Материалдар / Табалдырықты баспа

Табалдырықты баспа

Материал туралы қысқаша түсінік
Табалдырықты баспа
Авторы:
25 Мамыр 2024
204
10 рет жүктелген
Материал тегін
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

«Тараз қаласы әкімдігінің білім бөлімінің Әлихан Бөкейханов атындағы №1 гимназиясы» коммуналдық мемлекеттік мекемесі


Қысқа мерзімді жоспары


Бөлім:


Отбасындағы дәстүрлер мен мерекелер

Педагогтің аты-жөні:


Мәлік А.Б.

Күні:


08.09.23

Сынып:


Қатысушылар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы:


Табалдырықты баспа!

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

5.1.2.1 тыңдалған мәтіннің негізгі мазмұнын түсіну және нақты

ақпаратты анықтау.

5.2.6.1 тірек сөздерді дұрыс қолданып, иллюстрацияларды сипаттау.

Сабақтың мақсаты

Барлық оқушылар орындай алады: тыңдалған мәтіннің негізгі мазмұнын түсініп, мұғалімнің көмегімен нақты ақпаратты анықтай алады. Тірек сөздерді дұрыс қолданып, иллюстрацияларды мұғалімнің көмегімен сипаттай алады.

Оқушылардың көпшілігі орындай алады: тыңдалған мәтіннің негізгі мазмұнын түсініп, мұғалімнің көмегімен нақты ақпаратты анықтай алады. Тірек сөздерді дұрыс қолданып, иллюстрацияларды сипаттай алады.

Кейбір оқушылар орындай алады: тыңдалған мәтіннің негізгі мазмұнын түсініп, нақты ақпаратты анықтай алады. Тірек сөздерді дұрыс қолданып, иллюстрацияларды өз бетімен сипаттай алады.


Бағалау критерийлері

  • тыңдалған мәтіннің негізгі мазмұнын түсініп, нақты ақпаратты анықтайды;

  • тірек сөздерді дұрыс қолданып, иллюстрацияларды сипаттайды.


Тілдік міндеттер

Жаман ырым, тыйым сөздер, басу/баспау


Алдыңғы оқу

Атам төрде отырады
















Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі/




Педагогтің әрекеті



Оқушының әрекеті



Бағалау



Ресурстар

Басы (5 минут)

- Сәлеметсіңдер ме, балалар! Көңіл-күйлерің қалай? Бүгінгі сабаққа дайынбыз ба?

Балаларды түгендеп, сабаққа назарын аударту. Мұғалім жаңа сабақтың тақырыбымен, мақсатымен таныстырады.






Сөздікпен жұмыс. Мұғалім сөздерді дауыстап оқиды. Мағынасын түсіндіреді. Оқушылар жаңа сөздерді сөздік дәптерлеріне жазады.

Жаман ырым – плохая примета

Тыйым сөздер – запретные слова

Басу/баспау – наступать/ не наступать

Дескриптор:

  • жаңа сөздердің мағынасын түсіне алады;

  • жаңа сөздерді өмірде қолдана алады.


Мәтіналды жұмыс. Суреттерді сөздермен алмастыр.

Содержимое 3 Дескриптор:

  • суреттерді сөздермен алмастыра алады;

  • иллюстрацияларды сипаттай алады.


Мәтінмен жұмыс. Мәтінді оқып, сұрақтарға жауап береді.

Содержимое 3

Дескриптор:

  • тыңдалған мәтіннің негізгі мазмұнын түсінеді;

  • нақты ақпаратты анықтай алады.



Есте сақта!


Оқушылар бүгінгі көңіл-күйлерімен бөлісіп, жаңа сабаққа дайындалады. Өткен тақырып бойынша сұрақтарға жауап береді.


Оқушылар жаңа сөздерді сөздік дәптерлеріне жазады.









Оқушылар берілген суреттерді сөздермен алмастырып жазады.













Оқушылар мәтінді оқып, сұрақтарға жауап береді.






















Балалар ережемен танысады.


Мұғалімнің ауызша кері байланысы.







Мұғалімнің ауызша кері байланысы









Смайлик арқылы бағалау













Мұғалімнің ауызша кері байланысы.





































































Негізгі бөлім (30 минут)





Мәтінсоңы жұмыс. Мәтіндегі сөздерге сұрақ қояды. Сұраулы сөйлемге айналдырады.



Дескриптор:

  • сөздерге сұрақ қоя алады;

  • сұраулы сөйлемге айналдыра алады;

  • жалпы есімдерді таба алады;



Оқушылар мәтіндегі сөздерге сұрақ қояды. Сұраулы сөйлемге айналдырады.










Смайлик арқылы бағалау

























Қорытынды бөлім (5 минут)


«Бас бармақ» әдісі арқылы бағалайды.






Оқушылардың тақырыпты қаншалықты меңгергенін тексеру

Мұғалімдер оқушылардың тақырыпты қаншалықты меңгергендерін міндетті түрде тексеруі керек. Сабақтың өн бойында қалыптастырушы бағалау элементтері көрініс табуы тиіс. Мұғалімнің оқушыларды бағалауы (мадақтау сөздерін қолдануы), оқушылардың өздерін және бір -бірін бағалаулары болуы керек. Сабақ барысында оқушы үшін, жұмысын жандандыру мақсатында кері байланыс жүргізудің маңызы зор.

Бағалау критерийлері

  • тыңдалған мәтіннің негізгі мазмұнын түсініп, нақты ақпаратты анықтайды;

  • тірек сөздерді дұрыс қолданып, иллюстрацияларды сипаттайды.



Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары қол жетімді болды ма?


Бүгін оқушылар нені үйренді?


Оқыту ортасы қандай болды?


Мен өз уақытымды ұтымды пайдалана алдым ба?


Мен жоспарыма қандай өзгерістер енгіздім және неліктен?


Қорытынды бағалау. Ең жақсы өткен екі дүние не?

Қандай екі дүние сабақтың одан да жақсы өтуіне ықпалын тигізуші еді?

Осы сабақтың барысында менің келесі сабағыма қажет болуы мүмкін мәліметтер немесе сыныптағы жекелеген оқушылар туралы қандай ақпаратты алдым?




Материал жариялап тегін
сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!