Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Пәні: ЖаратылыстануМектеп: 24 орта мектеп

    Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: Мұғалімнің аты- жөні : Ергазиева Гүлзада

    5 бөлім.Табиғат физикасы Қатысқандар саны:

    Күні:Қатыспағандар саны:

    Сыныбы: 1сынып


    Сабақтың тақырыбы:

    5.4. Жылу

    Осы сабақта қол жеткізетін оқу мақсаттары:

    1.5.4.1. Жылыту құрылғыларын анықтау

    Сабақ мақсаттары:

    Барлық оқушылар:

    • Жылытуға арналған құрылғыларды анықтайды.

    • Жылытқыш құрылғыларды топтастырады.

    • Жылытқыш құрылғылары не үшін қолдану керектігін біледі.

    Көптеген оқушылар:

    • Түрлі жылытуға арналған құралдарды сәйкестендіреді.

    • Ежелгі дәуір мен қазіргі қездегі жылыту құрылғыларының ерекшеліктерін табады.

    Кейбір оқушылар:

    • Жылыту құралдарының адам өміріне тигізер әсерін әңгімелейді.

    Бағалау критерийлері


    • Жылытқыш құралдарды ажыратады;

    • Жылытқыш құралдардың адам өміріндегі маңызын әңгімелейді.

    Тілдік мақсаттар

    Негізгі сөздер мен сөз тіркестер:

    Оқушылар:

    • жылыту жабдықтары мен құрылғыларын атайды.

    • электр құралдарының күнделікті өмірдегі қолданысын сипаттайды.

    • электр қуатының адам тұрмысында қажеттілігі туралы айта алады.

    Пәнге қатысты лексика мен терминология пеш,көмір,отын,газ,энергияның альтернативті қайнар көздері.

    Көмір-угол-cоаl , газ-газ-gas, пеш-печь-oven

    Талқылауға арналған сұрақтар:

    • Жылыту жабдықтары мен құрылғыларына нелер жатады?

    • Жылытқыш құралдардың адам өміріндегі қандай маңызы бар?

    • Ежелгі дәуір мен қазіргі қездегі жылыту құрылғыларының ерекшеліктерін неде?

    • Табиғи және жасанды көздеріне не жатады?


    Құндылықтарға баулу

    Топтық,ұжымдық жұмыстарда еңбек және шығармашылықпен жұмыс жасауға баулу.

    Пәнаралық байланыс

    Көркем еңбек,дүниетану

    Бастапқы білім

    -Күннің табиғи жылу көзі екенін біледі.

    -Тұрмыстық жағдайлардағы жасанды жылу көздерін біледі.

    Сабақтың барысы


    Сабақтың жоспарланған кезеңдері 40мин

    Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет

    Ресурстар

    Сабақтың басы

    5мин

    Психологиялық ахуал:

    Көрші» тренингі

    Мақсаты: әрбір оқушының сол топтың бір мүшесі екендігін сезіну, бір-біріне жылылық сыйлау.

    Көршіңді оң жақтан құшақта ,

    Көршіңді сол жақтан құшақта.

    Оң жақтағы көршіңе бір жымиып,

    Сол жақтағы көршіңе бір жымиып,

    Бүгінгі тренинг барысы,

    Біз үлкен отбасы.



    Сабақтың ортасы

    30мин

    Ұжымдық жұмыс

    Қане балалар барлығымыз оқулыққа назар аударайық.Оқушылар оқулықтағы негізгі тақырыппен танысады.

    Қыс сөзіне сипаттаушы сөзді ата.


    Қыс







    Балалар интербелсенді тақтаға назар аударайық.

    Адамдар жылытқыш құралдарын не үшін қолданады?

    Жылтқыш құралдарының қандай пайдасы бар?




    Кері байланыс:

    1Жылытқыш құрылғыларына нелер жатады?

    2.«Егер біздің үйлерімізде жылытқыш құралдар болмаса ,не болар еді?

    3.Жылытқыш құралдарының адам өмірінде қандай маңызы бар?

    4.Ежелгі дәуір мен қазіргікездегі жылыту құрылғыларының ерекшеліктері неде?

    5.Табиғи және жасанды көздеріне не жатады?

    Бағалау.«Смайлик» арқылы

    «Көңілді смайлик» арқылы оқушылардың сабаққа деген белсенділігін артыру мақсатында бағаланды.


    Топқа бөлу.

    Оқушылар Күн,Ай,Жұлдыз суреттері бар қима қағаздары арқылы топқа бөлінді.


    1-топ Күн

    2- топ Ай

    3-топ Жұлдыз

    Топтық жұмыс.«Зерттеу»

    Оқушыларға әртүрлі ғимараттар суреттері беріледі.Әртүрлі ғимараттарда қандай жылытқыш құралдарды қолданады?Ол үшін А4 қағазына үй суретін қиып ,жапсырады. Суреттердің тұсына жылытқыш құралдарын сәйкестендіреді.


