Мектепалды даярлық «Көгершін» тобына арналған
Ұйымдастырылған оқу қызметінің конспектісі №2
Өткізу күні: 16.09.2021 жыл
Тәрбиеші: Дюмбаева А.В.
Білім беру саласы: «Әлеумет»
Бөлімі: Қоршаған ортамен таныстыру
Өтпелі тақырып: «Жомарт күз»
Тақырыбы: Табиғат бұрышын мекендеушілер. Оларды күту
Мақсаты:Жанды табиғат бұрышын мекендеушілер, оларға күтім жасау жолдарымен таныстыру. Жануарлар туралы түсініктерін кеңейту. Табиғат бұрышын мекендейтін жануарларға деген қамқорлық сезімдерін арттыру.
Ресурстармен қамтамасыз ету: демонстрацилық материалдар және жұмыс дәптері.
БИЛИНГВАЛЬДЫ КОМПОНЕНТ: табиғат бұрышы - уголок природы, тасбақа- черепах, атжалман-хомяк
Ұйымдастырылған оқу қызметінің барысы:
1. Ұйымдастырушылық
кезеңі:
Біз қандаймыз,
Шұғылалы таңдаймыз.
Күлімдеген күндейміз.
Еш уайымды білмейміз.
2. Негізгі бөлімі:
Кіріспе әңгіме.
Тәрбиеші:
-Бүгін бізге жақын тіршілік ететін жануарлар,оларды күту туралы әңгімелейміз.
Кәне,кім нені жақсы көреді? немесе өзінмен бірге үйде қандай жануар тіршілік етсе деп армандайсың?
- табиғат бұрышын мекендейтін қандай жанауарларды білесіңдер?
-Ал, кәнеки, бәріміз ұйықтаймыз. Сендер ұйқыашардың даусы естілгенде оянасыңдар.
Педагог құстың жағымды даусы жазылған таспасны қояды.
-күнде таңертең оятатын сағат шырылы мен құстың даусын салыстырыңдар.
-Адамдар не үшін бұл жануарларды бөлмеде өсіреді?
-Біз бүгін «Табиғат бұрышының» тұсаукесерін өткіземіз.
Демонстрациялык материал
-«Табиғат бұрышының» көрінісі.
-біз бүгін табиғат бұрышын мекендейтін жануарлар туралы әңгімелейміз. Осы жануарлардың
қайсысы кімнің үйінде мекендейді?
-үйімізде бұл жануарлардың бәрін асырай алмаймыз. Неге?
-Ал біз өз балабақшамыз дағы жануарлаға күтін жасайтын боламыз.
-Аквариумның суреті.
-табиғат бұрышындағы жануар ларды күту үшін нені білу керек?
-Алдымен аквариумда өсірілетін балықтармен танысайық.
Аквариумда өсіру керек. Неге?
-Балықтары калай күту керек?
Аквариумда не болуы тиіс?
-Балдыр не үшін керек?
-Аквариумдағы балықтардың пішіні қандай? Аквариумда қандай балықтар өсірілерді?
-Балықтарды дұрыс күту ушін нені білу керек?
-Тордағы канарейканың суреті.
-Канарейка қандай құс?
Канарейка-үйге үйге үйретілген құс. Бұл құсты торда ұстайды. Ол адамдарды өзінің әнімен қуантады (оның даусын тыңдату).
Сергіту сәті:
Оңға,оңға түзу тұр,
Солға, солға түзу тұр.
Артқа қарай бір адым,
Алға қарай бір адым.
Жоғары-төмен қарайық,
Орнымызды табайық.
-Тордағы тотықұс суреті.
-Суретке қараңдаршы.Ол қандай құс?
Тотықұс торға тез үйренеді. Тордың ішінде ондаған жыл өмір сүре береді. Ол қатты айғайлап немесе сыбырлап тілдеседі.
-Оның қандай ерекшелігі бар?
-Табиғат бұрышындағы тасбақаның суреті.
-Тасбақа туралы не білесіңдер?
Тасбақа өзін 18-20 градус жылылықта жақсы сезінеді.Температура төмен болса, аз қозғалады. Оған ұсақ құрттар, шикі ет, балық беруге болады.
-Атжалманның суреті.
-Атжалман неге ұқсайды?
-Олар тышқан сияқты зиянды ма?
Атжалманды ескі аквариумға, шыны банкіге орналастыруға болады. Оларды күту көп қиындық әкелмейді.
Дәптерде жұмыс : Өзіңе ұнаған табиғат бұрышын мекендеушілердің бірінің суретін сал немесе аппликация жаса.
3. Қорытынды:
Сұрақ-жауап әдісі арқылы оқу іс-әрекетінде алған білімдерін пысықтайды, сабаққа белсене қатысқан балаларды мадақтау.
