«Қоршаған орта» ортақ тақырыбы бойынша жиынтық
бағалау
Сөйлеу әрекетінің
Тыңдалым
түрлері Жазылым
Оқу мақсаты 2.1.3.1Тыңдаған материалдың (ұзақтығы 1-1,5
мин)
мазмұны бойынша сұрақтарға жауап беру және оған
сәйкес
фото/сюжетті суреттер/сызбалар
таңдау/сипаттау
2.4.3.1 - мұғалімнің қолдауымен
сөйлем түрлерін айтылу
мақсатына қарай ажырату және
сәйкес тыныс белгілерін (нүкте,
сұрақ белгісі, леп белгісі)
қолдану
Бағалау критерийі
Білім алушы
· Мәтіннің мазмұны бойынша сұрақтарға жауап береді
және
сәйкес суретті анықтайды
· Берілген сөйлемдердің түрлерін ажыратады
және
тыныс белгілерін дұрыс
қолданады
Ойлау дағдыларының
Қолдану
деңгейі
Орындау уақыты 20
минут
Тыңдалым
-
Мәтінді тыңда. Тапсырмаларды
орында.
Мен досыммен ауылдың
қасындағы орманға бардым. Күн ашық. Біз орманда серуендедік.
Әртүрлі жануарлар мен құстарды көрдік.
Бір кезде аспанда қара бұлттар пайда болды. Содан соң қатты
жаңбыр жауды. Біз ағаштың астына тығылдық.
Жаңбыр басылды. Аспанға кемпірқосақ шықты. Біз оған қызыға
қарадық.
1) Балалар қайда барды?
А) тауға
В) қалаға
С) ауылға
D) орманға [1]
2)
Ауа райы қалай өзгерді? Мәтінге сәйкес келетін суреттерді
белгіле (✓).
[3]
Жазылым.
-
Берілген сөйлемдердің түрлерін ажыратып,
тыныс белгілерін
қою.

-
Балалар
демалыста жағажайға барды
[1]
-
Балалар
саяхатқа қажетті заттарды алды ма
[1]

-
Алақай,
біз демалысқа шығамыз
[1]

-
Балалар
құмнан үй жасады суға шомылды серуендеді.
[1]
Бағалау
критерийі
|
Тапсырма
№
|
Дескриптор
|
Балл
|
Білім алушы
|
Мәтіннің мазмұны бойынша сұрақтарға жауап береді
және сәйкес суретті анықтайды
|
1
|
мәтіннің мазмұны бойынша сұраққа жауап
береді;
|
1
|
мәтін мазмұнына сәйкес суреттерді
анықтайды:
-
бірінші суретті анықтайды;
-
екінші суретті анықтайды;
- үшінші суретті анықтайды;
|
1
1
1
|
Берілген сөйлемдердің түрлерін
ажыратады және тыныс белгілерін дұрыс қолданады
|
2
|
бірінші сөйлемнің тыныс белгісін
қояды
|
1
|
екінші сөйлемнің тыныс белгісін
қояды
|
1
|
үшінші сөйлемнің тыныс белгісін
қояды
|
1
|
төртінші сөйлемнің тыныс белгісін
қояды
|
1
|
Барлығы
|
8
|