Сабақтың
басы
|
1) Оқушылармен сәлемдесу,
сабаққа қатысуды тексеру.
2"Сиқырлы
қорап" – ішінде жағымды сөздер немесе
тілек жазылған қағаздар салынған қораптан әр оқушы біреуін алып,
оқиды.
3) Үй тапсырмасын
тексеру.
Өткен тақырыпты
қайталау.
input() және print()
функцияларын қолдана отырып, пайдаланушыдан аты-жөнін сұрап,
экранға "Сәлем, <аты-жөні>!" деп шығару программасын
жаз
print() және input()
функцияларын қолдану арқылы калькулятордың қарапайым программасын
құр
print() функциясының sep және
end параметрлерінің айырмашылығын түсіндіріңіз және мысал
келтір
input() функциясы арқылы
енгізілген мәліметті float типіне қалай түрлендіруге
болады?
Бір жолда бірнеше input()
қолдану мүмкін бе? Егер мүмкін болса, мысал келтір
|
Балалар жұмыс орындарын
тексереді.
Оқушылар бір-біріне жақсы
тілектер айтады
Тапсырмаларды
орындайды
Сұрақтарға жауап береді, әр
оқушы өз пікірімен бөліседі.
|
Мақтау
«Бес
саусақ»
әдісі бойынша
бағалау
|
Интербелсенді тақта,
презентация
|
Сабақтың
ортасы
|
Жаңа тақырыпты
меңгеру
Программалау барысында
қолданылатын негізгі үш алгоритм түрі бар.
Оларға
сызықтық
тармақталу
циклдік
алгоритмдер
жатады.
Сызықтық алгоритмдердің
командаларын бір реттен тізбектей орындай отырып, нәтиже
аламыз.
Оқулықпен
жұмыс. Мұғалім оқушыларды жаңа
ақпаратпен таныстырады, бірге талқылайды (бейнежазба, презентация,
флипчарт қолдануға болады).
"Инсерт"
әдісі.
Оқушылар мәтінді арнайы
белгішелермен белгілеу арқылы оқиды
V—Мен мұны
білемін;
+ — бұл мен үшін жаңа
ақпарат;
- — мен басқаша ойладым, бұл
менің білгеніме қайшы келеді;
? — бұл маған түсініксіз,
нақтылау қажет.
Жеке
тапсырма:
Төменде берілген бағдарлама
кодының синтаксисіндегі қателерді анықтаңыз. Бұл бағдарламада не
есептеледі?
a =
int(input())
b =
int(input))
c =
int(input())
v: = a *
bc
S = 2 (a * b + b * c +
ac)
print (V,
S)
*Сызықтық алгоритмдерді
программаға жазады;
Білімді
бекіту

Сергіту
сәті

|
Топтарға бөлінеді, тапсырманы
топта орындайды
Дескрипторлар:
- анықтаманы
жазады
- ерекшелігін
жазады
Көз жаттығуларын
орындайды
-
программа
кодын жазады
- блок-сызбаға қарап,
программа кодын жазады
- интерактивті тапсырманы
орындайды
|
«Шапалақтау» әдісі
ФБ
|
Презентация,
оқулық
Оқулық,
Жұмыс дәптерлері, жұмыс
парағы, компьютер
https://wordwall.net/resource/87215138
|