Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация жариялап
2 млн. ₸ табыс табыңыз!
0 / 1
Материалға шағымдану
Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Сіздің сұранысыңыз сәтті жіберілді!
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
1 бонус = 1 теңге
Бонусты сайттағы қызметтерге жұмсай аласыз. Мысалы келесі материалды жеңілдікпен алуға болады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Түсінікті
2024-2025 оқу жылына арналған
қысқа мерзімді сабақ жоспарларын
Жүктеп алғыңыз келеді ме?
Т. Нұрмағамбетов Анасын сағынған бала . Уәде
Материал туралы қысқаша түсінік
Тәжірибе алмасу мақсатында ұсынып отырмын.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады.
Толығырақ
31 Қазан 2018
2929
50 рет жүктелген
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Сабақ жоспары
Сабақ:әдебиет | Мектеп: 264 | |
Күні: | Мұғалімнің аты-жөні: | |
Сынып: 5 | Қатысқандар: | Қатыспағандар: |
Сабақтың тақырыбы: | Тынымбай Нұрмағанбетов «Анасын сағынған бала»әңгімесі.Уәде | |
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) | О1.Мәтіндегі негізгіжәне қосымша ақпаратты түсіну анықтау.Ж2 Жанрлық ерекшеліктеріне сай ресімделуі мен құрылымын сақтап хат жазу.ӘТН1. Тура және ауыспалы мағыналы сөздерді көп мағыналы сөздерді көркемдік ерекшеліктеріне сай қолдану.БС2Кейіпкерлерді шынайы өмірмен салыстырып бағалау. | |
Сабақтың мақсаты | Барлық оқушы орындай алады: 1. Отбасы ,жанұя мүшелері нағашы туралы біледі.2. Ана туралы өлең жыр шумақтарын айта алады. | |
1.Оқушылардың көпшілігі орындай алады:1. Диалог құрып,хат жаза алады.2.Әңгімені оқиға ретімен түсіндіре алады. | ||
Кейбір оқушылар орындай алады: 1.Әңгіменің идеясын жүйелі түсініп басқа шығармалармен салыстыра алады.2.Көтерілген мәселені өмірмен байланыстыра алады.3.Қоғамдағы мәселелерге биімдей алады,тез шешім қабылдайды. | ||
Бағалау критерийі | 1.Әңгіменің мазмұнын түсінеді2. Отбасы мүшелері тақырыбында өз ойын жеткізеді3.Әңгімемен байланыстыра отырып өзіндік көзқарасын білдіреді. | |
Тілдік мақсат | Пәнге қатысты сөздік қор мен терминдерЖоңышқа,топшылау,шіркеу,күмілжу,ұста.Диалог құруға/шығарма жазуға арналған пайдалы тіркестерНағашы жұрт,бала әуені,топшылау, | |
Талқылауға арналған тапсырмалар«Балалы үйдің ұрлығы жатпас» | ||
Құндылықтарға баулу | Ата-ананың отбасындағы орны,Отбасы мүшелерінің тәрбиеде алатын орны,үлкенді құрметтеуАнаға деген шексіз сүйіспеншілік артады. | |
Пәнаралық байланыс | Музыка,өзін-өзі тану,қазақ тілі | |
Тақырыпбойыншаалдыңғыбілім | Әңгіме , диалог туралы біледі.Тынымбай Нұрмағанбетов жергілікті жазушы,драматург,комедиялық шығармалары бар екенін біледі | |
Сабақ барысы | ||
Сабақтыңжоспарланғанкезеңдері | Сабақтағыжоспарланғанжаттығутүрлері | Ресурстар |
Сабақтыңбасы | Психологиялық ахуалВидео «Ана туралы»Мұғалім сөзі: 1 «Қауын иісі» әңгіме жинағы қай жылы жарық болды?2 Пьесаларын атаңыз?3Сценарий жазған фильмі?4 Туған жері5 Өмір жолыБағалау : смайлик арқылы | Суреттер |
