|
_Бөлім: |
ІІІ БӨЛІМ PYTHON тілінде программалау |
|
|
Педагогтің тегі, аты, әкесінің аты (болған жағдайда) |
Жаңыл Қайсарқызы |
|
|
Күні: |
|
|
|
Сынып: 6 |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
|
Сабақтың тақырыбы |
Сызықтық алгоритмдерді программалау |
|
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
6.3.2.1 Python тіліндегі сызықтық алгоритмдерді жазу;
|
|
|
Сабақтың мақсаты |
Python тілінде айнымалылар қабылдайтын деректердің түрлерін біледі. Программалар құрастыру барысында деректердің түрлерін жіктейді. |
|
|
ЕБҚЕ бар балалар үшін |
-Қарым-қатынас деңгейінде сөздік қорын, сипап сезу дағдыларын дамыту -Көруінде кемістігі бар балаларды ауызша жауап беруге деген ынтасын ескеру( практика түрінде жауап беруге жағдай жасау) -Денсаулығын ескере отырып оқушыға жеке карточкамен жұмыс жасау. (жүріп тұруы қиын оқушы) |
|
|
Жасампаздық және жаңашылдық құндылығы
|
Дәйек сөз – Өнерлі бала ойлы бала. - мақсат қоя білу және оған қол жеткізу; -өзгерістер мен жаңашылдыққа дайын болу; - иновацияларды пайдалаудажауапкершілікпен қарау; |
|
|
Уақыты |
Өтілу кезеңдері |
Іс-әрекеттер |
Мұғалімнің (тыңдаушының) іс-әрекеті |
Қолданылған құралдар |
|
5 минут |
Ұйымда-стыру |
Оқушылармен амандасу. Оқушылардың сабаққа қатысуын қадағалау. Word wall платформасындағы тапсырма арқылы сызықтық алгоритм ұғымын еске түсіреміз. Сыныпты стикерлер арқылы топқа бөлу. 1- топ:Программа 2- топ :Алгоритм 3 – топ:Айнымалылар |
Назарын мұғалімге аударады. Сәлемдеседі. |
Слайд1 |
|
10 минут |
Кіріспе |
Жаңа сабақ Сызықтық алгоритмдерді программалау ұғымына презентация арқылы ақпарат беріледі.
|
Жаңа тақырып бойынша ақпарат алады |
Слайд 4 Слайд 5 Слайд 6 |
|
20 минут |
Негізгі бөлім. |
Практикалық тапсырмалар 1-тапсырма Сынып бөлмесінің ауданын есептеу жобасы Ұзындығы а және b тіктөртбұрышты бөлме. Осы бөлменің периметрі P және ауданы S –ті есептейтін программасын құрыңдар . Python программасында программасын есептеп шығару керек. Жіберілген ссылка арқылы кіріп есептің программасын құру керек. https://www.programiz.com/python-programming/online-compiler/ Дескриптор:
2-тапсырма. Берілген есепке қарап блок-сызбасын құру керек.
Дескриптор: 1.Берілген есепке қарап сызықтық алгоритмнің блок- сызбасын құрады. 2. Программасын жазады. |
Оқушылар Python программасында есептің программалық кодын жазады. Берілген есептің сызықтық алгоритмінің блок-схемасын құрып, программасын жазады. |
Бағдар -ламаға сілтеме https://www.programiz.com/python-programming/online-compiler/ Слайд |
|
5 минут |
Бекіту. |
Word wall платформасы арқылы бекітуге арналған тапсырмаларлы орындау.
