-
Бөлім
7.3А Жобалық жұмыс
Педагогтың аты-жөні
Күні
Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны:
Сынып
Сабақтың тақырыбы
Сызықтық алгоритмдерді программалау
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары:
7.3.2.1- алгоритмді программалау тілінде жазу
7.3.3.2- сызықтық және тармақталу алгоритмдерін программаны өңдеудің кіріктірілген ортасыңда (С/С++, Python, Delphi, Lazarus) жазу
Сабақтың мақсаты
Барлығы: сызықтық бағдарламаның құрылымымен танысу, өткен тақырыптарды қайталай отырып, сызықтық алгоритмді, математикалық моделін, программасын құру дағдысын қалыптастырады.
Көбі: Анық сөйлеу арқылы, тақырыпты талқылайды.
Кейбірі: Анық және толық сөйлеу арқылы, мәселені түсінгенін көрсетеді.
Сабақтың барысы:
|
Сабақтың кезеңі/ уақыт |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әректі |
Бағалау |
Ресурстар |
|
1.Ұйымдастыру 2. Өткен тақырыпты еске түсіру\ қайталау\ 3. Жаңа сабақты меңгерту 4. Бекіту |
Психологиялық тренинг. Оқушыларды пазлдың бөліктерін құрастыру арқылы «Алгоритм» және «Паскаль» топтарына бөлдім. Тренингтен кейін оқушылар алған әсерлерін жеткізеді. Оқушылар пазлдың бөліктерін құрастыру арқылы «Алгоритм» және «Паскаль» топтарына бөлінді. Үй тапсырмасын пысықтау, сұрау. «Мыйға шабуыл» әдісі бойынша сұрақтар қоямын: 1.Меншіктеу операторы қалай жазылады? 2. Паскаль тілінде айнымалыларды енгізу операторы? 3. ІхІ - паскаль тілінде қалай жазамыз? 4. х2- паскаль тілінде қалай жазамыз? 5. Деректерді экранға шығару операторы?
6. 7. Программа тақырыбы. 8. Бүтін тип? 9. y=(а-в)2+20 паскаль тілінде қалай жазамыз? 10. Программаның басы мен соңын көрсететін оператор. Жаңа сабақты түсіндіру , Сызықтық алгоритмдер дегеніміз- іс-әрекеттердің бірінен кейін бірі тізбектей орындалуын сипаттайтын алгоритм. 1-мысал: Мектепке бару алгоритмі /Қызметші сөздер арқылы/ алг мектеп басы үйден шығу; аялдамаға бару; автобусқа отыру мектеп аялдамасынан түсу, мектепке келу/ кіру/ соңы 2-мысал: Шай жасау алгоритмі/ Оқушылар өздері құрады/
3-мысал: Үй тапсырмасын орындау
алгоритмі
1-тапсырма. Өрнектің мәнін табыңдар:
а
Математикалық
жазылуы:
Алгоритмі Программасы: алг өрнек (бүтін а, нақты у) program esep1; арг а, в var a,y:integer; нәт у басы begin енгізу а a:=2;
У:= шығару у write (‘y=-‘y); readln; соңы end. 2-тапсырма. Егер ауаның 21% оттегіні құраса, онда авс өлшеміндегі бөлмедегі оттегінің көлемі қанша болды? а=3, в=4,с=5. Математикалық жазылуы: V=0,21*3*4*5=12,6 Алгоритмі Программасы алг химия ( нақты а, в, с, нәт v) program hymia; арг а, в, с var a,b, c, v: real; басы begin енгізу а, в, с a:=3: b:=4: c:=5; V=0,21*3*4*5=12,6 V:=0.21*a*b*c; шығару V write (‘v=‘v); readln; соңы end. 3-тапсырма. Сызықтық программаларда жіберілген қатені тап. /Әр топ екі жолдың қатесін табады/. Program kateny tavu Program kateny tavu; Var m=integer, a:byte Var m:integer; a,f:byte; Begin; Begin M=3.8, a=14.3: f:=m*a M:=3.8; a:=14.3;f:=m*a; Writeln(‘f=,f:4:1) Writeln(‘f=’,f:4:1);
8. Паскаль тілінде := қандай оператор? /меншіктеу/ Сабақты қорытындылау «Қатесін тап?» Бағдарламаның қатесін табу
1. Program
шеңбер;
2. Program
f; Рефлексия Бүгінгі сабақта болған көңіл – күйді бас бармақ саалынған суреттер арқылы бағалау. |
Амандасу . Жіберілген сілтеме арқылы видео сабақты қарау. Тапсырмалардың бәрлығын орындау |
Стикер.Смайликтер. Күнделік кз арқылы бағалау. Оқушылар өз өзін бағалау |
Жаттығулар көрсетілімі немесе видео материалдар. Оқулық дәптер пк |
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Сызықтық алгоритмдерді программалау ҚМЖ 7 сынып
Сызықтық алгоритмдерді программалау ҚМЖ 7 сынып
-
Бөлім
7.3А Жобалық жұмыс
Педагогтың аты-жөні
Күні
Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны:
Сынып
Сабақтың тақырыбы
Сызықтық алгоритмдерді программалау
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары:
7.3.2.1- алгоритмді программалау тілінде жазу
7.3.3.2- сызықтық және тармақталу алгоритмдерін программаны өңдеудің кіріктірілген ортасыңда (С/С++, Python, Delphi, Lazarus) жазу
Сабақтың мақсаты
Барлығы: сызықтық бағдарламаның құрылымымен танысу, өткен тақырыптарды қайталай отырып, сызықтық алгоритмді, математикалық моделін, программасын құру дағдысын қалыптастырады.