Сабақтың ортасы Сабақтың соңы | Мұғалім сөзі: Уәде- құдай сөзі.Мақал-сөздің атасы,Уәде –ердің опасы.Уәдеде тұру-тілмен шындықты айтып,іспен соны жүзеге асыру. Топқа бөлу: Барлығы 25оқушы. 1 топта 5 оқушыТүрлі- түсті жүрекшелер арқылы бөлу. 1-тапсырма Топтық жұмыс:(Айтылым). 1-топ Есмағанбет жеңіл мәшинеге мінер сәтте ғана ол аз уақыт атасының аяғына оратылған болып белінен құшақтады. Баланың бұл айласы да: «Мен туралы қайта ойлан.Уәдеңді ұмытпа» дегені сияқты еді».Осы үзіндінің алдындағы оқиғаны баяндайық.Сержанның көңіл күйі неге өзгерді.2-топСержанның екі түрлі көзқарас тұрғысынан сипаттап көрейік. 3-топТобымызбен ақылдасып мына сұрақтар төңірегінде жауап берейік.А) Баланың анасы неге алыс Алматыда жүр?Ә) Автор бұл әңгімесі арқылы қандай ой айтқысы келді?Б)Әңгімені оқығаннан кейін қандай сезімде болдыңдар?В) Сержан сияқты қазір анасын сағынып жүрген балалар барма?Біз балаларға қалай көмектесе аламыз? Бағалау: «Екі жұлдыз,бір тілек» 2-тапсырма Жұптық жұмыс:Достар,төмендегі тапсырманы орындайық және үлгіні пайдаланып,өз жұбымызға әңгіме бойынша сұрақтар дайындайық. Сержан бүгін таза футболка мен шортик киген Сержан әкесінің емес, НЕГЕ? Сержан аталарыныңшешесі ,яғни ішінен АязбайдыКүміскүлдің жақсы көреді.баласымын дейді. Бағалау: «Келісемін,келіспеймін» 3-тапсырма Жеке жұмыс:(Жазылым) 1.Сержан Есмағанбет атасымен бірге Алматыға бара алмады,бірақ хат жазып жіберетін болды.Ол хат не туралы деп ойлайсыңдар? Сержанның атынан анамызға хат жазып көрейік . Бағалау парақшасыЖоғары ұпай-5 Сөздікпен жұмыс: Үй тапсырмасы: Негізгі кейіпкерлердің образына қатысты мысалдарды жинап,оларды өз сөзімізбен сипаттап, төмендегі үлгі сызба бойынша айтып берейік. Кері байланыс Оқушының аты-жөні. | Дәптер, қарандаш |
Қосымша ақпарат: | Интернет | |
Саралау – Сіз қандай тәсілменкөбірек қолдау көрсетпексіз?Сіз басқаларға қарағандақабілетті оқушыларға қандайтапсырмаларбересіз? | Бағалау – Сізоқушылардыңматериалды игерудеңгейін қалай тексерудіжоспарлапотырсыз? | Денсаулық жәнеқауіпсіздік техникасынсақтау |
Ана,бала,дос туралы өлең шығару.Әңгіме желісін өз қиялымен өрбіту | Топтық, жұптық, жеке жұмыс, бағалау. | Ана тақырыбында әндер айту, жас ерекшеліктеріне байланысты тапсырма беру, балалардың өмір қауіпсіздігін қамтамасыз ету. |
СабақбойыншарефлексияСабақмақсаттарынемесеоқумақсаттарышынайы,қолжетімдіболдыма?Барлық оқушылар оқу мақсатына қол жеткізді ме? Егер оқушылар оқу мақсатына жетпеген болса неліктен деп ойлайсыз? | ||
Сабақ жоспарланған мақсатына жетті. Оқушылар жергілікті жазушы драматург Тынымбай Нұрмағанбетовтің өмір жолымен танысты,қоғамда жиі орын алып жатқан отбасы проблемалар жайында ой түйеді.Бала үшін ата-ананың орны ерекше екенін біледі.Уәде туралы мағұлмат алады. | ||
Жалпы бағалау. Сабақта ең жақсы өткенекінәрсе (оқыту мен оқуға қатысты)?1: Топтық тапсырмада берілген сұрақтарға оқушылар жүйелі жауап берді.2: Жеке оқушы орындаған жазылым тапсырма арқылы қиялы дамиды.Сабақтың бұдан да жақсы өтуіне не оңықпалетереді (оқыту мен оқуға қатысты)?1: Әдіс тәсілдерді тиімді қолдана білуім керек2: Өз ойларын толық айтуға еркіндік беруім керекОсы сабақтың барысында мен сынып туралы немесе жекелеген оқушылардыңжетістіктері/ қиыншылықтары туралы нені анықтадым, келесі сабақтарда не нәрсегеназар аудару қажет? Оқушылардың кейбірінің сөз байлығының жетіспеуі, баяу қимылдауы байқалды. Оқушылардың кері байланысын ескере отырып, келесі сабақта басшылыққа алу керек. |
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация
жариялап табыс табыңыз!
Материалдарыңызды сатып, ақша табыңыз.
(kaspi Gold, Halyk bank)