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
"Табиғат бұрышын мекендеушілер. Оларды күту"
"Табиғат бұрышын мекендеушілер. Оларды күту"
Мектепалды даярлық «Көгершін» тобына арналған
Ұйымдастырылған оқу қызметінің конспектісі №2
Өткізу күні: 16.09.2021 жыл
Тәрбиеші: Дюмбаева А.В.
Білім беру саласы: «Әлеумет»
Бөлімі: Қоршаған ортамен таныстыру
Өтпелі тақырып: «Жомарт күз»
Тақырыбы: Табиғат бұрышын мекендеушілер. Оларды күту
Мақсаты:Жанды табиғат бұрышын мекендеушілер, оларға күтім жасау жолдарымен таныстыру. Жануарлар туралы түсініктерін кеңейту. Табиғат бұрышын мекендейтін жануарларға деген қамқорлық сезімдерін арттыру.
Ресурстармен қамтамасыз ету: демонстрацилық материалдар және жұмыс дәптері.
БИЛИНГВАЛЬДЫ КОМПОНЕНТ: табиғат бұрышы - уголок природы, тасбақа- черепах, атжалман-хомяк
Ұйымдастырылған оқу қызметінің барысы:
1. Ұйымдастырушылық
кезеңі:
Біз қандаймыз,
Шұғылалы таңдаймыз.
Күлімдеген күндейміз.
Еш уайымды білмейміз.
2. Негізгі бөлімі:
Кіріспе әңгіме.
Тәрбиеші:
-Бүгін бізге жақын тіршілік ететін жануарлар,оларды күту туралы әңгімелейміз.
Кәне,кім нені жақсы көреді? немесе өзінмен бірге үйде қандай жануар тіршілік етсе деп армандайсың?
- табиғат бұрышын мекендейтін қандай жанауарларды білесіңдер?
-Ал, кәнеки, бәріміз ұйықтаймыз. Сендер ұйқыашардың даусы естілгенде оянасыңдар.
Педагог құстың жағымды даусы жазылған таспасны қояды.
-күнде таңертең оятатын сағат шырылы мен құстың даусын салыстырыңдар.
-Адамдар не үшін бұл жануарларды бөлмеде өсіреді?
-Біз бүгін «Табиғат бұрышының» тұсаукесерін өткіземіз.
Демонстрациялык материал
-«Табиғат бұрышының» көрінісі.
-біз бүгін табиғат бұрышын мекендейтін жануарлар туралы әңгімелейміз. Осы жануарлардың
қайсысы кімнің үйінде мекендейді?
-үйімізде бұл жануарлардың бәрін асырай алмаймыз. Неге?
-Ал біз өз балабақшамыз дағы жануарлаға күтін жасайтын боламыз.
-Аквариумның суреті.
-табиғат бұрышындағы жануар ларды күту үшін нені білу керек?
-Алдымен аквариумда өсірілетін балықтармен танысайық.
Аквариумда өсіру керек. Неге?
-Балықтары калай күту керек?
Аквариумда не болуы тиіс?
-Балдыр не үшін керек?
-Аквариумдағы балықтардың пішіні қандай? Аквариумда қандай балықтар өсірілерді?
-Балықтарды дұрыс күту ушін нені білу керек?
-Тордағы канарейканың суреті.
-Канарейка қандай құс?
Канарейка-үйге үйге үйретілген құс. Бұл құсты торда ұстайды. Ол адамдарды өзінің әнімен қуантады (оның даусын тыңдату).
Сергіту сәті:
Оңға,оңға түзу тұр,
Солға, солға түзу тұр.
Артқа қарай бір адым,
Алға қарай бір адым.
Жоғары-төмен қарайық,
Орнымызды табайық.
-Тордағы тотықұс суреті.
-Суретке қараңдаршы.Ол қандай құс?
Тотықұс торға тез үйренеді. Тордың ішінде ондаған жыл өмір сүре береді. Ол қатты айғайлап немесе сыбырлап тілдеседі.
-Оның қандай ерекшелігі бар?
-Табиғат бұрышындағы тасбақаның суреті.
-Тасбақа туралы не білесіңдер?
Тасбақа өзін 18-20 градус жылылықта жақсы сезінеді.Температура төмен болса, аз қозғалады. Оған ұсақ құрттар, шикі ет, балық беруге болады.
-Атжалманның суреті.
-Атжалман неге ұқсайды?
-Олар тышқан сияқты зиянды ма?
Атжалманды ескі аквариумға, шыны банкіге орналастыруға болады. Оларды күту көп қиындық әкелмейді.
Дәптерде жұмыс : Өзіңе ұнаған табиғат бұрышын мекендеушілердің бірінің суретін сал немесе аппликация жаса.
3. Қорытынды:
Сұрақ-жауап әдісі арқылы оқу іс-әрекетінде алған білімдерін пысықтайды, сабаққа белсене қатысқан балаларды мадақтау.
шағым қалдыра аласыз