Көбі: Анық сөйлеу арқылы, тақырыпты талқылайды.
Кейбірі: Анық және толық сөйлеу арқылы, мәселені түсінгенін көрсетеді.
Сабақтың барысы:
|
Сабақтың кезеңі/ уақыт |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әректі |
Бағалау |
Ресурстар |
|
1.Ұйымдастыру 2. Өткен тақырыпты еске түсіру\ қайталау\ 3. Жаңа сабақты меңгерту 4. Бекіту |
Психологиялық тренинг. Оқушыларды пазлдың бөліктерін құрастыру арқылы «Алгоритм» және «Паскаль» топтарына бөлдім. Тренингтен кейін оқушылар алған әсерлерін жеткізеді. Оқушылар пазлдың бөліктерін құрастыру арқылы «Алгоритм» және «Паскаль» топтарына бөлінді. Үй тапсырмасын пысықтау, сұрау. «Мыйға шабуыл» әдісі бойынша сұрақтар қоямын: 1.Меншіктеу операторы қалай жазылады? 2. Паскаль тілінде айнымалыларды енгізу операторы? 3. ІхІ - паскаль тілінде қалай жазамыз? 4. х2- паскаль тілінде қалай жазамыз? 5. Деректерді экранға шығару операторы?
6. 7. Программа тақырыбы. 8. Бүтін тип? 9. y=(а-в)2+20 паскаль тілінде қалай жазамыз? 10. Программаның басы мен соңын көрсететін оператор. Жаңа сабақты түсіндіру , Сызықтық алгоритмдер дегеніміз- іс-әрекеттердің бірінен кейін бірі тізбектей орындалуын сипаттайтын алгоритм. 1-мысал: Мектепке бару алгоритмі /Қызметші сөздер арқылы/ алг мектеп басы үйден шығу; аялдамаға бару; автобусқа отыру мектеп аялдамасынан түсу, мектепке келу/ кіру/ соңы 2-мысал: Шай жасау алгоритмі/ Оқушылар өздері құрады/
3-мысал: Үй тапсырмасын орындау
алгоритмі
1-тапсырма. Өрнектің мәнін табыңдар:
а
Математикалық
жазылуы:
Алгоритмі Программасы: алг өрнек (бүтін а, нақты у) program esep1; арг а, в var a,y:integer; нәт у басы begin енгізу а a:=2;
У:= шығару у write (‘y=-‘y); readln; соңы end. 2-тапсырма. Егер ауаның 21% оттегіні құраса, онда авс өлшеміндегі бөлмедегі оттегінің көлемі қанша болды? а=3, в=4,с=5. Математикалық жазылуы: V=0,21*3*4*5=12,6 Алгоритмі Программасы алг химия ( нақты а, в, с, нәт v) program hymia; арг а, в, с var a,b, c, v: real; басы begin енгізу а, в, с a:=3: b:=4: c:=5; V=0,21*3*4*5=12,6 V:=0.21*a*b*c; шығару V write (‘v=‘v); readln; соңы end. 3-тапсырма. Сызықтық программаларда жіберілген қатені тап. /Әр топ екі жолдың қатесін табады/. Program kateny tavu Program kateny tavu; Var m=integer, a:byte Var m:integer; a,f:byte; Begin; Begin M=3.8, a=14.3: f:=m*a M:=3.8; a:=14.3;f:=m*a; Writeln(‘f=,f:4:1) Writeln(‘f=’,f:4:1);
8. Паскаль тілінде := қандай оператор? /меншіктеу/ Сабақты қорытындылау «Қатесін тап?» Бағдарламаның қатесін табу
1. Program
шеңбер;
2. Program
f; Рефлексия Бүгінгі сабақта болған көңіл – күйді бас бармақ саалынған суреттер арқылы бағалау. |
Амандасу . Жіберілген сілтеме арқылы видео сабақты қарау. Тапсырмалардың бәрлығын орындау |
Стикер.Смайликтер. Күнделік кз арқылы бағалау. Оқушылар өз өзін бағалау |
Жаттығулар көрсетілімі немесе видео материалдар. Оқулық дәптер пк |
шағым қалдыра аласыз














