштараз»
Мақсаты: Балаларды сәнділікке, әдемілікке,
сыпайлыққа баулу.
К/к құралдар: тарақ, айна, фен, плойка, қайшы,
шаш қыстырғыш.
Ойынның барысы: шаштаразшы, шашатаразға
келген қыз рөлдері бөлініп беріледі.

«Дүкенші»
Мақсаты: Балаларға үлкендердің еңбегін бағалай
білуге, сипайлыққа, ізгілікке, адалдыққа баулу.
К/к құралдар: ақша, дүкеншінің бас киімі,
балмұздақтың, йогурттың суреттері.
Ойын барысы: дүкенші дүкенде тұрады,
дүкенге екі бала келеді. Балалардың рөлдері
бөлініп беріледі.

«Отбасы»
Мақсаты: Балалардың отбасындағы мейірімділік,
жауапкершілік, өзара түсінушілік сезімін арттыру.
К/к құралдар: ананың белдемшесі, тамақ ішетін
құралдар.
Ойынның барысы: ана, әке, қыздың
рөлдері бөлінеді.

«Қонақ қарсы алу»
Мақсаты: Балалар қонақ келгенде қалай
құрметтеп қарсы алуын үйренеді.
К/к құралдар: шай ыдыстары.
Ойынның барысы: екі әке, екі ана, рөлдері
Бөлінеді. Есіктен қонақтар кіреді. Әке мен анасы
қонақтарды қарсы алады.

«Интервью»
Мақсаты: Балалардың сұраққа келісті жауап беріп,
ойлау, тіл қабілетің арттыру.
К/к құралдар: микрофон.
Ойын барысы: бір бала тілші болады. Қалғандары
шеңберге отырады. Тілші есіктен кіреді.

«Мысық»
Мақсаты: Балалар мысыққа сипаттама беріп,
басқа жануарлардың ішінде тану білуге арналған.
К/к құралдар: мысықтың маскасы, суреті.
Ойын барысы: «мысық» таңдалады. Балалар
мысыққа қарап, оның түрін, қимылын сипаттайды.
Балалар шеңберге отырады. Мысық ортада
жүреді. Балалар мысыққа қарап, тәрбиешінің
сұрақтарына жауап береді.

«Дәмхана»
Мақсаты: Балалар өздерін үлкен адам сезініп,
дәмханаға барып тәртібін сақтауын біледі.
К/к құралдар: даяшының белдемшесі, ақша,
мәзір, әнші.
Ойын барысы: швейцар (есік күзетуші), даяшы,
дәмхананың қонақтарының рөлдері бөлінеді.Есіктен
қонақтар кіреді. Оларды швецар қарсы алады.

«Қоян мен қожектер»
Мақсаты: Балалар өздеріне қоян ролін алып,
өздерін қояндай сезінуі.
К/к құралдар: қоянның төрт маскалары.
Ойын барысы: қоян мен қонжықтардың
рөлдері бөлінеді.

«Жол тәртібін сақтайық!»
Мақсаты: Балаларға ойын арқылы жол тәртібін
үйрету.
К/к құралдар: бағдаршам түстерінін маскалары,
жол полициясының бас киімі, жаяу жүретін жолдын
маскасы.
Ойын барысы: жол полиция қызметкері қонаққа
келіп, жол тәртібін үйретеді.

«Сән ательесі»
Мақсаты: Балалар өздерін тігінші рөлінде
сезініп,киімдердің ұзындығын, пішінін, моделін,
түсін білуін үйренеді.
К/к құралдар: іс тігетін ойыншық машина,
үлгілері бар журналдар, матаның қиықтары,
қуыршақ, сән журналдары.
Ойын шарты: балаларды рөлдерге бөлу.
3-4 бала тігінші, 2-3 тапсырыс беретін бала.

«Хат тасушы»
Мақсаты: Балалардың бір-біріне сүйіспеншілікке,
достыққа, бауырмашыл болуға сыйласты баулу.
К/к құралдар: хат тасушының бас киімі, конверттер.
Ойын шарты: балалар екі топқа бөлінеді. Бір хат
тасушы таңдалады. Бір топтың балалары екінші
топқа тілек білдіріп сурет салады, содан кейін
конвертке салып хат тасушыға береді. Ал хат
тасушы басқа топқа апарады.

Сюжетті- рөлді ойындар

Қимылды ойындар

«Автобус»
Мақсаты: Әлеуметтік қарым-қатынас әрекетін
жетілдіру. Достарға, үлкендерге деген қарым-қатынасқа
үйрету.
К/к құралдар: автобус макеті, жүргізушінің
бас киімі, билет сатушының қолдорбасы, билеттер,
ақша.
Ойынның әдіс-тәсілдері: әңгімелесу, түсіндіру,
сұрау.
шағым қалдыра аласыз













