Мотивациялық қозғаушы
Ғажайып сәт
«Миға шабуыл» әдісі
Сыни
ойлау
4
К:креативтілік
командалық
Ашық
сұрақтар
Іздену ұйымдастырушы
Саралау (үдеріс арқылы)
Сыни
ойлау
«Үштік» әдісі (Ойлан, жұптас, бөліс)
Заряд алу әдісі
Сергіту сәті
Бақылау : тікелей, жанама 4К: коммуникативтік ,
кретивтілік, сыни ойлау.
Топтық жұмыс.
«Кинометафор» әдісі
4К.креативтілік, сыни ойлау, коммуникативтілік.
Бақылау: жеке дара
Рефлексивті коррекциялаушы
|
Балаларды музыка әуенімен амандасу түрлері бойынша
кіргізу. «Алақан соғу», «Бас бармақ»,
«Құшақтасу», «Жұдырық түйістіру»
Балалар Табиғат әлеміне қонаққа барады.
Әдемі әуен естіліп, топқа күз әлемінің ханшайымы
келеді.
Ғаламшар деген не?
Бала\р: Ғаламшар – жердің мекені.
Ғаламшар қандай пішінге ұқсайды?
Бала\р: Дөңгелек пішінге ұқсайды.
Күз: Балалар ғаламшарға мұқият қарайықшы. Ғаламшардан
қандай түстерді көріп тұрмыз?
Бала\р: Көк, жасыл, қоңыр және сары түстер
Ғаламшарды айналдырсақ бірақ түсті ғана болып көрінеді.
Себебі, жер бетінде су өте көп. Сондықтан, картада, ғаламшарда суды
көк түспен белгілейді. Көк түс судың түсі. Мұхиттардың,
теңіздердің, өзен–көлдердің түсі көк.
Суда, жерде, тауда, шөлейт жерде мекендейтін жануарлармен
құстарды атайды.
Жер
шарының тапсырмаларын орындау.
1-
Су
2-
Жер
3-Тау
4-Шөлейт
1-тапсырма: «Суға эксперимент жасау»
«Суда пішін болама?»
2-тапсырма «Су не үшін қажет?»
Күз: балалар сиқырлы экранға назар аударайық.
(сурет бойынша әңгіме)
Құрылымдалған ойын:
«Көлеңкесін тап»
Күз: бұл тапсырманы орындау үшін сиқырлы экранға назар
аударайық.
(гүлдердің көлеңкесін табады)
2-тапсырма «Адамның қолынан жасалатын заттарды тап» деп
аталады.
(карточкамен жұмыс)
Жақсы олай болса, таудың тапсырмаларын
орындаймыз.
1-тапсырма «Айдосқа тірі табиғаттарды табуға көмектес» деп
аталады. Ол үшін экранға назар аударайық.
(слайдпен жұмыс)
Жарайсындар, енді қазір біз сары түс шөлейт жердің
тапсырмасын орындаймыз.
1-тапсырма «Мнемотехника» әдісімен
Еркін ойын;
«Не қайда тұрады?
Балалар тапсырманы орындап, жер әлемінде мекендейтін
тіршілік иелерімен таныс болады.
Күз ханшайымымен бірге табиғат әлеміндегі
саяхаттайды.
Сау
болыңдар.
Қорытындылау. Мадақтау.
Кері байланыс: Сіздрде қайда қонаққа бардыңдар?,
Ол жақта кіммен кездестік?, Қандай тапсырмалар
орындадық?
|
Музыка әуенімен амандасу түрлері бойынша көңілденіп
кіреді.
Мұқият тыңдайды.
Балалар таң қалып қарайды, жауап береді.
Ғаламшардың түстерін атап, белгісін анықтайды.
Суда, жерде, тауда, шөлейт жерде мекендейтін тіршілік
иелерін атайды.
Судың құрамын айтып, эксперимент жасайды.
Сурет бойынша өз ойымен әңгімелеп, судың пайдасы туралы
айтады.
Карточкамен жұмыс жасап, слайд бойынша жұмыс
жасайды.
Ойынға қызығушылық танытады.
Балалар мнемокесте арқылы сөйлем немесе әңгіме
құрайды.
Ойлана отырып берілген тапсырманы орындайды.
Сергіту сәтін қимылмен орындайды.
Экран арқылы тапсырманы орындайды.
Әдістерді пайдаланып, бірлесе отырып жұмыс
жасайды.
Балалар сұрақтарға жауап береді.
Балалар шапшаңдық танытады.
|