Материалдар / Сызықтық алгоритмдерді программалау ҚМЖ 6 сынып
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Сызықтық алгоритмдерді программалау ҚМЖ 6 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Сызықтық алгоритмдерді программалау ҚМЖ 6 сынып
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
16 Наурыз 2024
89
1 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
250 тг 188 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Қысқа мерзімді жоспары

Зерттеу сұрағы: «Менталдық карта» әдісі арқылы оқушылардың практикалық дағдыларын қалай жетілдіруге болады.

Бөлім

Python тілінде программалау

Педагогтың аты-жөні

Туткабаева С.

Күні


Сынып 6 «Ә»

Қатысушылар саны


Қатыспағандар саны


Сабақтың тақырыбы:

Сызықтық алгоритмдерді программалау

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары


6.3.2.1 Python тіліндегі сызықтық алгоритмдерді жазу;

Сабақтың мақсаты:

  • «Сызықтық алгоритм» ұғымына анықтама береді

  • Сызықтық алгоритмге мысалдар құрады

  • Python тілінде сызықтық алгоритмді қолданып программаның кодын жазады және тексереді.


Сабақтың барысы:


Сабақтың кезені/ уақыт

Педагогтың әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

5 мин

Ұйымдастыру кезеңі

1.Оқушылармен амандасу , түгендеу, топқа бөліну

Топ атаулары

1 топ алгоритм

2 топ блок-сызба

3 топ python



2.Өткен сабақты тексеру. «TARSIA» әдісі арқылы «Сәйкестендіру» тапсырмаларын орындату



1.Мұғаліммен амандасады.

Топтарға бөлінеді

1 топ алгоритм

2 топ блок-сызба

3 топ python


Өткен сабақты сәйкестендіру тапсырмасын орындау арқылы естеріне түсіреді.

Мақтау, мадақтау


ҚБ – жетелеу, қолдау көрсету,

бағыт бағдар беру


Қима қағазға жазылған әріптер

«TARSIA» әдісі

Сабақтың ортасы

5 мин

















5 мин




Орындау 5 мин




Қорғау

3 мин




















Орындау

10 мин


Қорғау

3 мин























5 мин

Ширату жаттығуы

«Лабиринт» ойыны арқылы оқушылар сабақ тақырыбы мен мақсатын айқындайды.


Берілген суреттер партаның үстіне қойылып, ширату жаттығуын оқушылар орындайды. Сызықты қолданып, берілген суретті айналдыра қолдарымен жүргізіп отырады.

Бұл суреттен не байқадыңдар?

Қандай іс-әрекет орындалып тұр?

Қазір қандай топқа бөлініп отырсыздар?

Бүгінгі сабақпен мына суреттің қандай байланысы бар?

Бүгін сабақта қандай тақырыпты өтетінімізді айтып көрейікші?



Жаңа сабақты видео жазба арқылы ұсыну «Сызықтық алгоритм» тақырыбында. Видеоны көру арқылы жаңа сабақты түсінеді, сабақтың тақырыбы мен мақсатын айқындайды.

Сызықтық алгоритм дегеніміз не?

Оған мысал келтіре аламыз ба?

Блок –сызбасы қалай орындалады?


1-тапсырма. Практикалық кезең

Жеке жұмыс.

ФС тапсырмасы. Айдос атты оқушы олимпиадаға дайындалып жүр еді. Ол python программасын енді ғана меңгере бастады, бірақ есепті тез түсініп алады. Біз Айдосқа есепті шығаруға көмектесе аламыз ба?


а)х,y және z айнымалылары бар өрнек берілген. Айнымалылардың кез келген мәндерінде осы өрнектің мәнін есептейтін программа құрастырыңдар?



в)Берілген суретке қарап а,в,с айнымалысы бар программа құрастыр.

с )КВН жарысында команда әр түрлі төрешілерден бес баға алады. Команданың орташа балын шығаратын бағдарлама жазыңыз.

Енгізілетін деректер:

Бес бүтін сан.

Экранға шығарылатын нәтиже:

Команданың орта балы.



ЕБҚ оқушы


Осы берілген математика түріндегі есепті Python программалау тілінде жазу керек.



2-тапсырма. Топтық жұмыс «Менталдық карта» әдісі. Берілген, шығарылған есепті әр топ бөліп алып түсіндіреді, блок-сызбасын сызады, шығарылу жолын айтады.




Сабақтың тақырыбын «Лабиринт» ойынын қолданып берілген сұрақтарға жауап беру арқылы сабақтың тақырыбы мен мақсатын айқындайды.



















Оқушылар практикалық тапсырмаларды А,В,С тапсырма-ларын орындайды, мұғалім тарапынан қойылған сұрақтарға жауап береді.









































«Менталдық карта» әдісі арқылы берілген топтық жұмысты топпен бірге бірлесе орындайды.















Мақтау, мадақтау


ҚБ – жетелеу, қолдау көрсету,

бағыт бағдар беру



















Дескриптор:

Математика тілінде берілген өрнектерді Python программасында өрнектеп, кодын жазады -1 б;


Берілген айнымалыларды қолданып, программа кодын құрастырады -2 б;


- Берілген мәтінді түсініп программа кодын жазады -3 б.

































Дескриптор:

Берілген есептің шартын түсініп, программа кодын құрастырады;


Программа кодына сәйкес блок-сызбасын сызады;


Есептің шығарылу жолдарын түсіндіреді.

(топтар бірін-бірі бағалайды, әр дұрыс жауап 1 баллдан жалпы 3 балл )

Презентация



«Лабиринт» қима қағаздары













Видеожазба




Презентация










Практика-лық тапсырма, компьютер


Python програм-масы













































«Менталдық карта» әдісі



















Сабақтың соңы

4 мин

1.Оқушыларға өзін-өзі бағалауды ұйымдастырады.

2.Кері байланыс:

Өзін-өзі бағалау.


Плакат /слайд/

Үй тапсырмасы

Сызықтық алгоритмге байланысты практика түрінде есептер ойластырып келу керек





Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!