Материалдар / Табиғат және адам. Лепті сөйлем
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Табиғат және адам. Лепті сөйлем

Материал туралы қысқаша түсінік
Сөйлем түрлерін айтылу мақсатына қарай ажырату және сәйкес тыныс белгілерін қолдану (нүкте, сұрақ белгісі, леп белгісі)
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
04 Желтоқсан 2021
438
1 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Қазақстан Республикасының Білім және ғылым министрлігі

Шығыс Қазақстан облысының Білім басқармасы

«М.О.Әуезов атындағы педагогикалық колледжі» КМҚК



Рисунок 1












Сынып: 2 «Ә»

Күні: 02.12.2021 жыл

Тақырыбы: «Табиғат және адам. Лепті сөйлем»

Топ: 410

Машықкер: Жанабаланова С.Д.

Әдіскер: Оспанова Д.Т.

Бекітемін:

Баға:











Семей, 2021 жыл

Бөлім

Менің туған өлкем

Машықкердің аты-жөні

Жанабаланова С.Д .

Күні:

02.12.2021ж

Сынып: 2«Ә»

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы

Табиғат және адам. Лепті сөйлем.

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

2.3.11.1 Сөйлем түрлерін айтылу мақсатына қарай ажырату және сәйкес тыныс белгілерін қолдану (нүкте, сұрақ белгісі, леп белгісі)

Сабақтың мақсаты

Сөйлем түрлерін айтылу мақсатына қарай ажыратуды және сәйкес тыныс белгілерін қолдануды үйрету.

Сабақтың барысы

Сабақтың кезең

уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

3 минут


Ұйымдастыру кезеңі:

1. Оқушылармен амандасу, түгендеу.

- Сәлеметсіңдер ме, оқушылар! Қалдарың қалай? Мен М.О.Әуезов атындағы педагогикалық колледжінің 4 курс машықкері Сая Дулатовна. Бүгінгі қазақ тілі сабағын мен жүргізетін боламын.

2. Психологиялық ахуал:

Балалар, барлығымыз бір-бірімізге қарап жымиып күлейікші, енді маған қарап жымиып күлеміз.

  • Көңіл – күйіміз қалай болды?

  • Олай болса, сабақты бастауға дайынбыз ба?

3. Үй тапсырмасын тексеру.

Дескриптор:

Психологиялық даярлықты орындайды.








Сабақтың ортасы

34 минут

















































































Сергіту сәті


















Сабақтың соңы

3 минут


Ереже:

Адамның көңіл күйін, сезімін білдіретін сөйлемді лепті сөйлем деп атайды. Олар көтеріңкі дауыспен айтылады. Лепті сөйлемнен соң леп белгісі (!) қойылады. Мысалы:Мен Қазақстан Республикасының азаматымын! (Лепті сөйлем)


1-жаттығу. Өлеңді түсініп оқы.

Табиғат,

Тіршіліксің тұнып тұрған,

Сен - Күнсің көтерілген күліп қырдан.

Сен - Көлсің,

Сен - Ормансың.

Сен - Бұлбұлсың.

Адамды сұлулыққа құнықтырған.

Сен - Жарықсың,

Сен - Жерсің,

Сен - Гүлсің,

Сен - Адамсың,

Сен - Ауасың,

Сен - Анамсың -

Бәрі Сен -менің өмірім сен сыйлаған,

Туған жерім -

Отаным Қазақстан.

Садықбек Хангелдин


Өлең бойынша сұрақтар:

-Өлең не туралы айтылған?

-Өлеңге ат қой.

-Табиғатқа нелер жатады?

-Бізді қоршаған орта не деп аталады.



2 –жаттығу. Сиқырлы қоржындар.

Тақтаға екі қоржын ілінеді, бірінші қоржынның сыртында сұраулы, екіншісінде лепті деп жазылып тұрады. Әр оқушыға қағаз қиындылары таратылады, ол қағаздарда сұраулы немесе, лепті сөйлемдер жазулы тұрады. Тақтада ілулі тұрған екі қоржынға сәйкес келіп тұрған сөйлемдерді салады.

М
ақсаты: оқушыларға лепті сөйлемдерді сұраулы сөйлемдерден ажырату.




- Сенің атың кім

- Нешінші сыныпта оқисың

- Сабақтарың нешеде басталады

- Сабақтан бос уақытта не істейсің

- Сенің жасың нешеде

- Сен ертеңгі сабаққа дайындалдын ба

- Бүгін ауа райы суық па

- Неше досың бар

- Олармен жақсы араласасын ба

- Мектептегі сүйікті пәнің қандай

- Бейбітшілік жасасын

- Көйлегім қандай әдемі

- Отан сүйер ұлан бол

- Жүйрік тұлпарым болса ғой

- Жақсы көңіл - күй

- Сәттілік, қуаныш

- Алақай, біз жеңдік

- Отаным - Қазақстан жасасын

- Қап, кітабым үйде қалып қапты

- Алақай, біз жеңдік


Сергіту сәті
Бала, бала, балақан,
Қане қайсы алақан.
Саусақтарың айбат,
Былай — былай ойнат.


3-жаттығу. Мәтінді оқып лепті сөйлемдерді көшіріп жазу.
- Міне, жігіт!
- Көп жаса!
- Өркенің өссін, қарағым!
- Қатарыңның алды бол! әңгімені ары қарай жалғастырайық. Менде Жарас сияқты бос уақытымды ата – анама көмектесуді арнаймын. Ыдыс жуамын, малды жайғаймын. Ата – анам қуанып: маған Көп жаса! Беспен оқы! Қатарыңның алды бол! Рахмет! – деп алғыс айтады.


Үй жұмысы: 3 лепті сөйлем құрап келу.


Стикерге сабақтан алған әсерлерін лепті сөйлеммен жазады және алма ағашына жапсырады.

Дескриптор:

Ережемен танысады.






Дескриптор:

Өлеңді түсініп оқиды.

















Дескриптор:

Өлең бойынша сұрақтарға жауап береді.




Дескриптор:

Ілулі тұрған қоржындарға сәйкес келген сөйлемдерді салады.












































Дескриптор:

Сергіту сәтін жасайды.




Дескриптор:

Мәтіннен лепті сөйлемдерді көшіріп жазады.


































































Қоржын, дәптер.































































Дәптер


















Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!