Материалдар / Сызықты бағдарламалау
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Сызықты бағдарламалау

Материал туралы қысқаша түсінік
материал жас мамандарға көмекші материал ретінде қолдануға болады
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
07 Қараша 2018
796
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Тақырыбы: Сызықтық алгоритмдерді бағдарламалау.

Мақсаты: 

Білімділік: Оқушыларға қарапайым операторлар туралы мағлұмат беру, Паскаль тілінде программа құруды үйрету.

Тәрбиелік:оқушыларды адамгершілікке, ұқыптылыққа, жауапкершілікке тәрбиелеу.

Дамытушылық: оқушылардың ой – өрісін дамыту.

Пән аралық байланыс: математика, қазақ әдебиеті.

Көрнекілігі: Интерактивті тақта, карточкалар, ертегі кейіпкерлерінің суреттері

 Сабақтың барысы:

Әуен ойналады. Оқушылармен сәлемдесу.


І кезең.

Проблемалық жағдай орнату:

Иә, балалар, бүгін бізде қонақта Қызыл телпек. Сіздерден көмек сұрағалы келдім, менімен бірге әжеге бәліштер апаруға барасыздар ма? Маған көмектесесіңдер ме?


Балаларды проблеманы шешуге бағдарлау:

  • Ендеше, мынаны анам пісірген бәліштерді санап , ретімен себетке салайықшы. Қане, кім көмектеседі? Мында қанша бәліш бар?


Бәліштерді себетке салу үшін мына сұрақтарға жауап беру керек:

PROGRAM ЕНГІЗУ ОПЕРАТОРЫ

BEGIN ШЫҒАРУ ОПЕРАТОРЫ

END ПРОГРАММА ТАҚЫРЫБЫ

WRITE МЕНШІКТЕУ

READ БАСЫ

:= СОҢЫ

- Рахмет, балалар. Міне, бәліштеріміз дайын. Енді жолға шығуға болады.

Осы кезде қасқырдың дыбысы естіледі.

  • Мынау ненің дыбысы?

Балалар, біз әжемізге қасқырдан бұрын жетуіміз керек. Қане, маған жол таңдауға көмектесіңдерші. Әжемнің үйіне қай жолмен барамын?


ІІ кезең

Енді сапарымызды жалғастырайық.

Жолда қоянды кездестіру.

Қоян бізден көмек сұрап тұр екен. Оған мына карточклардағы тапсырмаларды орындап берейік.

  1. Математикалық есептерді Паскаль тіліне аудару.

A=bx2+2y

C= abc+a4

L= 4xy:2d

R= (a+b)(c+d)



Гүлдермен кездесу.

Осы берілген есептерге операторларды қолданып, бағдарламасын құрайық.

A=bx2+2y

C= abc+a4


Торғаймен кездесу.

Құрған бағдарламаны компьютерге енгізіп, жауабын алайық.


Біз жүріп келе тәуліктің қай мезгілі болғаныңды білмей қалыппыз. Қане, тәуліктін қай мезгілі болғаныңды білмей қалыппыз. Қазір тәуліктің қай мезгілі?

Жарайсыңдар, балалар! Ендеше, кеш болмай тұрып тезірек әженің үйіне жетіп алуымыз керек. Әженің үйіне жақындап қалды.


Тағы да бір тапсырманы орындайық.

Карточкада берілген тапсырмаларды орындау.


- өте жақсы, балалар. Міне, әжеміздің үйіне де келіп жеттік. Әжеге бізге өз сұрақтарын дайындап қойыпты. Жауап берсек, есігімізде ашылады екен.

Сұрақтар:

  • Программа атауы

  • Басы қалай жазылады?

  • Енгізу операторы

  • Шығару операторы

  • Соңын жазатын оператор.

  • Жауабын шығару батырмасы

  • Көбейту қалай жазылады?

  • Бөлу қалай жазылады?


- міне, әжеміз де аман – сау екен. Сіздермен көптеген тапсырмалар орындап, қасқырдың алдын орап өттік.

Әже біздің аман келгенімізге өте қуанышты болып, маған көмектескендерің үшін алғысын айтып жатыр.

Мына бәліштерді сіздерге сыйға тартуда. Әжесінің берген сыйлықтарына қарай, оқушыларды бағалау.





 



 


Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!