|
Пәні: ЖаратылыстануМектеп: 24 орта мектеп Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: Мұғалімнің аты- жөні : Ергазиева Гүлзада 5 бөлім.Табиғат физикасы Қатысқандар саны: Күні:Қатыспағандар саны: Сыныбы: 1сынып |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың тақырыбы: |
5.4. Жылу |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Осы сабақта қол жеткізетін оқу мақсаттары: |
1.5.4.1. Жылыту құрылғыларын анықтау |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақ мақсаттары: |
Барлық оқушылар:
Көптеген оқушылар:
Кейбір оқушылар:
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Бағалау критерийлері |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Тілдік мақсаттар |
Негізгі сөздер мен сөз тіркестер: Оқушылар:
Пәнге қатысты лексика мен терминология пеш,көмір,отын,газ,энергияның альтернативті қайнар көздері. Көмір-угол-cоаl , газ-газ-gas, пеш-печь-oven Талқылауға арналған сұрақтар:
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Құндылықтарға баулу |
Топтық,ұжымдық жұмыстарда еңбек және шығармашылықпен жұмыс жасауға баулу. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Пәнаралық байланыс |
Көркем еңбек,дүниетану |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Бастапқы білім |
-Күннің табиғи жылу көзі екенін біледі. -Тұрмыстық жағдайлардағы жасанды жылу көздерін біледі. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың барысы |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың жоспарланған кезеңдері 40мин |
Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет |
Ресурстар |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың басы 5мин |
Психологиялық ахуал: Көрші» тренингі Мақсаты: әрбір оқушының сол топтың бір мүшесі екендігін сезіну, бір-біріне жылылық сыйлау. Көршіңді оң жақтан құшақта , Көршіңді сол жақтан құшақта. Оң жақтағы көршіңе бір жымиып, Сол жақтағы көршіңе бір жымиып, Бүгінгі тренинг барысы, Біз үлкен отбасы. |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың ортасы 30мин |
Ұжымдық жұмыс Қане балалар барлығымыз оқулыққа назар аударайық.Оқушылар оқулықтағы негізгі тақырыппен танысады. Қыс сөзіне сипаттаушы сөзді ата.
Қыс
Балалар интербелсенді тақтаға назар аударайық. Адамдар жылытқыш құралдарын не үшін қолданады? Жылтқыш құралдарының қандай пайдасы бар?
Кері байланыс: 1Жылытқыш құрылғыларына нелер жатады? 2.«Егер біздің үйлерімізде жылытқыш құралдар болмаса ,не болар еді? 3.Жылытқыш құралдарының адам өмірінде қандай маңызы бар? 4.Ежелгі дәуір мен қазіргікездегі жылыту құрылғыларының ерекшеліктері неде? 5.Табиғи және жасанды көздеріне не жатады? Бағалау.«Смайлик» арқылы «Көңілді смайлик» арқылы оқушылардың сабаққа деген белсенділігін артыру мақсатында бағаланды. Топқа бөлу. Оқушылар Күн,Ай,Жұлдыз суреттері бар қима қағаздары арқылы топқа бөлінді. 1-топ Күн 2- топ Ай 3-топ Жұлдыз Топтық жұмыс.«Зерттеу» Оқушыларға әртүрлі ғимараттар суреттері беріледі.Әртүрлі ғимараттарда қандай жылытқыш құралдарды қолданады?Ол үшін А4 қағазына үй суретін қиып ,жапсырады. Суреттердің тұсына жылытқыш құралдарын сәйкестендіреді.
Кері байланыс: 1.Әртүрлі ғимраттарда қандай жылытқыш құралдарын қолданады? 2.Жылытқыш құралдарын орналастыруда не қиындық келтірді? Бағалау. «Екі жұлдыз ,бір ұсыныс» әдісі бойынша бағалау жүреді. Дәптермен жұмыс.
Оқушылар жылытқыш құралдарының тұсына белгілерін қояды және суреттерді бояйды
Оқушылар барлық тұрмыстық құралдарды өз орындарына орналастырады. Кері байланыс: 1.Жылытқыш құралдарын белгілеуде не қиындық келтірді? 2.Қандай тұрмыстық құралдарын білесіңдер? Бағалау.«Басбармақ»арқылы бағалау жүреді. Сергітту сәті: «Көңілді күн» әуенімен балалар қимыл жаттығуларын жасайды.Оқушылар бойын сергітіп,көңіл-күйлерін көтеру мақсатында жасайды. Қалыптастырушы бағалау Бағалау критерийі -Жылытқыш құралдарды ажыратады; -Жылытқыш құралдардың адам өміріндегі маңызын әңгімелейді; Ойлау дағдыларының деңгейі Білу, түсіну, қолдану. 1-тапсырма Суретте бейнеленген құралдарды екі топқа бөліп орналастыр.
2-тапсырма Жылытуға арналған құрылғыларды анықта.
Дескриптор -жылыту жабдықтары мен құрылғыларын атайды. -электр құралдарының күнделікті өмірдегі қолданысын сипаттайды. -электр қуатының адам тұрмысында қажеттілігі туралы айта алады. Кері байланыс: 1.Күнделікті өмірде қолданатн қандай электр құралдарын білесіңдер? 2.Тұрмыста электр қуатының қандай падасы бар? |
Интербелсендітақта
Қима қағаздар
ЖИ арқылы жасау
ЖИ арқылы жасау
Бөлісу 1 - айлық Материал тарифі-96% жеңілдік 00 05 00 ҚМЖ
Ашық сабақ
Тәрбие сағаты
Презентация
БЖБ, ТЖБ тесттер
Көрнекіліктер
Балабақшаға арнарлған құжаттар
Мақала, Эссе
Дидактикалық ойындар
және тағы басқа 400 000 материал
Барлық 400 000 материалдарды шексіз жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз 1 990 ₸ 49 000₸ 1 айға қосылу Материалға шағымдану Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз Жариялаған: Ергазиева Гульзада ШынбергеновнаШағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз Табиғат физикасы
Тақырып бойынша 11 материал табылды
Табиғат физикасыМатериал туралы қысқаша түсінік
Тапсырмалар орындау
Материалдың қысқаша нұсқасы
| |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||






















