|
Қысқа мерзімді жоспары |
||||
|
Бөлім |
PYTHON тілінде программалау |
|||
|
Педагогтың аты-жөні |
А.Ж.Сүйінова |
|||
|
Күні |
5.03.2025 |
|||
|
Сынып: 6 «Б» |
Қатысушылар саны |
24 |
Қатыспағандар саны |
|
|
Сабақтың тақырыбы: |
Сызықтық алгоритмдерді программалау |
|||
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
6.3.2.1 Python тіліндегі сызықтық алгоритмдерді жазу |
|||
|
Сабақтың мақсаты: |
Бағдарламалауда сызықтық алгоритмдерді жазады |
|||
Сабақтың барысы
|
Сабақтың кезеңі/ уақыт |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
Сабақтың басы 8 минут |
Ұйымдастыру кезеңі: 1.Оқушылармен амандасу. |
Пән мұғалімімен амандасады;
|
Мұғалім: Оқушының белсенділігін арттыратын ынталандыру сөздер:
|
|
|
|
Психологиялық ахуал қалыптастыру: «Додекаэдр» әдісі арқылы шаттық шеңберін жасайды |
Психологиялық ахуал қалыптастырады |
|
|
|
|
Топқа бөлу: «Есімдер» әдісі арқылы топқа бөлінеді |
|
|
|
|
|
Өткен сабақты пысықтау: Educaplay платформасы арқылы өткен тақырыпқа шолу жасайды 1. % амалының атауы 2. abs() стандартты функциясының қызметі 3. int() функциясының қызметі 4. round() функциясының қызметі 5. ** амалдарының атауы |
|
Дескриптор: Сұрақтарға жауап береді 1 ұпай |
https://www.educaplay.com/learning-resources/17984433-6.html |
|
Сабақтың ортасы 15 минут |
Жаңа тақырыпты түсіндіру: Мұғалім сызықтық алгоритмдерді программалау ұғымы бойынша түсініктеме береді «Инсерт» әдісі арқылы сабақтағы керекті мәліметтерді дәптерге жазып алады |
Керек ақпарат бойынша оқулықпен жұмыс жасап негізгі ұғымдарды дәптерлеріне түртіп алады |
Мұғалім: Оқушының белсенділігін арттыратын ынталандыру сөздер:
|
Оқулық |
|
|
||||
|
Практикалық бөлім 10 минут |
Функционалдық сауаттылық 1-тапсырма Топтық жұмыс Python программасындағы input, print функцияларын салыстырыңдар. Олардың қызметтерін айтыңдар.
|
Топтық талқылау жасайды |
Дескриптор: Сызықтық алгоритм программасын құрады 1 ұпай Программа блок-сызбасын құрады 1 ұпай |
Презентация |
|
|
2-тапсырма Жұптық жұмыс Төмендегі программа кодының синтаксисіндегі қателерді анықтаңдар. Бұл программа нені есептейді? Өз ұсыныстарыңды айтыңдар a = int(input()) b = int(input)) c = int(input()) v: = a * bc S = 2 (a * b + b * c + ac) print( V, , S) |
Жұптық жұмыс жасау |
Дескриптор: Программа қатесін анықтайды 1 ұпай Есепті шығарады 1 ұпай Нәтижені анықтайды 1 ұпай |
Презентация |
|
|
|
|
|
|
|
|
Компьютерде жұмыс 3-тапсырма Жеке жұмыс Python тілінде программа кодын жазыңдар:
|
Компьютерде тапсырма орындайды |
Дескриптор: Жолдарды қосып экранға шығарады 1 ұпай Жолдарды бұтін санға айналдырады, Қосындысын табады 1 ұпай Нәтижесін экранға шығарады 1 ұпай |
Презентация |
|
Сабақтың соңы 12 минут |
Бекіту кезеңі: Сұрақтарға жауап беріңдер: Spin the wheel Сызықтық алгоритм деген не? Сызықтық алгоритмнен басқа қандай алгоритм түрлерін білесіңдер? Өмірде кездесетін сызықтық алгоритмдерге қандай мысал келтіре аласыңдар? |
Тапсырманы жеке орындайды |
Дескриптор: Сұрақтарға жауап береді 1 ұпай |
|
|
|
Кері байланыс: Python таяқшалары |
Сабаққа кері байланыс жасайды |
|
|
|
|
Үй тапсырмасы Үй тапсырмасы 100 беттегі |
|
|
|
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
"Сызықтық алгоритмдерді программалау"
"Сызықтық алгоритмдерді программалау"
|
Қысқа мерзімді жоспары |
||||
|
Бөлім |
PYTHON тілінде программалау |
|||
|
Педагогтың аты-жөні |
А.Ж.Сүйінова |
|||
|
Күні |
5.03.2025 |
|||
|
Сынып: 6 «Б» |
Қатысушылар саны |
24 |
Қатыспағандар саны |
|
|
Сабақтың тақырыбы: |
Сызықтық алгоритмдерді программалау |
|||
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
6.3.2.1 Python тіліндегі сызықтық алгоритмдерді жазу |
|||
|
Сабақтың мақсаты: |
Бағдарламалауда сызықтық алгоритмдерді жазады |
|||
Сабақтың барысы
|
Сабақтың кезеңі/ уақыт |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
Сабақтың басы 8 минут |
Ұйымдастыру кезеңі: 1.Оқушылармен амандасу. |
Пән мұғалімімен амандасады;
|
Мұғалім: Оқушының белсенділігін арттыратын ынталандыру сөздер:
|
|
|
|
Психологиялық ахуал қалыптастыру: «Додекаэдр» әдісі арқылы шаттық шеңберін жасайды |
Психологиялық ахуал қалыптастырады |
|
|
|
|
Топқа бөлу: «Есімдер» әдісі арқылы топқа бөлінеді |
|
|
|
|
|
Өткен сабақты пысықтау: Educaplay платформасы арқылы өткен тақырыпқа шолу жасайды 1. % амалының атауы 2. abs() стандартты функциясының қызметі 3. int() функциясының қызметі 4. round() функциясының қызметі 5. ** амалдарының атауы |
|
Дескриптор: Сұрақтарға жауап береді 1 ұпай |
https://www.educaplay.com/learning-resources/17984433-6.html |
|
Сабақтың ортасы 15 минут |
Жаңа тақырыпты түсіндіру: Мұғалім сызықтық алгоритмдерді программалау ұғымы бойынша түсініктеме береді «Инсерт» әдісі арқылы сабақтағы керекті мәліметтерді дәптерге жазып алады |
Керек ақпарат бойынша оқулықпен жұмыс жасап негізгі ұғымдарды дәптерлеріне түртіп алады |
Мұғалім: Оқушының белсенділігін арттыратын ынталандыру сөздер:
|
Оқулық |
|
|
||||
|
Практикалық бөлім 10 минут |
Функционалдық сауаттылық 1-тапсырма Топтық жұмыс Python программасындағы input, print функцияларын салыстырыңдар. Олардың қызметтерін айтыңдар.
|
Топтық талқылау жасайды |
Дескриптор: Сызықтық алгоритм программасын құрады 1 ұпай Программа блок-сызбасын құрады 1 ұпай |
Презентация |
|
|
2-тапсырма Жұптық жұмыс Төмендегі программа кодының синтаксисіндегі қателерді анықтаңдар. Бұл программа нені есептейді? Өз ұсыныстарыңды айтыңдар a = int(input()) b = int(input)) c = int(input()) v: = a * bc S = 2 (a * b + b * c + ac) print( V, , S) |
Жұптық жұмыс жасау |
Дескриптор: Программа қатесін анықтайды 1 ұпай Есепті шығарады 1 ұпай Нәтижені анықтайды 1 ұпай |
Презентация |
|
|
|
|
|
|
|
|
Компьютерде жұмыс 3-тапсырма Жеке жұмыс Python тілінде программа кодын жазыңдар:
|
Компьютерде тапсырма орындайды |
Дескриптор: Жолдарды қосып экранға шығарады 1 ұпай Жолдарды бұтін санға айналдырады, Қосындысын табады 1 ұпай Нәтижесін экранға шығарады 1 ұпай |
Презентация |
|
Сабақтың соңы 12 минут |
Бекіту кезеңі: Сұрақтарға жауап беріңдер: Spin the wheel Сызықтық алгоритм деген не? Сызықтық алгоритмнен басқа қандай алгоритм түрлерін білесіңдер? Өмірде кездесетін сызықтық алгоритмдерге қандай мысал келтіре аласыңдар? |
Тапсырманы жеке орындайды |
Дескриптор: Сұрақтарға жауап береді 1 ұпай |
|
|
|
Кері байланыс: Python таяқшалары |
Сабаққа кері байланыс жасайды |
|
|
|
|
Үй тапсырмасы Үй тапсырмасы 100 беттегі |
|
|
|
шағым қалдыра аласыз
















