Сабақтың басы
Қызығушылықты ояту.
8
мин.
|
(Ұ). Ұйымдастыру кезеңі:
1. Оқушылармен сәлемдесу,
түгелдеу.
2. Психологиялық жағымды ахуал
қалыптастыру
3. «Билеттер» әдісі бойынша топқа бөлу
І топ. «PRINT» тобы
ІІ топ. «INPUT» тобы
«Билеттер сөйлейді » әдісі.
Өткен сабақтар бойынша сұрақтар беру арқылы үй
тапсырмасын сұрау
|
Мұғаліммен сәлемдеседі, жағымды ахуал
қалыптастырады
Әр
топ өз топ аттары туралы айтады.
|
ҚБ: «Теңге» әдісі арқылы
бағалайды
Дұрыс жауап үшін 1000 теңге
|
Оқулық, дәптер
Интербелсенді тақта
|
Жаңа сабаққа кіріспе
7 мин
|
«Пайымдау» әдісі.
a= (' Сызыктык
')
b=(' алгоритмдерди
')
c=('
программалау
')
print(a + b
+ c)
Тақтада программалық код беріледі, өзара
ұжымдық талқылау жасағаннан кейін мұғалім оқушыларға сабақтың
тақырыбы, мақсатымен таныстырады.
Жаңа тақырыпты
түсіндіру:
Мұғалім сызықтық алгоритмдерді
программалау ұғымы бойынша түсініктеме
береді
Сызықтық алгоритм – іс-әрекет
тер бірінен кейін бірі тізбектей орындалатын
алгоритм.
x =
int (input(″х-ке мəн бер:″))
print("натиже",x**2/2+2*x+x/5)
|
Оқушылар тақтада берілген программалық кодқа
қарап, өзара ұжымдық талқылау жасап, сабақтың тақырыбын
анықтайды
Керек ақпарат бойынша оқулықпен жұмыс жасап
негізгі ұғымдарды дәптерлеріне түртіп алады
|
Өз
ойын дұрыс мағынада білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан
оқушыға «Жарайсың!» деген мадақтау сөзімен ынталандыру.
|
Интербелсенді тақта
С
лайд
|
Сабақтың ортасы
5 мин
7 мин
10 мин
|
1-тапсырма.
Жеке жұмыс
Орындалу реттілігін
анықта
S, R
S=a+b,
R=a-b
Алг.соңы
а=2,b=7
Алг.басы
Дескриптор:
2-тапсырма.
Жұптық жұмыс
«Жұптас-ойлан-бөліс»әдісі.
Келесі өрнекті Python
тілінде жазыңдар
Дескриптор:
-Берілген өрнекті Python программалау тілінде
жазады
3-тапсырма.
Практикалық тапсырма
Д
ескриптор:
-Python программалау тілінде берілген өрнекті
есептейтін сызықтық алгоритмге программа
құрады;
|
Берілген тапсырма бойынша алгоритмді реттілігімен
орналастырады
Python программалау тілінде
жазады
Python программалау тілінде код жазып, нәтижесін
шығарады
|
ҚБ: «Теңге» әдісі арқылы
бағалайды
3 000 теңге
ҚБ: «Теңге» әдісі арқылы
бағалайды
3 000 теңге
ҚБ: «Теңге» әдісі арқылы
бағалайды
Дұрыс жазылған программалық код үшін 3 000
теңге
|
Слайд
Таратпа материалдар
Оқулық
Таратпа материалдар
Python бағдарламасы
|
Сабақтың соңы
5 мин
Кері байланыс
3 мин
Үй
тапсырмасы
|
Сабақты бекіту
Socrative қосымшасы арқылы берілген қорытындылау
сұрақтарына жауап береді
“Білім әлеміне саяхат”
әдісі
Сабақ барысында алған маңызды мәліметтерін және қорытынды ойларын
жазады
Бірнеше сызықтық алгоритм
құрастырыңдар.
116-бет
|
Оқушылар сұрақтарға жауап беріп, нәтижелері
экранға шығады
Сабаққа кері байланыс жасайды
|
Мұғалім оқушыларды 1-10 баллдық жүйе бойынша оқушылардың сабаққа
қатысу белсенділігі бойынша бағалайды
|
h ttps://b.socrative.com/teacher/#import-quiz/64360049
|