    Кері байланыс:

    1.Әртүрлі ғимраттарда қандай жылытқыш құралдарын қолданады?

    2.Жылытқыш құралдарын орналастыруда не қиындық келтірді?

    Бағалау. «Екі жұлдыз ,бір ұсыныс» әдісі бойынша бағалау жүреді.


    Дәптермен жұмыс.

    Оқушылар жылытқыш құралдарының тұсына белгілерін қояды және суреттерді бояйды

    Оқушылар барлық тұрмыстық құралдарды өз орындарына орналастырады.


    Кері байланыс:

    1.Жылытқыш құралдарын белгілеуде не қиындық келтірді?

    2.Қандай тұрмыстық құралдарын білесіңдер?

    Бағалау.«Басбармақ»арқылы бағалау жүреді.


    Сергітту сәті:

    «Көңілді күн» әуенімен балалар қимыл жаттығуларын жасайды.Оқушылар бойын сергітіп,көңіл-күйлерін көтеру мақсатында жасайды.

    Қалыптастырушы бағалау

    Бағалау критерийі

    -Жылытқыш құралдарды ажыратады;

    -Жылытқыш құралдардың адам өміріндегі маңызын әңгімелейді;

    Ойлау дағдыларының деңгейі

    Білу, түсіну, қолдану.

    1-тапсырма Суретте бейнеленген құралдарды екі топқа бөліп орналастыр.

     

    2-тапсырма

    Жылытуға арналған құрылғыларды анықта.




    Дескриптор

    -жылыту жабдықтары мен құрылғыларын атайды.

    -электр құралдарының күнделікті өмірдегі қолданысын сипаттайды.

    -электр қуатының адам тұрмысында қажеттілігі туралы айта алады.


    Кері байланыс:

    1.Күнделікті өмірде қолданатн қандай электр құралдарын білесіңдер?

    2.Тұрмыста электр қуатының қандай падасы бар?




















    Интербелсендітақта





























    Қима қағаздар


































































    Объект 2



























    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Ергазиева Гульзада Шынбергеновна
    22 Желтоқсан 2023
    384
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    Табиғат физикасы

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    Табиғат физикасы

    Материал туралы қысқаша түсінік
    Тапсырмалар орындау
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Пәні: ЖаратылыстануМектеп: 24 орта мектеп

    Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: Мұғалімнің аты- жөні : Ергазиева Гүлзада

    5 бөлім.Табиғат физикасы Қатысқандар саны:

    Күні:Қатыспағандар саны:

    Сыныбы: 1сынып


    Сабақтың тақырыбы:

    5.4. Жылу

    Осы сабақта қол жеткізетін оқу мақсаттары:

    1.5.4.1. Жылыту құрылғыларын анықтау

    Сабақ мақсаттары:

    Барлық оқушылар:

    • Жылытуға арналған құрылғыларды анықтайды.

    • Жылытқыш құрылғыларды топтастырады.

    • Жылытқыш құрылғылары не үшін қолдану керектігін біледі.

    Көптеген оқушылар:

    • Түрлі жылытуға арналған құралдарды сәйкестендіреді.

    • Ежелгі дәуір мен қазіргі қездегі жылыту құрылғыларының ерекшеліктерін табады.

    Кейбір оқушылар:

    • Жылыту құралдарының адам өміріне тигізер әсерін әңгімелейді.

    Бағалау критерийлері


    • Жылытқыш құралдарды ажыратады;

    • Жылытқыш құралдардың адам өміріндегі маңызын әңгімелейді.

    Тілдік мақсаттар

    Негізгі сөздер мен сөз тіркестер:

    Оқушылар:

    • жылыту жабдықтары мен құрылғыларын атайды.

    • электр құралдарының күнделікті өмірдегі қолданысын сипаттайды.

    • электр қуатының адам тұрмысында қажеттілігі туралы айта алады.

    Пәнге қатысты лексика мен терминология пеш,көмір,отын,газ,энергияның альтернативті қайнар көздері.

    Көмір-угол-cоаl , газ-газ-gas, пеш-печь-oven

    Талқылауға арналған сұрақтар:

    • Жылыту жабдықтары мен құрылғыларына нелер жатады?

    • Жылытқыш құралдардың адам өміріндегі қандай маңызы бар?

    • Ежелгі дәуір мен қазіргі қездегі жылыту құрылғыларының ерекшеліктерін неде?

    • Табиғи және жасанды көздеріне не жатады?


    Құндылықтарға баулу

    Топтық,ұжымдық жұмыстарда еңбек және шығармашылықпен жұмыс жасауға баулу.

    Пәнаралық байланыс

    Көркем еңбек,дүниетану

    Бастапқы білім

    -Күннің табиғи жылу көзі екенін біледі.

    -Тұрмыстық жағдайлардағы жасанды жылу көздерін біледі.

    Сабақтың барысы


    Сабақтың жоспарланған кезеңдері 40мин

    Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет

    Ресурстар

    Сабақтың басы

    5мин

    Психологиялық ахуал:

    Көрші» тренингі

    Мақсаты: әрбір оқушының сол топтың бір мүшесі екендігін сезіну, бір-біріне жылылық сыйлау.

    Көршіңді оң жақтан құшақта ,

    Көршіңді сол жақтан құшақта.

    Оң жақтағы көршіңе бір жымиып,

    Сол жақтағы көршіңе бір жымиып,

    Бүгінгі тренинг барысы,

    Біз үлкен отбасы.



    Сабақтың ортасы

    30мин

    Ұжымдық жұмыс

    Қане балалар барлығымыз оқулыққа назар аударайық.Оқушылар оқулықтағы негізгі тақырыппен танысады.

    Қыс сөзіне сипаттаушы сөзді ата.


    Қыс







    Балалар интербелсенді тақтаға назар аударайық.

    Адамдар жылытқыш құралдарын не үшін қолданады?

    Жылтқыш құралдарының қандай пайдасы бар?




    Кері байланыс:

    1Жылытқыш құрылғыларына нелер жатады?

    2.«Егер біздің үйлерімізде жылытқыш құралдар болмаса ,не болар еді?

    3.Жылытқыш құралдарының адам өмірінде қандай маңызы бар?

    4.Ежелгі дәуір мен қазіргікездегі жылыту құрылғыларының ерекшеліктері неде?

    5.Табиғи және жасанды көздеріне не жатады?

    Бағалау.«Смайлик» арқылы

    «Көңілді смайлик» арқылы оқушылардың сабаққа деген белсенділігін артыру мақсатында бағаланды.


    Топқа бөлу.

    Оқушылар Күн,Ай,Жұлдыз суреттері бар қима қағаздары арқылы топқа бөлінді.


    1-топ Күн

    2- топ Ай

    3-топ Жұлдыз

    Топтық жұмыс.«Зерттеу»

    Оқушыларға әртүрлі ғимараттар суреттері беріледі.Әртүрлі ғимараттарда қандай жылытқыш құралдарды қолданады?Ол үшін А4 қағазына үй суретін қиып ,жапсырады. Суреттердің тұсына жылытқыш құралдарын сәйкестендіреді.


    Кері байланыс:

    1.Әртүрлі ғимраттарда қандай жылытқыш құралдарын қолданады?

    2.Жылытқыш құралдарын орналастыруда не қиындық келтірді?

    Бағалау. «Екі жұлдыз ,бір ұсыныс» әдісі бойынша бағалау жүреді.


    Дәптермен жұмыс.

    Оқушылар жылытқыш құралдарының тұсына белгілерін қояды және суреттерді бояйды

    Оқушылар барлық тұрмыстық құралдарды өз орындарына орналастырады.


    Кері байланыс:

    1.Жылытқыш құралдарын белгілеуде не қиындық келтірді?

    2.Қандай тұрмыстық құралдарын білесіңдер?

    Бағалау.«Басбармақ»арқылы бағалау жүреді.


    Сергітту сәті:

    «Көңілді күн» әуенімен балалар қимыл жаттығуларын жасайды.Оқушылар бойын сергітіп,көңіл-күйлерін көтеру мақсатында жасайды.

    Қалыптастырушы бағалау

    Бағалау критерийі

    -Жылытқыш құралдарды ажыратады;

    -Жылытқыш құралдардың адам өміріндегі маңызын әңгімелейді;

    Ойлау дағдыларының деңгейі

    Білу, түсіну, қолдану.

    1-тапсырма Суретте бейнеленген құралдарды екі топқа бөліп орналастыр.

     

    2-тапсырма

    Жылытуға арналған құрылғыларды анықта.




    Дескриптор

    -жылыту жабдықтары мен құрылғыларын атайды.

    -электр құралдарының күнделікті өмірдегі қолданысын сипаттайды.

    -электр қуатының адам тұрмысында қажеттілігі туралы айта алады.


    Кері байланыс:

    1.Күнделікті өмірде қолданатн қандай электр құралдарын білесіңдер?

    2.Тұрмыста электр қуатының қандай падасы бар?




















    Интербелсендітақта





























    Қима қағаздар


































































    Объект 2



























    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Жаратылыстану Сабақ жоспары 2 сынып
    22.12.2023
    384
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Ергазиева Гульзада Шынбергеновна
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации