|
_Бөлім: |
ІІІ БӨЛІМ PYTHON тілінде программалау |
|
|
Педагогтің тегі, аты, әкесінің аты (болған жағдайда) |
|
|
|
Күні: |
|
|
|
Сынып: 6 |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
|
Сабақтың тақырыбы |
Сызықтық алгоритмдерді программалау БЖБ 3 |
|
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
6.3.2.1 Python тіліндегі сызықтық алгоритмдерді жазу;
|
|
|
Сабақтың мақсаты |
Python тілінде айнымалылар қабылдайтын деректердің түрлерін біледі. Программалар құрастыру барысында деректердің түрлерін жіктейді. |
|
|
ЕБҚЕ бар балалар үшін |
-Қарым-қатынас деңгейінде сөздік қорын, сипап сезу дағдыларын дамыту -Көруінде кемістігі бар балаларды ауызша жауап беруге деген ынтасын ескеру( практика түрінде жауап беруге жағдай жасау) -Денсаулығын ескере отырып оқушыға жеке карточкамен жұмыс жасау. (жүріп тұруы қиын оқушы) |
|
|
Тәуелсіздік және отаншылдық құндылығы |
«Дәйек сөз – Потриотизм –ата-анаңды құрметтей білу...» |
|
|
Уақыты |
Өтілу кезеңдері |
Іс-әрекеттер |
Мұғалімнің (тыңдаушының) іс-әрекеті |
Қолданылған құралдар |
|
5 минут |
Ұйымда-стыру |
Оқушылармен амандасу. Оқушылардың сабаққа қатысуын қадағалау. Word wall платформасындағы тапсырма арқылы сызықтық алгоритм ұғымын еске түсіреміз. |
Назарын мұғалімге аударады. Сәлемдеседі. |
Слайд1 |
|
5 минут |
Кіріспе |
Практикум Жобалық жұмыстың мақсаты: Сызықтық алгоритмді Python тілінде жазу Жұмыс барысы:
|
Жаңа тақырып бойынша ақпарат алады |
Слайд 4 Слайд 5 Слайд 6 |
|
10 минут 20 мин |
Негізгі бөлім. |
Практикалық тапсырмалар Мысалы: Өрнектің мәнін тап
Дескриптор:
3-тоқсан БЖБ |
Оқушылар Python программасында есептің программалық кодын жазады. Берілген есептің сызықтық алгоритмінің блок-схемасын құрып, программасын жазады. 10 балл |
Бағдар -ламаға сілтеме https://www.programiz.com/python-programming/online-compiler/ Слайд |
|
5 минут |
Кері байланыс Үй тапсырмасы |
Бөлім бойынша қайталау |
Сабақтан алған әсері туралы ұсыныс, пікірлерін айтады. |
Слайд 10 |
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Сызықтық алгоритмдерді программалау
Сызықтық алгоритмдерді программалау
|
_Бөлім: |
ІІІ БӨЛІМ PYTHON тілінде программалау |
|
|
Педагогтің тегі, аты, әкесінің аты (болған жағдайда) |
|
|
|
Күні: |
|
|
|
Сынып: 6 |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
|
Сабақтың тақырыбы |
Сызықтық алгоритмдерді программалау БЖБ 3 |
|
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
6.3.2.1 Python тіліндегі сызықтық алгоритмдерді жазу;
|
|
|
Сабақтың мақсаты |
Python тілінде айнымалылар қабылдайтын деректердің түрлерін біледі. Программалар құрастыру барысында деректердің түрлерін жіктейді. |
|
|
ЕБҚЕ бар балалар үшін |
-Қарым-қатынас деңгейінде сөздік қорын, сипап сезу дағдыларын дамыту -Көруінде кемістігі бар балаларды ауызша жауап беруге деген ынтасын ескеру( практика түрінде жауап беруге жағдай жасау) -Денсаулығын ескере отырып оқушыға жеке карточкамен жұмыс жасау. (жүріп тұруы қиын оқушы) |
|
|
Тәуелсіздік және отаншылдық құндылығы |
«Дәйек сөз – Потриотизм –ата-анаңды құрметтей білу...» |
|
|
Уақыты |
Өтілу кезеңдері |
Іс-әрекеттер |
Мұғалімнің (тыңдаушының) іс-әрекеті |
Қолданылған құралдар |
|
5 минут |
Ұйымда-стыру |
Оқушылармен амандасу. Оқушылардың сабаққа қатысуын қадағалау. Word wall платформасындағы тапсырма арқылы сызықтық алгоритм ұғымын еске түсіреміз. |
Назарын мұғалімге аударады. Сәлемдеседі. |
Слайд1 |
|
5 минут |
Кіріспе |
Практикум Жобалық жұмыстың мақсаты: Сызықтық алгоритмді Python тілінде жазу Жұмыс барысы:
|
Жаңа тақырып бойынша ақпарат алады |
Слайд 4 Слайд 5 Слайд 6 |
|
10 минут 20 мин |
Негізгі бөлім. |
Практикалық тапсырмалар Мысалы: Өрнектің мәнін тап
Дескриптор:
3-тоқсан БЖБ |
Оқушылар Python программасында есептің программалық кодын жазады. Берілген есептің сызықтық алгоритмінің блок-схемасын құрып, программасын жазады. 10 балл |
Бағдар -ламаға сілтеме https://www.programiz.com/python-programming/online-compiler/ Слайд |
|
5 минут |
Кері байланыс Үй тапсырмасы |
Бөлім бойынша қайталау |
Сабақтан алған әсері туралы ұсыныс, пікірлерін айтады. |
Слайд 10 |
шағым қалдыра аласыз
















