Мотивациялық-
қозғаушылық
|
Шаттық шеңбер:
Балаларды шеңберге шақырады. Балаларға релаксация сәтін
ұйымдастыру үшін, құстардың дауыстарын тыңдата отырып , төмендегі
сөздерді айтады:
Мен құспын, сен де
құссың.
Менде бар мұрын,
сенде де бар.
Менікі де теп –
тегіс, сенікі де.
Менікі тәп – тәтті
сенікіндей.
Мен сенің
досыңмын, ал сен менің досымсың
Мен досымды
сыйлаймын!
Жаңа қандай
дыбыстарды естідіңдер?
Құстардың суретін
салып үйренетіндерін хабарлайды.
Сөздік
жұмысы:
«Құстар», «торғай» сөздерімен сөздік жұмысын
жүргізеді.
|
Шеңберге тұрады. Тәрбиешінің артынан қимыл – қозғалыстарды
қайталайды.
Мұрындарына саусақтарын тигізеді.
Беттерін сипайды.
Еріндірін түртеді.
Бір
– бірімен құшақтасады.
Құстардың дауыстарын, әндерін естідік.
|
Ұйымдастырушылық– ізденістік
|
Әңгімелесу:
Құстардың иллюстрациялық
суреттерін көрсете отырып әңгімелейді. Мына суретте құстар күзде
жылы жақтарға ұшып кеткен, ал көктем келген соң олар қайтадан
елімізге қайтып ұшып келе жатыр. Құстар ағаштардың діңіндегі
құрттар мен шыбын – шіркеймен, жеміс - жидекпен тамақтанады. Мына
суретте балалар құстарға қамқорлық жасап, оларға ұя жасап, іліп
жатыр.
Бүгін әрекетімізде біз кішкентай құсты бояп
үйренеміз.
Құсты орысша «птица» деп айтады.
Сурет салу тәсілі:
Балаларға сызықтың
сыртына шығармай қалай дұрыс салу керектігін түсіндіреді. Құстың
денесі сопақ немесе дөңгелек пішінді болады, бізде мұрын болса,
құстарда тұмсық болады. Олардың тұмсықтары үшбұрыш пішінді болады,
ал құйрықтары мен қанаттары гүлдердің күлтелеріне ұқсайды,
жапырақтарға ұқсайды.Көздері қап – қара ,моншақ сияқты дөп –
дөңгелек болады. Құстарға әркез қамқорлық жасау
керекпіз.
Сергіту
сәті:
Ұяда құстар
отыр,
Бой жазып ұшқалы
отыр.
Қыдыруға
шығады,
Жан – жақта ұшса
дағы,
Ұяға
оралады.
Құстарды әуелі ауада салып көрейік. Қарындашпен ұқыпты етіп
бояуларын өтінеді.
Жеке дара жұмыс
жүргізеді.
|
Қызыға, мұқият тыңдайды. Сұрақтар қояды. Суреттерге қарап,
тамашалайды.
Сөздің екі тілдегі баламасын бірнеше рет қайталап,
естерінде сақтауға тырысады.
Мұқият тыңдайды. Нұсқау бойынша әрекет жасайды.
Жаттығуды орындайды,
Отырады, аяқтың ұшына тұрады, қолдарымен қанат қағады,
орындарына отырады.
Ауада құстардың суретін салып көреді. Құстардың дайын
суреттерін бояйды. Ұқыпты етіп бояйды.
|
Рефлексиялық- түзетушілік
|
Қорытынды:
Біз
бүгін ненің суретін салдық?
Құстардың қандай дене мүшелері болады?
Қандай құстарды білесіңдер?
Рефлексия:
Сендерге бүгінгі
салған суреттерің ұнады ма? Егер ұнаса, қолдарыңды
шапалақтаңдар.
Көрме ұйымдастырып,мақтап – мадақтайды.
|
Біз
құстардың суреттерін салдық
Құстардың басы,
денесі, тұмсығы, аяқтары, құйрығы, қанаттары болады.
Торғайлар,
сауысқан, қарғаны білеміз.
Өз көңіл –
күйлерін білдіреді.
|