Материалдар / Сызықты алгоритмдерді программалау
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Сызықты алгоритмдерді программалау

Материал туралы қысқаша түсінік
мұғалімге көмек
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
18 Мамыр 2018
386
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Пән мұғалімі: Капакова Р.А.Пәні: ИнформатикаМерзімі: 30.11.2017ж

Қысқа мерзімді жоспар

Сыныбы 9 в9в - 30.11.2017ж
Сабақтың тақырыбы:Сызықты алгоритмдерді программалау
Сабақтың мақсаты:Шетел тілі, математика мен геометриядағы білімдерін пайдалана отырып есеп шешімінің программасын құрайды.
Күтілетін нәтиже
Білімдік

Жаңа білім

Сызықтық алгоритмдерді есіне түсіреді.


Жаңа түсінікСызықтық алгоритмдерді программалау үшін қандай операторлар қолданылатынын түсінеді.
ҚұзырлылықҚолданым әрекетіСызықтық алгоритмдерді программалауда қолданады.


Талдау әрекеті

Сызықтық алгоритмге негізделген математикалық есеп шешімін көрсететін программаны талдайды.


Шығармашылық әрекетМатематика мен геометриядағы білімдерін пайдалана отырып есеп шешімінің программасын түсіндіреді.
ҚұндылықБағамдау әрекетіСызықтық алгоритмдерді программалау жайлы білімін түйіндейді.
Оқыту әдіс -тәсілдеріӘдісі: Түсіндірмелі-иллюстративтік, репродуктивті, топтық, жұптық

Тәсілдері: Топтастыру, Insert, джигсо стратегиялары

Модульдің кіріктірілуі1. Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер 2. Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету3. Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау4. Оқытудағы басқару және көшбасшылық5. Жас ерекшеліктеріне қарай оқыту
Сабақ типі:Сабақта жаңа білімді игеру
Негізгі дерек көздер(көрнекті құралдар)Геометриялық фигуралар суреттері, көңілді смайликтер, деңгейлік тапсырмалар, стикерлер, А4 парағы, маркерлер, бағалау парағы
Негізгі ұғымдар мен терминдер:Сызықтық алгоритмдер, сызықтық программа, меншіктеу операторы, енгізу операторы, шығару операторы.
Оқушыда дағды қалыптастыру:-Жаңа өткен тақырыпты толық игеру-Қажет болған жағдайда мұғалімнен көмек сұрау-Өтілген тақырыпты бекіту мақсатында үй жұмысын, деңгейлік тапсырмаларды толығымен өз бетімен орындау
Мұғалім іс-әрекетінің тәсілі:-Жаңа терминологиямен таныстыру-Тапсырмаларды орындауда көмектесетін нақты мысалдарды көрсету-Оқушыларға тапсырманы өз бетімен орындап көруге мүмкіндік беру. -Өз бетімен орындауда нәтижелер оң болмаған жағдайда, нұсқаулар беру
Ақпарат көздері1. Б.Қ.Сапарғалиева, Н.Е.Масалимова «Информатика 9 сынып» оқулығы 2. В.Федосеева, Ю.Базанова. Алгоримты в нашей жизни. Ақпарат көзі: 3. Алгоритм и его свойства. Ақпарат көзі: 4. С. Яковлев. Что такое алгоритм.... Ақпарат көзі: http://school10-rasskazovo.narod.ru/INFO/site-alg/algoritm.htm

Ұйымдастыру кезеңі ( 2 мин)Оқушылар геометриялық фигуралар арқылы топ құрайды. Топ ережесін сақтауға ұмтылады.
Ойлауды Б.Блум бойыншажіктеу Тапсырма түрлеріБағалау
Үй жұмысын тексеру(3 мин)"Мен саған, сен маған" әдісіОқушылар қарсы топтағы оқушыларға сұрақтар қояды.1.Алгоритм дегеніміз не? Қасиеттерін ата.2. Программа дегеніміз не?3.Алгоритмнің жазылуы.4.Алгоритмнің түрлері.5.Паскаль тілінің алфавиті.6. Паскаль тілінің негізгі элементтері.7. Паскаль тілінің объектілері.8. Паскаль тілінің функциялары.9.Паскаль тілінің өрнектері.10.Программалау тілі дегеніміз не?Жеке жұмыс(Әр жауапқа 1 ұпай) -10ұпайТоп басшылар бағалау парағын толтырады
Ой толғау(2 мин) "4 сурет бір жауап" Сұрақ- жауап арқылы сабақтың тақырыбын ашу


Жаңа тақырып(10 мин)

  • Сызықтық алгоритмдерді еске түсіру
  • Сызықтық программалар құрамындағы операторлар
  • Сызықтық программа мысалдары
  • Терминдермен жұмыс (үш тілде)








  • Шығармашылық қалыптастыру(7 мин.)

    Топтық жұмыс.

    Берілген есепке программа құрыңдар1-топ тапсырмасы: P:=x+y/z2-топ тапсырмасы: P:=x*y/z

    Топтық жұмысТапсырманың мазмұнымен танысады. Постерге жазады.Топ басшылар бағалау парағын толтырады. (3 баллдық шкала)- 3 ұпайТоп бірін бірі бағалайды
    Құзырлылық қалыптастыру (13 мин.).



    Деңгейлік тапсырмаларАВС1 деңгейҮш бүтін санның а, в, с көбейтіндісін есептейтін программа құр. (1 ұпай)

    2 деңгей Тіктөртбұрыштың а және b қабырғалары бойынша ауданын және периметрін есептейтін программа құр. (2 ұпай) S=a*b P=2(a+b)

    3 деңгейЕкі нақты сан берілген: х және у. Олардың қосындысын, айырмасын, көбейтіндісін және бөліндісін табатын программа құрыңдар. (3 ұпай)

    Жеке жұмыс - 3 ұпайТоп басшы бағалау парағын толтырады
    Бекіту (3мин)Семантикалық карта

    1.Program 1. Меншіктеу операторы 2.Begin 2. Енгізу опреаторы 3.End 3. Шығару оператры 4.Write 4. Программа тақырыбы 5.Read 5. Бүтін сан 6.Integer 6. Нақты сан 7.Real 7. Басы8. := 8. Соңы

    Жеке жұмыс - 8 ұпайТоп басшы бағалау парағын толтырады
    Бағалау(2 мин)Жүйелеп нақты бағалаймын18- 15 - "5"14 -10 - "4"9 - 5 - "3"4 -0 - "2"

    Топ басшылар бағалау парағын толтырып мұғалімге тапсырады( жинақтау бағалау)
    Бағамдау - бағалау Рефлексия(1 мин)

    Білім ағашы Не білдім? Не білгім келеді?
    Үй тапсырмасы(1 мин)• Келесі сабаққа дайындық тапсырмасыАнықтамаларды жаттау, кубтың қырының мәнін енгізу арқылы оның көлемін табатын программа жаз.


    • Бонус-балл тапсырмасыӨз бетіңмен бір есеп құрастырып, сол есепті шешетін Паскаль тілінде программа жаз.






    Тексерген:

















    1.Алгоритм дегеніміз не? Қасиеттерін ата.







    2. Программа дегеніміз не?







    3.Алгоритмнің жазылуы.







    4.Алгоритмнің түрлері.







    5.Паскаль тілінің алфавиті.







    6. Паскаль тілінің негізгі элементтері.







    7. Паскаль тілінің объектілері.







    8. Паскаль тілінің функциялары.







    9.Паскаль тілінің өрнектері.





    10.Программалау тілі дегеніміз не?







    Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
    Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
    Ресми байқаулар тізімі
    Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!