|
Word wall платформасында тапсырма орындайды. |
Сілтеме https://wordwall.net/ru/resource/28456486 |
|
5 минут |
Кері байланыс |
|
Сабақтан алған әсері туралы ұсыныс, пікірлерін айтады. |
Слайд 10 |
Бағалау критерийі
|
Бағалай критерийі |
Ұпай саны |
1-тапсырма |
2 – тапсырма |
|
Өрнектің мәнін Python тілінде есептейді |
2 |
|
|
|
Сызықтық алгоритмнің блок-сызбасын құрады |
3 |
|
|
|
Python тілінде программалық кодын жазады. |
5 |
|
|
9-10 – «5»
7-8 – «4»
4-6 – «3»
0-3 – «2»
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Сызықтық алгоритм
Сызықтық алгоритм
|
_Бөлім: |
ІІІ БӨЛІМ PYTHON тілінде программалау |
|
|
Педагогтің тегі, аты, әкесінің аты (болған жағдайда) |
Жаңыл Қайсарқызы |
|
|
Күні: |
|
|
|
Сынып: 6 |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
|
Сабақтың тақырыбы |
Сызықтық алгоритмдерді программалау |
|
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
6.3.2.1 Python тіліндегі сызықтық алгоритмдерді жазу;
|
|
|
Сабақтың мақсаты |
Python тілінде айнымалылар қабылдайтын деректердің түрлерін біледі. Программалар құрастыру барысында деректердің түрлерін жіктейді. |
|
|
ЕБҚЕ бар балалар үшін |
-Қарым-қатынас деңгейінде сөздік қорын, сипап сезу дағдыларын дамыту -Көруінде кемістігі бар балаларды ауызша жауап беруге деген ынтасын ескеру( практика түрінде жауап беруге жағдай жасау) -Денсаулығын ескере отырып оқушыға жеке карточкамен жұмыс жасау. (жүріп тұруы қиын оқушы) |
|
|
Жасампаздық және жаңашылдық құндылығы
|
Дәйек сөз – Өнерлі бала ойлы бала. - мақсат қоя білу және оған қол жеткізу; -өзгерістер мен жаңашылдыққа дайын болу; - иновацияларды пайдалаудажауапкершілікпен қарау; |
|
|
Уақыты |
Өтілу кезеңдері |
Іс-әрекеттер |
Мұғалімнің (тыңдаушының) іс-әрекеті |
Қолданылған құралдар |
|
5 минут |
Ұйымда-стыру |
Оқушылармен амандасу. Оқушылардың сабаққа қатысуын қадағалау. Word wall платформасындағы тапсырма арқылы сызықтық алгоритм ұғымын еске түсіреміз. Сыныпты стикерлер арқылы топқа бөлу. 1- топ:Программа 2- топ :Алгоритм 3 – топ:Айнымалылар |
Назарын мұғалімге аударады. Сәлемдеседі. |
Слайд1 |
|
10 минут |
Кіріспе |
Жаңа сабақ Сызықтық алгоритмдерді программалау ұғымына презентация арқылы ақпарат беріледі.
|
Жаңа тақырып бойынша ақпарат алады |
Слайд 4 Слайд 5 Слайд 6 |
|
20 минут |
Негізгі бөлім. |
Практикалық тапсырмалар 1-тапсырма Сынып бөлмесінің ауданын есептеу жобасы Ұзындығы а және b тіктөртбұрышты бөлме. Осы бөлменің периметрі P және ауданы S –ті есептейтін программасын құрыңдар . Python программасында программасын есептеп шығару керек. Жіберілген ссылка арқылы кіріп есептің программасын құру керек. https://www.programiz.com/python-programming/online-compiler/ Дескриптор:
2-тапсырма. Берілген есепке қарап блок-сызбасын құру керек.
Дескриптор: 1.Берілген есепке қарап сызықтық алгоритмнің блок- сызбасын құрады. 2. Программасын жазады. |
Оқушылар Python программасында есептің программалық кодын жазады. Берілген есептің сызықтық алгоритмінің блок-схемасын құрып, программасын жазады. |
Бағдар -ламаға сілтеме https://www.programiz.com/python-programming/online-compiler/ Слайд |
|
5 минут |
Бекіту. |
Word wall платформасы арқылы бекітуге арналған тапсырмаларлы орындау.
|
Word wall платформасында тапсырма орындайды. |
Сілтеме https://wordwall.net/ru/resource/28456486 |
|
5 минут |
Кері байланыс |
|
Сабақтан алған әсері туралы ұсыныс, пікірлерін айтады. |
Слайд 10 |
Бағалау критерийі
|
Бағалай критерийі |
Ұпай саны |
1-тапсырма |
2 – тапсырма |
|
Өрнектің мәнін Python тілінде есептейді |
2 |
|
|
|
Сызықтық алгоритмнің блок-сызбасын құрады |
3 |
|
|
|
Python тілінде программалық кодын жазады. |
5 |
|
|
9-10 – «5»
7-8 – «4»
4-6 – «3»
0-3 – «2»
шағым қалдыра аласыз


















