Табиғат және менің қауіпсіздігім 3-сынып

Тақырып бойынша 31 материал табылды

Табиғат және менің қауіпсіздігім 3-сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
3-сынып дүниетану пәні бойынша "Табиғат және менің қауіпсіздігім" тақырыбы ашық сабақ жоспары
Материалдың қысқаша нұсқасы

Бөлім:

Су – тіршілік көзі

Мұғалімнің аты-жөні

Жүсіпбекова А

Күні:

22.04.2022 ж

Сынып: 3 «А,Ә»

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы

Табиғат және менің қауіпсіздігім.

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

3.2.3.2 геологиялық және табиғи-климаттық апаттар туындаған жағдайдағы өзін-өзі ұстау ережелерін құрастыру

3.1.4.3. түрлі дереккөздер негізінде табиғи ортадағы қауіп-қатерлерді анықтау және бағалау

Сабақтың мақсаты

Барлық оқушылар: апаттар туындаған жағдайдағы өзін-өзі ұстау ережелерін құрастырады, табиғи ортадағы қауіп-қатерлерді анықтап, сақтық шараларын айта алады.

Көптеген оқушылар: апатты жағдайда туындаған қиыншылықтан шығу жайлы кеңестер бере алады.

Кейбір оқушылар: табиғи катализмдердің атауын тақырып етіп алып шумақтар құрастыр алады.

      Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі/ уақыт

Педагогтің әрекеті


Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Ұйымдас

тыру,

өзін –

өзі тексеру




5 мин

Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру бір-біріне тілек айту арқылы өтеді. Оқушыларға әр түрлі түсті гүлдер таратылады. Сол гүлдердің артындағы сөзді қатыстырып, көршісіне жылы лебіз білдіреді.

Үй тапсырмасын сұрау

Оқушыларға ойша өздерінің баратын қалаларына саяхаттап келу тапсырмасы берілген болатын. Қандай орындар бар, несімен ерекше деген сұрақтарға жауап беру.

«Таза тақта» әдісі арқылы өткен тақырыптарға шолу жасау.

Тақтадаға табиғат бейнелеген суреттердің артындағы сұрақтарға жауап беріп, тақтаны тазарту.

-Қазақ хандығын кімдер құрды?

-Қай жылы құрылды?

-Қожа Ахмет Ясауи кесенесі орналасқан қала?

-Ежелде Ұлы Жібек жолы Қазақстанның қай аймақтарынан өткен?

Топқа бөліну сабақ басында таратылған гүлдердің түсі бойынша болады.

Тілек айтады







Сұрақтарға жауап береді.



Өткен тақырыптар бойынша еске түсіреді.






Топқа бірігеді.








Үй тапсырмасын орындаған оқушыны «Ауызша мадақтау» әдісімен бағалау. Жауабын толықтыру, тиімді кері байланыс жасау.


Гүлдер



Жаңа білім

15 мин








2 мин


Бекіту

18 мин












(Ұ) «Еркін әңгіме» әдісімен орындалады.

Мұғалім жаңа сабақты түсіндіруі.

Сұрақ жауап, дәптермен жұмыс болады.

Ә) Суретпен жұмыс.

ТЖ (ЧС) деген әріптер нені білдіреді? Төтенше жағдайлар туралы нені білесіңдер? Суреттегі нөмірлермен берілген төтенше жағдайларды анықтаңдар.

Б) Ой бөлісу.

Адам өмірінде табиғи қауіп –қатерден төтенше жағдай пайда болады. Оның басты себебі неде?

-Сызбаға қараңдар. Табиғи апаттың түрлері туралы әңгімелесіңдер.



(Т) «Кім жылдам» ойыны:

А) Топтық жұмыс.

Су тасқыны, өрт, дауыл кезіндегі іс-әрекет

ережесін құрастырыңдар.

Әр топ тапсырманы орындап болған соң, бекіту мақсатында видео көрсетіледі.


Сергіту сәті.


(Т) «Әр әріптен бір сөз» ойыны

Әр топтан бір оқушыдан шығып, әрбір әріптің астына сөз жазады. Қай топ бірінші орындап болады, сол топ жеңімпаз атанады.

  • Сөздікті жазып алады.

  • Сурет бойынша сұрақтара жауап береді.









Сұрақтарға жауап беріп, тапсырма орындайды.



Қимыл-қозғалысты қайталайды.

Дескриптор:

  • Сөздікті жаттап алады-1балл.

  • - Төтенше жағдайлар туралы әңгімелейді -1балл.



Дескриптор:

- Жер сілкінісі кезінде өзін ұстау жайлы түсіндіреді-2балл.

-Тасқыны, өрт, дауыл кезіндегі іс-әрекет

ережесін құрастырып, шағын кітапша дайындайды-3балл.

Оқулық,

дәптер













Кері байланыс

5 мин

Кері байланысты «Сыр сандық» әдісі арқылы береді. Мұғалім оқушылар жауабын талдап, өз қалыптастырушы бағасын қояды.

Оқу тапсырмасы: мәтінді оқып мазмұндау.

Кері байланыс жасайды.

Оқу тапсырмасын жазып алады.

ҚБ қойылады.





Тексерілді:






























Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
doc
12.03.2025
241
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі