Материалдар / "Табиғат әлемі"

"Табиғат әлемі"

Материал туралы қысқаша түсінік
Балалар ғарыш денелері, Глобус жердің үлгісі деген ұғымдарды біледі. Танымдық қызығушылықтарын, бақылай біліп, талдау, қорытынды жасай біледі. Айнала қоршаған ортаны, табиғатты, жер бетіндегі тіршілікті қорғай алады.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
16 Қаңтар 2022
372
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады






Тобы

М.д «Таңшолпан» тобы




Білім беру саласы

Әлеумет, қатынас, таным




Ұйымдастырылған оқу қызметі

Экология




Тақырыбы

«Табиғат әлемі»




ҰОҚ мақсаты

Балалар ғарыш денелері, Глобус жердің үлгісі деген ұғымдарды біледі. Танымдық қызығушылықтарын, бақылай біліп, талдау, қорытынды жасай біледі. Айнала қоршаған ортаны, табиғатты, жер бетіндегі тіршілікті қорғай алады.



Ресурстар

Көгілдір экран, үлестірмелі материалдар, сиқырлы таяқша, портфель, аудиожазба, бәйтерек, самұрық, мнемокесте, кілемше, түрлі түсті жіптер, алма ағашы.




Әдіс-тәсілдері

Ашық сұрақтар, бала үні, «миға шабуыл» әдісі, 4К: командалық жұмыс, сыни ойлау, креативтілікті арттыру, тікелей, жанама бақылау, саралау, педагог жетекшілігімен жүргізілетін және құрылымдалған ойын, «Кинометафора» әдісі, заряд алу әдісі, Үштік әдіс, мадақтау, бағалау, кері байланыс.








Әрекет кезеңдері

Жоспарланған іс-әрекет

Балалардың іс-әрекеті

Мотивациялық қозғаушы






Ғажайып сәт

«Миға шабуыл» әдісі




Сыни ойлау



4 К:креативтілік

командалық



Ашық сұрақтар









Іздену ұйымдастырушы



Саралау (үдеріс арқылы)

Сыни ойлау



«Үштік» әдісі (Ойлан, жұптас, бөліс)














Заряд алу әдісі

Сергіту сәті






Бақылау : тікелей, жанама 4К: коммуникативтік , кретивтілік, сыни ойлау.

Топтық жұмыс.


«Кинометафор» әдісі

4К.креативтілік, сыни ойлау, коммуникативтілік.

Бақылау: жеке дара


Рефлексивті коррекциялаушы

Балаларды музыка әуенімен амандасу түрлері бойынша кіргізу. «Алақан соғу», «Бас бармақ», «Құшақтасу», «Жұдырық түйістіру»

Балалар Табиғат әлеміне қонаққа барады.

Әдемі әуен естіліп, топқа күз әлемінің ханшайымы келеді.

Ғаламшар деген не?

Бала\р: Ғаламшар – жердің мекені.

Ғаламшар қандай пішінге ұқсайды?

Бала\р: Дөңгелек пішінге ұқсайды.

Күз:  Балалар ғаламшарға мұқият қарайықшы. Ғаламшардан қандай түстерді көріп тұрмыз?

Бала\р: Көк, жасыл, қоңыр және сары түстер

Ғаламшарды айналдырсақ бірақ түсті ғана болып көрінеді. Себебі, жер бетінде су өте көп. Сондықтан, картада, ғаламшарда суды көк түспен белгілейді. Көк түс судың түсі. Мұхиттардың, теңіздердің, өзен–көлдердің түсі көк.

Суда, жерде, тауда, шөлейт жерде мекендейтін жануарлармен құстарды атайды.

Жер шарының тапсырмаларын орындау.

1- Су

2- Жер

3-Тау

4-Шөлейт

1-тапсырма: «Суға эксперимент жасау»

«Суда пішін болама?»

2-тапсырма «Су не үшін қажет?»

Күз: балалар сиқырлы экранға назар аударайық.

(сурет бойынша әңгіме)

Құрылымдалған ойын:

«Көлеңкесін тап»

Күз: бұл тапсырманы орындау үшін сиқырлы экранға назар аударайық.

(гүлдердің көлеңкесін табады)

2-тапсырма «Адамның қолынан жасалатын заттарды тап» деп аталады.

(карточкамен жұмыс)

Жақсы олай болса, таудың тапсырмаларын орындаймыз.

1-тапсырма «Айдосқа тірі табиғаттарды табуға көмектес» деп аталады. Ол үшін экранға назар аударайық.

(слайдпен жұмыс)

Жарайсындар, енді қазір біз сары түс шөлейт жердің тапсырмасын орындаймыз.

1-тапсырма «Мнемотехника» әдісімен

Еркін ойын;

«Не қайда тұрады?

Балалар тапсырманы орындап, жер әлемінде мекендейтін тіршілік иелерімен таныс болады.

Күз ханшайымымен бірге табиғат әлеміндегі саяхаттайды.

Сау болыңдар.

Қорытындылау. Мадақтау.

Кері байланыс: Сіздрде қайда қонаққа бардыңдар?, Ол жақта кіммен кездестік?, Қандай тапсырмалар орындадық?

Музыка әуенімен амандасу түрлері бойынша көңілденіп кіреді.









Мұқият тыңдайды.




Балалар таң қалып қарайды, жауап береді.











Ғаламшардың түстерін атап, белгісін анықтайды.



Суда, жерде, тауда, шөлейт жерде мекендейтін тіршілік иелерін атайды.



Судың құрамын айтып, эксперимент жасайды.



Сурет бойынша өз ойымен әңгімелеп, судың пайдасы туралы айтады.




Карточкамен жұмыс жасап, слайд бойынша жұмыс жасайды.





Ойынға қызығушылық танытады.






Балалар мнемокесте арқылы сөйлем немесе әңгіме құрайды.






Ойлана отырып берілген тапсырманы орындайды.


Сергіту сәтін қимылмен орындайды.



Экран арқылы тапсырманы орындайды.


Әдістерді пайдаланып, бірлесе отырып жұмыс жасайды.

Балалар сұрақтарға жауап береді.


Балалар шапшаңдық танытады.





Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