Материалдар / Сызықтық алгоритмдерді программалау
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Сызықтық алгоритмдерді программалау

Материал туралы қысқаша түсінік
ашық сабақ
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
12 Наурыз 2024
77
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
700 тг 525 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Сабақтың тақырыбы: Сызықтық алгоритмдерді программалау.

Бөлім:

Python тілінде программалау

Педагогтің аты-жөні:

Назарбаева Динара

Күні:

29.02.2024 ж

Сыныбы: 6 Г

Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы:

Сызықтық алгоритмдерді программалау.

Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты

6.3.2.1 Python тіліндегі сызықтық алгоритмдерді жазу

Сабақтың мақсаты:

Сызықтық алгоритм анықтамасын біледі, сызықтық алгоритмге есептер шығарады

Сабақтың барысы:

Сабақ кезеңі/Уақыты

Педагогтің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

Қызығушылықты ояту.

8 мин.

(Ұ). Ұйымдастыру кезеңі:

1. Оқушылармен сәлемдесу, түгелдеу.

2. Психологиялық жағымды ахуал қалыптастыру

3. «Билеттер» әдісі бойынша топқа бөлу


І топ. «PRINT» тобы

ІІ топ. «INPUT» тобы

«Билеттер сөйлейді » әдісі. Өткен сабақтар бойынша сұрақтар беру арқылы үй тапсырмасын сұрау

Мұғаліммен сәлемдеседі, жағымды ахуал қалыптастырады








Әр топ өз топ аттары туралы айтады.














ҚБ: «Теңге» әдісі арқылы бағалайды

Дұрыс жауап үшін 1000 теңге

Оқулық, дәптер

Интербелсенді тақта


Жаңа сабаққа кіріспе



7 мин


«Пайымдау» әдісі.

a= (' Сызыктык ')

b=(' алгоритмдерди ')

c=(' программалау ')

print(a + b + c)


Тақтада программалық код беріледі, өзара ұжымдық талқылау жасағаннан кейін мұғалім оқушыларға сабақтың тақырыбы, мақсатымен таныстырады.

Жаңа тақырыпты түсіндіру:

Мұғалім сызықтық алгоритмдерді программалау ұғымы бойынша түсініктеме береді

Сызықтық алгоритм – іс-әрекет тер бірінен кейін бірі тізбектей орындалатын алгоритм.





x = int (input(″х-ке мəн бер:″))

print("натиже",x**2/2+2*x+x/5)


Оқушылар тақтада берілген программалық кодқа қарап, өзара ұжымдық талқылау жасап, сабақтың тақырыбын анықтайды



















Керек ақпарат бойынша оқулықпен жұмыс жасап негізгі ұғымдарды дәптерлеріне түртіп алады

Өз ойын дұрыс мағынада білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға «Жарайсың!» деген мадақтау сөзімен ынталандыру.

Интербелсенді тақта



С лайд

Сабақтың ортасы

5 мин











7 мин













10 мин










1-тапсырма. Жеке жұмыс

Орындалу реттілігін анықта

S, R

S=a+b, R=a-b

Алг.соңы

а=2,b=7

Алг.басы


Дескриптор:

  • Алгоритм реттілігін анықтайды


2-тапсырма. Жұптық жұмыс

«Жұптас-ойлан-бөліс»әдісі.

Келесі өрнекті Python тілінде жазыңдар





Дескриптор:

-Берілген өрнекті Python программалау тілінде жазады




3-тапсырма. Практикалық тапсырма

Д ескриптор:

-Python программалау тілінде берілген өрнекті есептейтін сызықтық алгоритмге программа құрады;


Берілген тапсырма бойынша алгоритмді реттілігімен орналастырады









Python программалау тілінде жазады















Python программалау тілінде код жазып, нәтижесін шығарады






ҚБ: «Теңге» әдісі арқылы бағалайды

3 000 теңге









ҚБ: «Теңге» әдісі арқылы бағалайды

3 000 теңге










ҚБ: «Теңге» әдісі арқылы бағалайды

Дұрыс жазылған программалық код үшін 3 000 теңге

Слайд

Таратпа материалдар











Оқулық

Таратпа материалдар









Python бағдарламасы

Сабақтың соңы

5 мин





Кері байланыс

3 мин






Үй тапсырмасы

Сабақты бекіту

Socrative қосымшасы арқылы берілген қорытындылау сұрақтарына жауап береді



Білім әлеміне саяхат” әдісі

Сабақ барысында алған маңызды мәліметтерін және қорытынды ойларын жазады



Бірнеше сызықтық алгоритм құрастырыңдар.

116-бет

Оқушылар сұрақтарға жауап беріп, нәтижелері экранға шығады






Сабаққа кері байланыс жасайды


Мұғалім оқушыларды 1-10 баллдық жүйе бойынша оқушылардың сабаққа қатысу белсенділігі бойынша бағалайды

h ttps://b.socrative.com/teacher/#import-quiz/64360049







Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!